معرفی و دانلود کتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت انگیز)

عکس جلد کتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت انگیز)
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت انگیز) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت انگیز) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت انگیز)

کتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت‌انگیز) اثر کن بلانچارد و شلدون بالز، به شما می‌آموزد که چگونه قدرت تولید، سود و موفقیت خود و سازمانتان را افزایش دهید. هم‌چنین شیوه‌ی زندگی سرشار از شور و شوق را نیز آموزش می‌دهد.

کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز) (Gung Ho) داستان واقعی پگی سینگلر، مدیر موفقی است که توانست کارخانه‌ای را از بحران ورشکستگی و سقوط نجات دهد، در زمانی‌ که هیچ‌کس امیدی به بهبودی اوضاع نداشت. در حال‌ حاضر این کارخانه یکی از بهترین محیط‌های کاری به‌شمار می‌آید.

این کتاب در قالب داستان نشان می‌دهد چگونه در سه مرحله و با استفاده از سه اصل مهم که از نگرش به زندگی حیواناتی مثل سنجاب، ‌سگ آبی و غاز به دست آمده است، در افراد یک سازمان شور و شوق و انگیزه را برای رسیدن به هدفی ارزشمند ایجاد کرده و یکدیگر را در راستای رسیدن به آن هدف حمایت و تشویق کنیم.

کارکنان باید یاد بگیرند بدون اینکه رئیسی داشته باشند، کار خود را به‌ خوبی مدیریت کرده و با مهارت انجام دهند و بدانند که چرا کارشان پرارزش است. مدیر نیز باید بداند که هدف اصلی سازمان چیست و محیطی مناسب برای کارکنان خود ایجاد کند تا اعضای تیم سازمان را به سمت هدف موردنظر سوق دهند.

این کتاب اهدافی را دنبال می‌کند که عبارت‌اند از: سازمان خود را به‌ نحوی تغییر دهید که شاهد سودمندی آن برای همگان باشید؛ در راه رسیدن به هدف با ارزش تلاش کنید؛ دانستن اینکه چرا کارتان پرارزش است؛ مشخص‌کردن حیطه‌ی وظایف هر یک از کارکنان و احترام‌گذاشتن به افراد و ارزش قائل‌ شدن برای آن‌ها؛ دانستن هدف اصلی سازمان از مهم‌ترین وظایف مدیر است؛ تغییر عادت‌های قدیمی و جایگزینی آن با عادت‌های جدید.

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) یکی از برجسته‌ترین نویسندگان حوزه‌ی مدیریتی است و کتاب‌های بسیاری در این زمینه دارد. یکی از کتاب‌های او به نام مدیر یک دقیقه‌ای تاکنون به ۳۷ زبان دنیا ترجمه شده است و بیش از ۱۳ میلیون نسخه به فروش رفته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
6 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل اول
7 دقیقه
فصل دوم
6 دقیقه
فصل سوم
5 دقیقه
فصل چهارم
5 دقیقه
فصل پنجم
6 دقیقه
فصل ششم
6 دقیقه
فصل هفتم
7 دقیقه
فصل هشتم
6 دقیقه
فصل نهم
7 دقیقه
فصل دهم
6 دقیقه
فصل یازدهم
6 دقیقه
فصل دوازدهم
6 دقیقه
فصل سیزدهم
3 دقیقه
فصل چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت انگیز)
نویسنده،
مترجمفریبا سبز چمنی
راوییاسین ولی نژاد
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت انگیز)

مصطفی موسی پور
۱۴۰۲/۸/۲۷
سالها پیش نسخه چاپی این کتاب را مطالعه کردم و چند نسخه را به دوستانم هدیه دادم. یک داستان واقعی از یک کارخانه رو به تعطیلی است که می‌تواند برای هر فردی مفید باشد. گوش بدهید و استفاده کنید
ن مفیدی
۱۴۰۰/۹/۲۲
شروعش خیلی قصه وار هست البته هنوز فصل اول هست
موزیک حین کلام خیلی بلنده و احساس کردم مغزمو با یه قصه و موزیک بلند دارم خسته میکنم
مهسا
۱۴۰۱/۹/۱۸
ب توصیه یک نفر این کتاب و گوش دادم برام خیلی جذاب بود ب‌ی بار بسنده نکردم مرررسییی
مائده دشتی زاده
۱۴۰۱/۳/۱۹
من از بیان گوینده و محتوای کتاب راضی بودم.
کتابی امید بخش و کوتاه.
ehsan razzaghi
۱۳۹۸/۶/۱۶
کتاب بسیار جذاب و جالبی هست من لذت بردم
محمد دین پژوه
۱۳۹۹/۸/۱۴
درود وآموزنده سپاس
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت انگیز)

برای دریافت کتاب صوتی گانگ هو! (مدیریت شگفت انگیز) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.