معرفی و دانلود کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر

عکس جلد کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر

کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر از مجموعه قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، حکایت‌های آموزنده‌ای از ازوپ را ارائه می‌دهد. این کتاب در سه داستان مصور با نام‌های کوه غران، شیر و موش، الاغ و گربه دست‌آموز پیام‌های اخلاقی گوناگونی نظیر: اراده داشتن، بخشش و تقلید نکردن را برای کودکان با گروه سنی «ب» و «ج» ارائه می‌دهد.

هدف اصلی قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، سرگرم‌ کردن کودکان و ایجاد اوقاتی لذت‌بخش همراه با افزایش خلاقیت و مهارت‌های یادگیری است.

در بخشی از کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر می‌خوانیم:

روزی روزگاری، کلاغی در جست و جوی غذا در آسمان پرواز می‌کرد. کلاغ مدت زیادی پرواز کرد، اما نتوانست غذایی پیدا کند. کلاغ، خسته شده بود و می‌خواست استراحت کند. بنابراین روی شاخه درختی نشست. هوا خیلی گرم بود و کلاغ تشنه شد. اطرافش را نگاه کرد تا آب پیدا کند، اما هیچ نشانه‌ای از آب ندید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر
مترجمحسین حبیبی، مبینا مولایی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-622-6210-50-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر

برای دریافت کتاب کلاغ تشنه و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.