معرفی و دانلود رایگان خلاصه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود

عکس جلد خلاصه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود

کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود (چکیده کتاب) نوشته‌ی وس بری از جمله آثار پرفروشی است که شما را برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان و تبدیل شدن به رهبری موفق راهنمایی می‌کند.

این کتاب به شما می‌گوید اگر حواستان به جزییات و چیزهای کوچک باشد مسائل بزرگ خودشان به بهترین حالت ممکن حل و فصل می‌شود.

هرگاه با رهبران موفقی ملاقات کنید از اینکه برای مسائل ناچیز و پیش پا افتاده‌ای که اکثر مردم به آن توجه نمی‌کنند و به راحتی از کنارش می‌گذرند، وقت و انرژی صرف می‌کنند، تعجب خواهید کرد. آن‌ها به خوبی می‌دانند که اگر به مسائل جزیی نظم و ترتیب بدهند، به دنبال آن مسائل بزرگتر خود به خود سروسامان می‌گیرد. کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود، به شما آموزش می‌دهد که چگونه پیش از هر گونه اقدامی دغدغه‌های خود را به مسائل کوچک اختصاص دهید. همیشه به یاد داشته باشد هر اتفاق بزرگ، شروعی کوچکی دارد. عمر شکست‌ها کوتاه است و نباید عقب نشینی کنید. جلو بروید و برنده باشید.

آنچه با مطالعه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود خواهیم آموخت:

- پرورش ویژگی‌های رهبران بزرگ در خود
- بهبود استعدادهای شغلی به وسیله یادگیری زبان
- چگونگی رشد دادن یک تجارت در شرایطی که سرمایه کافی در دسترس نیست
- پیشرفت چشم‌گیر در مسیر با استفاده از روش‌های خلاقانه و هوشمندانه و منعطف

وس بری را بیشتر بشناسیم:

وس بری (Wes Berry) یک کارآفرین، نویسنده، سخنران انگیزشی و مدیر مدرسه است که سال‌هاست فعالیت مستمر داشته و در حرفه‌ی کاری خود درخشان بوده است. او به عنوان یک کارآفرین برای تجارت خود یک سبک استراتژیک مدیریت را برگزید که باعث شد سود چند میلیون دلاری به دست آورد. او در طول سال‌ها به بیش از چهل کسب‌وکار خدمات مشاوره‌ای‌ ارائه داده و در دنیای تجارت و آموزش سخنرانی‌های متعددی انجام داده است.

وس به عنوان مهمان در چندین برنامه گفت‌وگو محور ظاهر شده و بارها با رسانه‌های چاپی مصاحبه کرده است. بری در هیئت مدیره یک بنیاد آموزشی کمک به جوانان جامعه و بیمارستان هنری فورد خدمت می‌کند. از افتخارات او می‌توان به این چند مورد اشاره کرد:

- در سال 2018 شماره یک بهترین نویسنده در آمازون.
- در سال 2019 برنده بهترین کتاب تجاری از جشنواره کتاب جنوب کالیفرنیا.
- درسال 2019 یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان ایالات متحده.
- در سال 2019 نویسنده پرفروش روزنامه وال استریت ژورنال.
- در سال 2019 برنده بهترین داستان غیر داستانی در جشنواره کتاب نیویورک.

مطالعه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود به چه کسانی توصیه می‌شود:

اگر از دوستداران کتاب‌های حوزه موفقیت و مدیریت و به دنبال یافتن راهی برای بهبود وضعیت کسب و کارتان هستید، مطالعه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود به شما پیشنهاد می‌شود.

جملات برگزیده کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود:

- چه بسیارند مردانی که درست زمانی دست از کار کشیدند که اندکی تلاش و اندکی صبر، موفقیت را برایشان به همراه می‌آورد.

- مرز میان شکست و موفقیت چنان باریک است... که ما اغلب بدون اینکه حواسمان باشد بر روی آن ایستاده‌ایم.

- به خاطر داشته باشید که چیزی به نام شکست وجود ندارد. تمامی ناکامی‌ها موقتی هستند و گذرا. این رویداد عظیم پایانی ندارد...مگر این‌که شما بخواهید تسلیم شوید.

- همواره به دنبال یافتن راه‌هایی باشید برای کنترل میدان بازی و تغییر شرایط به نفع خودتان. در کسب‌وکار بسیار زیاد پیش می‌آید که کوچک‌ترین امتیاز می‌تواند شما را به پیروزی برساند و یا باعث شکست شما شود. هیچ‌گاه دست از یافتن راهی برای برتری برندارید.

- با جدیت به دنبال این باشید که مهارت درک دیگران را در خود تقویت کنید. همدلانه به آن‌ها گوش سپارید و از آنچه می‌بینید بیاموزید. برآشفتن به خاطرِ مسائل پیش‌پاافتاده که کاری ندارد اما اغلب در پشت این مسائل داستانی متقاعدکننده نهفته است.

در بخشی از کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود می‌خوانیم:

هر کسب‌وکار موفقی خوب می‌داند که باید برای افزایشِ رضایتِ شغلی نیروهایش، به آن‌ها نشان دهد قدر کارشان دانسته می‌شود. راه‌های دیگری نیز برای انجام این کار به جز پاداش نقدی وجود دارد. حتی چیزهای کوچکی مثل کمی غذا نیز می‌تواند به محیط کار شما انرژی ببخشد. شگفت‌انگیز است که یک بشقاب شیرینی و کمی میان وعده سالم چگونه می‌تواند محیط کار شما را پربارتر کند. به‌طور مثال همیشه چند جعبه دونات و شیرینی در محل کار ما بود. تابستان‌ها یک روز در هفته را در فضای باز بساط باربیکیو علَم می‌کردیم و در بقیه سال وقتی هوا سرد بود، برای همه پیتزا می‌خریدیم. همواره سعی می‌کردیم در طول روز از این دست استراحت‌های اجباری داشته باشیم تا افراد فرصتی برای تجدید قوا پیدا کنند. انجام خودجوش این کار سخت است اما من همیشه سعی کردم این را در فرهنگ کسب‌وکارم بگنجانم و به‌راستی، خوب یا بد...یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود.

تنها به شما بستگی دارد که می‌خواهید به کجا برسید. تنها به شما بستگی دارد که کسی باشید که می‌خواهد هر آنچه برای رسیدن به موفقیت از دستش برمی‌آید انجام دهد. تنها به شما بستگی دارد که عزم و اراده‌ای در درون‌تان برانگیزید که به همراه نگرشی مثبت شما را به‌سلامت در مسیری که در پیش رو دارید رهنمون شود. آری تنها به شما بستگی دارد.

فهرست مطالب کتاب

درباره ره‌آورد مدیریت
مقدمه
آوردگاه نبرد را بررسی کنید
چالش‌های رهبری را بشناسید
به دنبال سوزنی باشید در انبار کاه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
ناشر چاپی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات32
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود

Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۸
کتاب خوب قابل درک و کاربردی بود، هرگاه رهبری موفق را ملاقات کنید، احتمالاً متعجب خواهید شد وقتی دریابید این افراد برای مسائلی ناچیز و پیش‌پاافتاده که بیشترِ مردم به‌راحتی از کنار آن رد شده یا آن را نادیده می‌گیرند، اینقدر از زمان و انرژی‌شان مایه می‌گذارند. آن‌ها به‌خوبی آگاهاند که اگر به مسائلِ به جزئی سروسامانی ببخشند، مسائل بزرگتر خودشان سامان خواهند شد؛ بنابراین، پیش از هر چیز، هم‌وغم‌تان را بگذارید بر روی مسائلِ کوچک. دائم به خودتان نهیب بزنید که هر رویدادِ عظیمی را سرآغازی است خُرد. عمرِ شکست‌ها همیشه کوتاه است، پس عقب ننشینید. به‌پیش بروید تا سرانجام برندهٔ این رویدادِ عظیم باشید. تا به حال به هر شخص موفقی برخورده‌ام و هر رهبر بزرگی را که بررسی کرده‌ام، به شکلی مهر تاییدی بوده‌اند بر همین امر. بهتر بگویم، به نظر می‌آید افرادِ موفق زمان و انرژی بیشتری را صرف مسائل کوچکی می‌کنند که افراد ناکام اغلب به‌راحتی از کنارشان عبور می‌کنند. رسالتِ کتاب «یک سفرِ هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود» این است که به شما بگوید اگر حواستان به چیزهای کوچک باشد، مسائل بزرگ خودشان به بهترین شکل حل‌وفصل می‌شوند.
این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند درکارشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنم
مهدی
۱۴۰۱/۱۰/۷
کتاب بطور خلاصه و به صورت کاملا کلی و با اولویت بندی مرحله به مرحله فراگیری و استمرار و نگاه به هدف که از انجام هرکاری که مد نظر برای به اتمام رساندن هستش صحبت کرده و چند روش برای تداوم و هدف گذاری رو نشان داده و حتی به صورت موردی با نمونه واقعی افراد موفق و کاری که شروع کردند و اولش سختی‌های کاری که انجام داند و نتیجه‌ای که در نهایت بدلیل نا امید نشدن از هدفشون بدست آوردن رو بیان میکنه و یک نکته خوب هم که داشته این بوده که در متون این کتاب به یک کتاب هم اشاره میکنه که نتیجه علم یکی از نمونه افراد موفق در کتاب هستش و شما را راهنمایی میکنه که کتاب انگیزشی دیگری که میتونید بهش مراجعه کنید و موفقیتتون رو با حفظ تداوم روحیتون بدست بیارید اشاره میکنه و انتقادی که به کتاب هستش فقط برای خیلی کلی بودن و سریع رد شدن از مواردی که میتونه کمک زیادی به افراد بکند هستش
سمانه فیاضی
۱۴۰۱/۹/۲
سلام و احترام
کتاب خیلی خوبی بود. نکات مفیدی برای فراگیری داشت. حسن کتاب در خلاصه بودن و گزیده بودن محتوای آن بود. از طرف دیگه با توجه به اینکه من پیامی به گارسیا رو هم گوش کرده بودم، مروری بر محتوای اون هم در این خلاصه کتاب داشتم و بین محتوای این کتاب با پیامی به گارسیا هم ارتباط خوبی برقرار شده
بود. اما یک نکته‌ای که وجود داشت این بود که اهمیت برداشتن گام اول و چگونگی برداشتن گام اول که هدف اصلی کتاب بود از جایی از کتاب کمی کمرنگ تر شد و احساس کردم تا حدی مسیر اصلی موضوع تغییر کرد که این کمی نامطلوب بود. دوست داشتم در خصوص برانگیختن، ابزارها و راهکارهای شروع حرکت و برداشتن گام اول بیشتر صحبت می‌شد.
نازگل
۱۴۰۱/۷/۱۱
چون خلاصه و مفید بود خیلی واسم با ارزش شد، کل مطلب این کتاب: اول چرای کار کردن و هدفی که دارید تعیین کنید تا بتونید به کاری که انتخاب میکنید ادامه بدید، از جزئیات نگذرید و حتما تو تخصصی که دارید مدام‌ در حال یادگیری و ارتقای کار باشید!
هیچوقت دست از تلاش بر ندارید و از شکست نترسید شکستی وجود فقط
نداره پستی و بلندی مسیر پیش روست.
قشنگ‌ ترین‌ جمله‌های این‌ کتاب: 1_شکستی وجود نداره مگر آنکه تسلیم شوید
2_بزرگ‌ترین اشتباه آن‌ است که مدام‌ از انجام اشتباه بترسید
مرسی بابت این خلاصه.
سعید مالمیر
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
با سلام و احترام خدمت دوستان گرامی
با توجه به مطالعه کامل در تمامی بخش‌های این کتاب و به کارگیری و استفاده از تمرین‌های داخل کتاب برای رسید به سطح بالا در امر مدیریت و حتی زندگی شخصی میتونم این کتاب رو به عنوان یکی از کتاب‌های مفید و کار آمد معرفی کنم که با زبان ساده و بدون هیچ پیچدگی مطالب رو و
بیان کرده با مثال‌های خوب اون‌ها رو قابل فهم کرده که همین امر باعث هموار کردن مسیر برای رسیدن به هدف میشه و شمارو به یک مدیر حرفه ایی تبدیل میکنه. تا هر چه بهتر بتونید با افراد سازمان خود به بهترین شکل برخورد کنید تا به اون چیزی که میخواد برسید.
عباس پورخلیلی
۱۴۰۲/۴/۲
کتاب خوب و کاربردی در زمینه موفقیت در کسب و کار می‌باشد، کسب موفقیت از قدم‌های کوچک که شاید در نظر دیگران کم اهمیت باشد آغاز می‌شود، برای رسیدن به قله باید با قدم‌های کوتاه حرکت کرد و امید را زنده نگه داشت، سرگذشت افراد موفق از کارهای کوچک و پیش پا افتاده آغاز شده است (فروش چند گوجه‌فرنگی، فروش تخم مرغ و... ‌. ‌.) داستان گارسیا که به مقصد فکر می‌کرد نه به مسیر، کوچکترین چیزها سرآغاز تحولات بزرگی خواهد بود، جزیی‌ترین کار‌ها را نباید از نظر دور داشت، خوشحالم که این کتاب را یکبار دیگر مطالعه کردم، تلنگری بود بس بموقع و لازم..
مهدیه نظری
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب خیلی خوب بود و نکات مهمی داشت که لازمه هر موفقیتی می‌باشد و جمله کلیدی کتاب همان نام کتاب است و واقعا قدم اول برداشتن جرات جسارت می‌خواهد کتاب راهنمای مفید و خلاصه ایی ایست که کاربردی می‌باشد، قدم اول را بردارید، بدانید به کجا می‌روید و برنامه ریزی بر اساس اهداف داشته باشید و توجه به زمان که و منبع ارزشمند اساسی در موفقیت می‌باشد مدیریت زمان در این کتاب به عنوان بزرگ‌ترین رویداد خرد جهت رسیدن به اهداف عنوان شده است و مزایای آن توضیح داده شده است خواندن کتاب را به همه دوستان با هر سلیقه ایی پیشنهاد میکنم
محمد نیک روان
۱۳۹۹/۹/۱۳
خواندن کتاب خیلی خوبه، ولی از اون مهمتر اینه که بتونیم از کتابهایی که خوندیم تو زندگیمون استفاده کنیم، خواندن خلاصه کتابها خوبیهای زیادی داره، مثلا زمان کمی ازمون میگیره، مروری میشه برای مطالعات قبلی و باعث میشه مطالب در ذهنمون جا بیافته، اینجوری میتونیم از کتاب در زندگی واقعیمون استفاده کنیم چند و (کافیه دقیقه از هفته رو به این کار اختصاص بدیم)
ممنون از ره اورد مدیریت کتابراه برای چنین کتابهایی
مرضیه کردبچه
۱۴۰۱/۹/۱۶
کتابی خلاصه و بسیار پندآموز و مفید بود. واقعا دستاورد خواندن این کتاب کوتاه با چندین مقاله و کتاب در زمینه‌ی رهبری و مدیریت برابری می‌کرد. ممنون از کتابراه بابت ارائه‌ی کتابهای مختصر مفید که هم در وقت خواننده صرفه جوئی میشه و هم میشه بارها و بارها مطالعه کرد و ملکه‌ی ذهن مخاطب بشه. من به شخصه این و کتاب را خیلی دوست داشتم جزو کتابهایی قرارش دادم که بارها و بارها مطالعه کنم و حتی یک جاهاییش را نت برداری کردم.
رهام شیرانی
۱۴۰۱/۴/۲۱
سلام ب همه‌ی کتاب راهیان عزیز، کتاب خیلی مختصر و مفید‌ی است ک ب زبان ساده راهنماییی برای شروع کارهای بزرگ با قدم‌های کوچک است و شکست را ب درک و پذیرش ما ربط داده و تا وقتی ما نخواهیم شکستی وجود نخواهد داشت چرا ک تمام شکست‌ها موقتی خواهند بود در صورتی ک ما بخواهیم و شعر اگر‌های فوق‌العاده آخر کتاب ک من از خواندنش لذت بردم. ممنونم از نویسند وکتاب راه همیشه همراه من وبا آرزوی بهترین‌ها برای شما دوستان عزیز
سارا شایگان
۱۴۰۳/۱/۱۰
ره آورد مدیریت واقعا نیاز به تعریف نداره، فوق العادست و جزو بهترین نشریه هاییه که میشناسم، تیم خیلی حرفه‌ای پشت این نشریه وجود داره، کار تیم ترجمشون حرف نداره و خلاصه کردن کتاب‌ها هم بسیار تخصصی صورت میگیره جوری که واقعا نکته مهمی از قلم نمیفتهواقعا قدرشون رو میدونیم و ایشالا که تیمشون همیشه سلامت و سرحال باشن و برای ما کتاب‌های روز دنیا رو ترجمه و خلاصه کنن
محمد حسین ادیبی
۱۴۰۲/۵/۳۱
وقتی نگاه به دوردست‌ها باشد نزدیکتر‌ها بی ارزش میشود لذا ارزشی برای اقدامات اولیه خود قائل نمی‌شویم در صورتیکه این اقدامات اولیه ما هستند که تعیین کننده موفقیت مان در رسیدن یا نرسیدن یا دیرتر و زودتر رسیدن یا خوشایندتر و ناخوشایندتر رسیدن به هدفمان میشوند. بنابراین گام‌های اول در چگونگی رسیدن به هدف یک حرکت بسیار مهم می‌باشند. خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج.
نسترن علی زاده
۱۴۰۲/۱/۱۵
مثل مجله اقتصاد میمونه.
خیلی چکیده از یسری موضوعات گفته. به نظرم اصلا بدرد کسی که کتاب (نه مجله) تو این حیطه نخونده زیاد کاربردی نیست مگر اینکه بخواد مجلات دیگرش رو هم بخونه و منظورم اینه که این مجله زیاد منبع موجهی نیست که بگوییم با خوندنش قراره اقتصاددان حرفه‌ای شیم و مسلما نیازه که خیلی کتابهای بیشتری بخونیم
هلیا رادمنش
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عالییییییییی اصلا جایی هیچ حرفی نمی‌زاره
این کتاب به ما یاد میده که هیچ وقت شکستی وجود ندارد مگر اینکه ما خودمان را عقب بکشیم
یک کتاب بسیار عالی برای مدیریت کردن زمان و کارهایمان
این کتاب رو به کسانی که میخوان زمان و کارهایشان رو مدیریت کنن توصیه می‌کنم حتما بخونن اصلا پشیمون نمیشن
حسین عباسی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عالی بود این کتاب
عزیزان به عنوان کتاب دقت کنید؛ اولین گام همیشه سخته اما ممکنه از زمانی که برای مطالعه میگذارید سپاسگزارم چون با بالا رفتن سطح دانش و بینش شهروندان یک جامعه اون جامعه به سعادت میرسه منتهی باید این مطالب رو در زندگی به کار ببندیم که جامعه‌ای پویا داشته باشیم
مشاهده همه نظرات 119

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود

برای دریافت خلاصه کتاب یک سفر هزار فرسنگی با اولین گام آغاز می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.