معرفی و دانلود کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز

عکس جلد کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز
قیمت:
69000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز

کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز، جهت نشان دادن چگونگی شناسایی ایده‌های جدید کسب‌و‌کار و قطعى کردن تصمیم‌گیری، در مورد اینکه کدام ایده‌ها ارزش دنبال کردن را دارند توسط خلیل رضوی گردآوری شده است.

سرعت پیشرفت تکنولوژی و همه‌گیر شدن آن در ایران و جهان، امروز آن‌چنان برق‌ آسا شده و برخی مشاغل و صنایع، روز‌به‌روز در ورطه‌ نابودی بیشتر قرار می‌گیرند. در عوض به تدریج برخی صنایع و مهارت‌های جدید پا به عرصه‌ وجود می‌گذارند و خواهان فراوان پیدا می‌کنند، در حالی که قبلاً حتی اسمی‌ هم از آن‌ها نبود. 

از طرف دیگر تکنولوژی تفکر و روان‌شناسی موفقیت فردی نیز هر روزه ابعاد جدیدی پیدا می‌کند و دیگر نمی‌توان با افکار قدیمی‌ در دنیای اینترنتی و مجازی‌ گونه‌ امروز به موفقیت کاری یا مالی یا خانوادگی دست یافت. زندگی موفق و داشتن کسب‌وکاری موفق و پولساز، حق همه و در توان همه است. این نمی‌شود مگر با آموزش‌های مناسب و کتاب‌های درست و به‌روز، و نه صرفاً وعده و وعید و صحبت از قانون جذب و رویابافی و... ! بدون این‌ که در عمل حرکتی صورت بگیرد. 

تأکید کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز، روی کسب‌و‌کارهای کوچک است، اما مطالب کلی و با اهمیت در مورد کسب‌و‌کارهایی با هر اندازه به‌ طور یکسان صدق می‌کند. همچنین می‌توانید اطلاعات موجود در این کتاب را به روش‌های دیگر مورد استفاده قرار دهید. می‌توانید از آن برای بهبود پتانسیل تجاری یک فرصت کسب‌و‌کار استفاده نمایید. می‌توانید از آن‌ جهت ارزیابی مجدد یک فرصت کسب‌و‌کار، زمانی که تصمیم دارید رویکرد خود را نسبت به آن تغییر دهید استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آن به‌ عنوان یک الگو برای تشریح یک فرصت کسب‌و‌کار برای افرادی که در موقعیت مناسب جهت کمک به شما قرار دارند استفاده کنید. 

داشتن یک روش سازمان‌ یافته که به‌ وسیله آن می‌توانید یک فرصت جدید کسب‌و‌کار را ارزیابی کنید، بسیار ارزشمند است. بعضى از مردم معتقدند که جهش از یک ایده جدید تا ورود به بازار، یک فاصله‌ کوتاه است و اغلب نمی‌دانند که این فرآیند چقدر می‌تواند پیچیده، پرهزینه و زمان‌بَر باشد. در نتیجه بسیاری از مردم کورکورانه وارد کسب‌و‌کار شده و زمان حسابرسی مالی را تا جایی به تأخیر می‌اندازند که هزینه‌ شکست بسیار بالا رفته است. به همین علت ارزیابی زود‌‌هنگام امکان تجاری شدن ایده‌تان، بسیار با اهمیت است. با روش مطرح‌ شده در کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز، می‌توانید یک ارزیابی زودهنگام داشته باشید و بنابراین تصمیم بگیرید که آیا ایده‌ شما پتانسیل تجاری کافی برای امتحان کردن را دارد؟

کتاب کشف فرصت‌های جدید کسب‌و‌کار حاصل چندین سال تدریس و تحقیق در راه‌اندازی کسب‌و‌کارها است. دانشجویان سابق دانشگاه، الهام‌بخش خلیل رضوی جهت پیدا کردن روش‌های جدید و آموزنده برای یادگیری مدیریت و توسعه‌ کسب‌و‌کارهای کوچک بوده‌اند.

کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز از مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب‌و‌‌کار موفق برای همه است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
مقدمه‌ی مؤلف
فرصت‌هاى کسب‌وکار
مفهوم فرصت کسب‌وکار
تنوع فرصت‌هاى کسب‌وکار
شناسایى یک بازار قابل توسعه و پایدار
تقاضاى بالقوه
تائید و پذیرش از سوى بازار
قدرت رقابتى
پیش‌بینى خطرات
خطرات حاشیه‌ای
خطرات عملیاتی
پیدا کردن مدل کسب‌وکار مناسب
تجربه و مهارت
منابع
پول و احساس
قابلیت پیاده‌سازی تجاری
ارزیابى یک فرصت جدید کسب‌وکار
توسعه‌ى یک استراتژی استارت‌آپی
ارزیابى خوداشتغالى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز
نویسنده
مترجمخلیل رضوی، وحیده اعتماد
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات310
زبانفارسی
شابک978-600-6524-32-0
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
69000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز

Reza Bigdeli
۱۳۹۷/۲/۱۳
تنها نرم افزاری هست که واقعا عاشقشم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز

برای دریافت کتاب کشف و خلق فرصت‌های درآمدساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.