معرفی و دانلود کتاب کفشدوزک کوچولو

عکس جلد کتاب کفشدوزک کوچولو
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کفشدوزک کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کفشدوزک کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کفشدوزک کوچولو

لیلا اشکوتی در کتاب کفشدوزک کوچولو، استفاده صحیح در مصرف آب، انواع غذا‌ها و سبزیجات را با زبانی شیرین به کودکان گروه سنی (ب) آموزش می‌دهد و آن‌ها را به مهربانی با حیوانات تشویق می‌کند.

این کتاب مفاهیم و مهارت‌های مورد نیاز زندگی امروزی را در قالب داستانی کودکانه به کودکان آموزش می‌دهد. این مفاهیم عباتند از: حرف شنوی از والدین، مراقبت از حیوانات، صرفه‌جویی در مصرف آب و خوردن انواع غذاها و میوه‌هایی که درخانه موجود است و توسط مادر مهربان تهیه می‌شود.

لیلا اشکوتی بیان می‌کند:

برقراری رابطه عاطفی با کودک، تلاش برای رشد استعداد‌های آن‌ها، آموزش مهارت و سرگرمی و همچنین بازداری کودک از سرگرمی‌های نامناسب از اهداف نوشتن برای کودکان است.

در بخشی از کتاب کفشدوزک کوچولو می‌خوانیم:

آسمان جلو رفت و پرسید: خانم کفشدوزک! چرا امروز خوشحال نیستی؟ نگران نباش! مواظبم که آب روی بال‌هایت نریزد. می‌دانم بال‌هایت با آب سنگین می‌شود و نمی‌توانی پرواز کنی. خانم کفشدوزک تشکر کرد و گفت: «می دانم تو دختر خوبی هستی. حشرات و حیوانات را دوست داری و آن‌ها را اذیت نمی‌کنی. اما ناراحتی من، به خاطر چیز دیگری است. آسمان با کنجکاوی پرسید: «چه چیزی خانم کفشدوزک؟»

خانم کفشدوزک جواب داد: «چند روز است که دخترم بیمار است.» آسمان کوچولو از شنیدن این حرف ناراحت شد و پرسید: «الان دخترت کجاست؟ خانم کفشدوزک، برگ بالای سرش را نشان داد و گفت: «آن‌جا خوابیده است. آسمان کوچولو فکری کرد و گفت: «می‌خواهی او را پیش دکتر ببریم؟ خانم کفشدوزک جواب داد: «اتفاقا من هم در همین فکر بودم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کفشدوزک کوچولو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات صالحیان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-214-211-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کفشدوزک کوچولو

لیلا اشکوتی
۱۳۹۸/۴/۱۱
آموزنده بود دخترم خوشش اومد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کفشدوزک کوچولو

برای دریافت کتاب کفشدوزک کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.