معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند
قیمت:
۱۳۰۰۰ 6500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند

با پادکست کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند اثر جول اوستین درمی‌یابید که کلمات چگونه واقعیت وجودی شما را شکل می‌‌دهند و آنچه به زبان می‌آورید به حقیقت تبدیل می‌شود. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

شما با فکرهایتان به دام نمی‌افتید، فکر منفی برای همه ما رخ می‌دهد اما زمانی‌که آن‌ها را به زبان می‌آورید به آن‌ها زندگی می‌دهید و به واقعیت تبدیل می‌شوند. ما با کلماتمان می‌توانیم زندگی خود را مورد رحمت قرار داده یا خود را مورد نفرین قرار دهیم. زندگی خود را پر رحمت کنید، چیزهای خوب برای خودتان پیش‌گویی کنید.

شما باید سلامتی را پیش‌گویی کنید، زندگی طولانی و مفید را پیش‌گویی کنید، کلمات شما به واقعیت زندگی شما تبدیل می‌شود. از این به بعد خود را سلامت، قوی، با استعداد، زیبا، جوان بنامید. هر روز صبح قبل از ترک خانه به آینه نگاه کنید و این کلمات را به خودتان بگویید. شجاعت داشته باشید که آن‌چه در رویا آرزو دارید را به سوی خود بخوانید، آن چیزهایی که مورد باور شما است، از کلام خود برای رسیدن زندگی موفق و شاد استفاده کنید.

جول اوستین (Joel Osteen)، یکی از بزرگ‌ترین روانشناسان انگیزشی، نویسنده و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. محتوای صحبت‌های این فرد، طوری هست که بیشتر به جلسات مشاوره روانشناسی شباهت دارد تا موعظه دینی. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می‌شناسند. او تا به حال ۷ کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بخش اول
3 دقیقه
بخش دوم
5 دقیقه
بخش سوم
5 دقیقه
بخش چهارم
6 دقیقه
بخش پنجم
4 دقیقه
بخش ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند
نویسنده
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۳۰۰۰ 6500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند

علیرضا رحمان زاده
۱۳۹۹/۸/۸
با سلام و عرضِ ادب و احترام. اگر 50 ستاره بود؛ باز هم کم بود!!! با شنیدن مطالب این کتاب تازه الان فهمیدم چرا باید هر روز 5 نوبت نماز خواند!!! چرا در نماز باید حمد و سوره را با صدای بلند خواند!!! چرا باید خواسته هایت را مکتوب کنی؟ (دلیلِ وجودِ قران [مکتوب است] را فهمیدم!!!) چرا قران را خدا مکتوب را کرده فهمیدم!!! چرا این همه سفارش به خواندن قران شده را فهمیدم!!! اصلی‌ترین و اساسی‌ترین *چِرا*‌های زندگی را فهمیدم!!! اینکه دین اسلام، کامل‌ترین دین است باور کردم!!! مهربان تر از مادر بودنِ خدا را الان فهمیدم!!! (((اینکه: در روایات و احادیث امده که: خدا به ملائکه میفرماید بگردید در زمین ببینید کیست که از من (خدا) خواسته دارد! هرچه میخواهد براورده میکنم)))
..... و خیلی چیزهای دیگه!!! حتما حتما حتما این کتاب را گوش کنید. با گوش جان، گوش کنید. امیدوارم و دعا میکنم و از خدا میخوام، اثرِ مثبت و روشنگر و روحیه بخشی که در من ایجاد شد، در شما هم ایجاد بشود. ضمنا به خواننده کتاب، جناب قناعت پیشه سلام عرض میکنم و عرضِ ادب احترام دارم و به خاطر مهارت و تسلط بسیار خوب و عالی ایشان به این امر، (خوانش کتاب) به ایشان تبریک عرض میکنم و ارزومند سلامتی و موفقیت روزافزون برای ایشان هستم. به همچنین اعضای سایت کتابراه. از عوامل کتابراه نیز کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
محبوبه طاهری
۱۳۹۷/۶/۲۴
جول اوستین از نظر من پیامبر حاضره, تمامی حرفهاش از خداونده, آرام بخشه, از درون و فطرت اصلی همه ما انسانهاست. توصیه میکنم تمامی سخنانش رو گوش بدید برای بارها و بارها. نزدیک میکنه به خدا شمارو. اون وقت نگران مشکلات نیستید و همیشه شکر میکنید و خدا رو در همه چیز میبینید. کلیپ میتونه باشه کتابهای صوتی کتابراه و یا نسخه هاش
M.F
۱۳۹۷/۶/۲۵
سخنان جول اوستین بسسسسیار عالی و زندگی سازه. فقط خودتون قضاوت کنین برای ۲۴ دقیقه فایل صوتی قیمتتون بالا نیس؟؟؟
نرگس قاصدی
۱۳۹۸/۵/۲۵
کتابهای جول اوستین همیشه عالی هستن ولی من به تازگی کتاب "قدرت من هستم" رو خوندم و به راحتی میتونم بگم ۹۵٪ مطالب این کتاب تو کتاب بالا بود، شاید تو توضیحات کتاب بوده من نخوندم، در نهایت باید بگم اگه دنبال یه کتاب فشرده هستین خیلی خوبه ولی بهتره به جای این کتاب، کتاب قدرت من هستم رو بگیرین که خیلی کاملتره، با تشکر از کتابراه
نیلوفر زهرانی
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
جول استین عالیه ولی یکم پادکست‌ها نسبت به زمانش قیمتش بالاست
Fatemeh Hayavi
۱۳۹۷/۹/۱۶
این حقیقت که کلمات ما متاسفانه یاخوشبختانه به واقعیت می‌پیوندند شکی نیست ‌. سخنان ایشون ازاونجایی که بدون تعصب داشتن بر دین خاصی و بامثال زدن پیامبران مختلف و تجربیات واقعی قابل باورتر و دلنشین تر میکنه
امید رستگار
۱۴۰۱/۲/۲۳
کتاب خوبى است و کارتان عالیست فقط اى کاش مى دانستیم انتخاب موزیک تا چه اندازه مهم است و نمی‌شود سلیقه اى عمل کرد لذا با کمال احترام پیشنهاد مى کنم گروه محترم شادان پژواک براى این کار از یک متخصص کمک بگیرند. سپاس از کتابراه سپاس از تولید کننده محترم، ناشر و همه عوامل خدا خیرتان دهد
بهاره پوربهرام
۱۳۹۹/۱/۱۰
خیلی جالب و کاربردی در زمان خیلی کوتاه خیلی مطالب پر مغزی رو بیان فرمودند که اکثرشون و ما در دین بزرگ اسلام خودمون داریم. من خیلی استفاده کردم. حرفهاشون پر از انرژی مثبت بود و آدم و به زندگی امیدوار میکنه و حس قدرت میده قدرتی که اگه انسان بخواد واقعا وجود داره.
جلال بهمنى
۱۳۹۷/۹/۲
در مرحله اول قیمت کتاب نسبت به زمان اون مقداری بالاست.
سخنان بسیار عالی و تامل برانگیزی هست. برای تاثیر گذاری این کتاب و هر کتاب دیگری حداقل و حداقل باید ۳ بار خونده و یا ثنیده بشه تا تو ناخوداگاه به باور تبدیل بشه.
جهان عظیم
۱۴۰۰/۱/۷
واقعا حقیقت میگه شما اگه دانه سیب بکارید درخت سیب بدت میاری و. سیب میجینی
افکارم همینن، به هرچی که توی ذهنت بکاری همونارو دریافت میکنی
ممنون از جول استیون و جناب قناعت و. کرد آورندگان و. کتابراه عزیز
حسین حافظان
۱۳۹۹/۴/۱۸
خیلی عالی بود. واسه مامانم خریدم با توجه به اینکه نگاه مذهبی رنگ بیشتری داره تو قلم این نویسنده خیلی تاثیر خوبی داشت. مامانم بسیار مریض و افسرده شده بود با گوش دادن به این کتاب خیلی خوب شد روحیش. فقط حیف کوتاه بود.
محمد ایرانی
۱۳۹۸/۷/۲۱
کتابرا سپاسگزارم میبینم بعضی از دوستان عزیز از قیمت بالای این پادکست مینالند! به نظر من نسبت به آگاهی که دریافت می‌کنید هیچ چی نیست... میشه با باور به حداقل یک جمله جول اوستین زندگی را دگرگون و عالی کردسپاس
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۱/۴/۳۱
میشه گفت این کتاب خلاصه‌ای از کتاب قدرت من هستم همین نویسندس. از نقاط قوت کتاب میشه به انگیزشی بودن و صدای دلنشین راوی اشاره کرد و نقاط ضعفش هم تکراری بودن مطالبش باتوجه به دیگر کتب نویسنده میتونه باشه
عادل دیلمی
۱۳۹۹/۱/۱۴
باسلام. من خیلی از کتابها و سخنرانیهای جول اوستین لذت میبرم. این کتاب با این مطالب و با این گویندگی بسیار روح بخش هست. ایکاش توی ایران هم، چنین سخنرانان معنوی خوبی داشتیم
هاشم فلاحی
۱۳۹۸/۴/۱۱
من کتاب صوتی کلمات شمابه واقعیت تبدیل می‌شودراخریدم درواقع این کتاب بخشی کوچیک ازکتاب قدرت من هستم است که قبلا خریده بودم من به جول استین اعتماددارم یک کتاب رابادونام نمی‌نویسه بااین روال کسی دیگه بهتون اعتماد نمی‌کنه
مشاهده همه نظرات 223

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.