معرفی و دانلود رایگان کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

عکس جلد کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی نوشته دنیل اچ. پینک روایتی شگفت‌انگیز و خواندنی است که در مورد نحوه ایجاد یک زندگی غنی‌تر و پربارتر نکات جذابی را مطرح می‌کند.

همه می‌دانند که زمان‌سنجی همه‌چیز است. اما چیز زیادی در مورد خود زمان‌سنجی نمی‌دانیم. زندگی ما زنجیره‌ای از تصمیم‌های پی در پی در مورد «کِی» هستند: کی یک کسب‌وکار را شروع کنیم، کی یک کلاس را در برنامه خود قرار دهیم و یا کی رابطه عاطفی خود با یک فرد دیگر را جدی تلقی کنیم. با این حال، ما این تصمیم‌ها را بر اساس شهود و حدسیات خود اتخاذ می‌کنیم.

دنیل اچ. پینک (Daniel H Pink)، با بهره‌گیری از یک مجموعه غنی از تحقیقات روان‌شناسی، زیست‌شناسی و اقتصاد نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از این الگوهای پنهان جدید استفاده کنیم تا جدول زمانی ایده‌آل خود را ایجاد کنیم. او ایده‌پرداز مطرح حوزه موفقیت و کسب‌وکار، و نویسنده کتاب‌های پرفروش «انگیزه - DRIVE» و «TO SELL IS HUMAN»، ترفندهای علمی زمان‌سنجی را شناسایی کرده تا به ما کمک کند که در کار و زندگی موفق‌تر باشیم.

چگونه می‌توانیم یک شروع متزلزل را تبدیل به یک شروع تازه کنیم؟ چرا باید از رفتن به بیمارستان در عصرها خودداری کنیم؟ چرا آوازخوانی به همراه دیگران به اندازه ورزش کردن برای شما مفید است؟ زمان ایده‌آل برای استعفا از یک شغل، تغییر حرفه و یا ازدواج کردن کی است؟

همه ما می‌دانیم زمان‌سنجی همه چیز است، اما در مورد خود زمان و زمان‌سنجی اطلاعات کمی داریم. زندگی ما جریان پیوسته‌ای است از تصمیم‌های «کِی»؛ چه وقت یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنیم، کِی یک کلاس را زمان‌بندی کنیم، کِی در یک رابطه عاطفی با فرد دیگری جدی شویم، و... ما تاکنون این تصمیمات را بر اساس بینش و حدس‌ و گمان‌هایمان اتخاد می‌کرده‌ایم.

اغلب فرض می‌شود که زمان‌سنجی یک هنر است. اما دنیل پینک در کتاب «کِی؛ ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی» نشان می‌دهد که زمان‌سنجی در واقع یک علم است.

کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی (When: the scientific secrets of perfect timing) جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون است، در این اثر دنیل اچ پینک آخرین تحقیقات و اطلاعات زمان‌سنجی را با داستان‌هایی جذاب و آموزنده و نیز توصیه‌هایی عملی و کاربردی ترکیب کرده، تا به خوانندگان کتاب، بینشی عمیق و متقاعد کننده بدهد که بتوانند زندگی غنی و دوست‌داشتنی‌تری را تجربه کنند.

این اثر در کمپین نشر آگاهی و با حمایت بانک ملت بصورت رایگان عرضه شده است.

در بخشی از کتاب کی: ترفندهای علمی زمان سنجی عالی می‌خوانید:

در یک صبح گرفته فوریه، وقتی نور خورشید روی بیلبوردهای بزرگی که تخفیف پنجاه درصدی لباس‌های عروسی را تبلیغ می‌کردند می‌تابید، بزرگ‌ترین شهر هند در حال بیدار شدن بود. این جا در بمبئی، بوی دود در هوا پراکنده است. خودروها، کامیون‌ها و گاری‌های موتوری جاده‌ها را بند می‌آورند و مانند غازهای خشمگین، بوق می‌زنند. کارمندان در لباس‌های هندی در خیابان‌ها حرکت می‌کنند و وارد قطارها می‌شوند. «اهیلو ادهاو»، چهل ساله، کلاه سفید خود را تنظیم می‌کند و روی دوچرخه خود می‌پرد تا کار خود را شروع کند.

ادهاو در منطقه «ویلو پارلی» بمبئی پدال می‌زند و از فروشندگان خیابانی که همه‌چیز از کلم تازه گرفته تا جوراب‌های بسته‌بندی شده می‌فروشند عبور می‌کند و به سمت جلوی یک ساختمان می‌رود. از دوچرخه پیاده می‌شود (توانایی پیاده شدن سریع از روی وسایل در حال حرکت یکی از مهارت‌های بیشمار ادهاو است). وارد ساختمان می‌شود و با آسانسور به آپارتمان خانواده «توراکیا» در طبقه سوم می‌رود.

ساعت 9:15 دقیقه بامداد است. یک بار زنگ می‌زند و دوباره آن را می‌فشارد. در باز می‌شود. بعد از یک عذرخواهی کوتاه به خاطر معطل شدن در پشت در، «ریانکا توراکیا» یک کیسه برزنتی قهوه‌ای می‌دهد که به اندازه یک گالن شیر است. داخل این کیسه، چهار ظرف فلزی استوانه‌ای است. داخل این ظرف‌ها که «تیفین» نام دارند، نهار همسر اوست (گل کلم، لپه زرد، برنج و نان). سه و نیم ساعت دیگر، این نهار خانگی روی میز شوهرش در مرکز بمبئی، در سی کیلومتری آن‌جا ظاهر خواهد شد. و حدود هفت ساعت بعد، کیسه برزنتی و ظروف خالی دوباره در همین خانه ظاهر می‌شوند.

ادهاو یک داباوالاست. (دابا در هندی همان ظروف فلزی هستند و والا ترکیبی از انجام‌ دهنده یا کاسب است). در خلال نخستین شصت و هشت دقیقه این دوشنبه، او پانزده عدد از این نهارها را گردآوری می‌کند و هر کیسه را به دسته و یا ترک دوچرخه خود می‌بندد. سپس با تیمی از چندین داباوالای دیگر که کیسه‌های خود را از جاهای دیگر این محله نیم میلیون نفری جمع کرده‌اند همراه می‌شود و غذاها را دسته‌بندی می‌کند و بیست عدد از آن‌ها را بر پشت خود می‌گذارد و سوار بخش باری یک قطار می‌شود و این نهارها را به فروشگاه‌ها و دفاتر کاری منطقه تجاری شهر می‌رساند.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت دنیل پینک برای خوانندگان ایرانی
درباره کتاب
مقدمه: تصمیم کاپیتان تِرنر
بخش یکم: روز
یک: الگوی پنهان زندگی روزمره
دو: بعد از ظهرها و قاشق‌های قهوه: قدرت استراحت، وعده نهار و اثبات فایده خواب بعد از ظهر در دنیای مدرن
بخش دوم:‌ شروع‌ها، پایان‌ها و میان این دو
سه: شروع‌ها: شروع مناسب، شروع دوباره، شروع با هم
چهار: نقطه میانی: شمع‌های هانوکا و بیماری میان‌سالگی چه چیزهایی در مورد انگیزه به ما می‌آموزند
پنج: پایان‌ها: ماراتن‌ها، شکلات‌ها و قدرت تلخی
بخش سوم: هماهنگی و تفکر
شش: هماهنگی سریع و آهسته: راز زمان‌سنجی گروهی
هفت: تفکر در زمان‌ها: چند کلام پایانی
مطالعه بیشتر
تقدیرنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی
نویسنده
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-600-8738-43-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

کامران غزلی
۱۴۰۲/۹/۲۰
این کتاب در مورد اهمیت زمان‌سنجی در زندگی و کار ما است و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم با استفاده از تحقیقات علمی، زمان‌های مناسب را برای انجام کارهای مختلف پیدا کنیم.
خلاصه و نقد کتاب کی:
کتاب کی از سه بخش تشکیل شده است: بخش اول در مورد ریتم روزانه ما است و نشان می‌دهد که چگونه ما در طول روز
از نظر انرژی، خلق و خو و تمرکز تغییر می‌کنیم و چه کارهایی را باید در زمان‌های مختلف انجام دهیم. بخش دوم در مورد شروع و پایان‌ها است و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از شروع‌ها و پایان‌های مختلف در زندگی خود به عنوان فرصت‌هایی برای تغییر و رشد استفاده کنیم. بخش سوم در مورد وقفه‌ها است و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم با استراحت، خواب، تفریح و انجام فعالیت‌های معنادار، انرژی و انگیزه خود را افزایش دهیم و کیفیت کار و زندگی خود را بهبود بخشیم.
نویسنده در انتهای هر بخش، یک بخش عملی به نام «زمان‌سنجی عالی در عمل» قرار داده است که شامل چندین تمرین، پرسشنامه، تست و راهنمایی است که به خواننده کمک می‌کند تا مطالب کتاب را به زندگی و کار خود انطباق دهد. همچنین در پیوست کتاب، چندین منبع مفید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان‌سنجی آورده شده است.
کتاب کی یک کتاب جذاب و مفید است که با زبانی ساده و روان، مفاهیم علمی را به صورت داستانی و مثال‌های واقعی توضیح می‌دهد. نویسنده با استفاده از شواهد تجربی و آماری، نکات مهم و کاربردی را برای خواننده ارائه می‌کند و به او نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند زمان خود را بهینه‌سازی کند و از آن به نفع خود و دیگران استفاده کند. کتاب کی برای کسانی که علاقه‌مند به موضوعات مربوط به زمان، روان‌شناسی، زیست‌شناسی و اقتصاد هستند، یک منبع ارزشمند است
N
۱۴۰۳/۱/۲
از اون کتاب هاست که تعجب میکنی چرا تو رایگان هاست.
کتاب کاربردی هست و به همه پیشنهاد میکنم بخونن از اونجایی که موضوع کتاب چیزیه که روزمره استفاده میشه و بسیار مهمه.
در ادامه تیکه‌هایی از کتاب رو میزارم:
در خام اندیشیهای دهه بیست و سی زندگی بیش از حد امیدواریم و تصورات ما همه گل و بلبل است. آب
اما واقعیت مثل چکه از سقف کم کم رخنه میکند.
مشکل بعد از ظهر این است که اگر مدت زیادی روی کاری تمرکز کنیم هدف خود در انجام این کار را فراموش میکنیم که به این پدیده «خوپذیری» میگویند زمانهای استراحت کوتاه میتواند به ما کمک کند تا از خوپذیری اجتناب کنیم و تمرکز خود را بالا ببریم و تعهد خود در رسیدن به هدف را دوباره تجدید کنیم و زمانهای استراحت مکرر بهتر از زمانهای استراحت هر چند وقت یکبار است.
توانایی‌های شناختی ما در تمام طول روز به یک اندازه نیست. در طول حدود شانزده ساعتی که بیدار هستیم این تواناییها تغییر میکنند غالبا به صورت قاعده مند و قابل پیش بینی در لحظه‌هایی از روز نسبت به بقیه لحظه‌ها باهوش تر سریع تر خنگ تر کندتر خلاق تر و بی خلاقیت تر هستیم
دوم اینکه این نوسانات روزانه بسیار شدیدتر از آنچه هستند که فکر میکنیم
برنه برون نویسنده و استاد دانشگاه هیوستون تعریف زیبایی از میان سالی ارائه میکند. او میگوید این دوره زمانی» است که جهان شانه‌های شما را تکان میدهد و به شما میگوید من با شما شوخی ندارم از این هدیه‌ای که در اختیارتان است استفاده کنید
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۹/۸
کتاب کِی نوشته دنیل اچ پینک از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و آمازونه
کتاب در مورد زمان سنجی و ترفندهای زمان سنجی به ما توضبح میده و اینکه بهترین زمان برای انجام کارهای مختلف چه زمانیه رو به بهمون نشون میده و اینکه چرا کارای مشخصی باید توی زمان خاصی انجام بشن و تنظیم زمان و برنامه‌ریزی برای
کارها در زمانهای خاصی چقدر اهمیت داره. خیلی از ما اهمیت زمان در انجام کارهامون رو نمیدونیم؛ اما در حقیقت اگه زمان درستی رو برای انجام کارهامون انتخاب نکنیم احتمالا نتایج بدی برای ما به همراه داره. کتاب کِی، توی یه برنامه‌ی عالی بما یاد میده که چطور می‌تونی از زمانت بهترین استفاده رو کنی، چه کارهایی رو توی چه‌ وقتایی انجام بدی و چطور به بهره‌وری بیشتر وبهتری برسی
مثلا میگه صبحها بهتره کارای تحلیلی انجام بدی ک نیاز به تمرکز و هوشیاری بیشتری داره و بعدازظهرها بهتره کارای بصیرتی انجام بدی ک نیازمند مهارکنندگی اراده کمتری هست و البته میگه که ممکنه استثناهم وجود داشته باشه
این کتاب مناسب چه کسایی هست؟
اگه دنبال مدیریت زمانی مناسبی
اگه میخوای بدونی چطور میشه از زمانت بیشترین و بهترین استفاده رو داشته باشی
اگه می‌خوای ترفندهای علمی زمان‌سنجی رو یاد بگیری
Parya
۱۴۰۲/۵/۲۵
کتاب خوبی بودیه سری از مطالبش به درد ایران نمیخوره و برای خارج از کشوره و داخل کشور ما نمیشه انجام داد متاسفانه در کل توصیه‌های خوبی داره و میشه به کار بست برای زندگی بهتر کتاب خوبیه توصیه میکنم وقت بزارین و بخونینش قطعا نتیجه میگیرین و کمی بیشتر به بعد زمانی کارهایی که انجام میدین فکر میکنین از و این منظر تا حالا کسی به زمان نگاه نکرده بود فک کنم ایشون اولین نویسنده‌ای باشن که در این مورد کتاب نوشتن این خودش جالبه در مورد سه دسته انسان‌ها که چکاوک جغد و مابین اینها صحبت کرده کاملا درسته واقعا ما این سه دسته رو داریم اما متاسفانه در اجتماع مدارس سر کار و غیره اصلا توجهی به این موضوع نمیشه و برا همین آدم‌ها نمیتونن صد در صد کارایشون رو استفاده کنن و در دراز مدت قطعا به ضرر اون فرد و شرکت و نهایت جامعه میشه چون اگه از اون آدم درست و با توجه به خصوصیت‌ها و توانایش استفاده میشد قطعا مفید تر بودنکاتی هم در مورد کار گروهی و مدیریتش داشت که تقریبا درست بود و بد نبود و یه مورد جالب دیگه هم که گفته شده در کتاب و خیلی مهم بود به نظرم همین وسط کارها بودچون اول کار رو که میخوایم استارت بزنیم قوی و خوب شروع میکنیم ولی وسط کار یه جورایی شل میشیم تو کار تاخیر میندازیم و تنبل میشیم و به آخر کار که نزدیک میشیم مجدد انگار روحیه و انگیزه میگیریم و کار رو طبق برنامه و با روحیه پیش میبریم نتیجتا برای وسط کار باید تدبیری بکنید
نسترن
۱۴۰۲/۲/۸
سلام خدمت همه دوستان کتابراهی. لازم هست خدمتتون عرض کنم که این کتاب به درد تمام افرادی که نیاز به راهنمایی در زمینه زمان‌بندی و برنامه ریزی دارند میخورد. البته مطالب این کتاب خیلی با مطالب موجود در کتابهای دیگر مدیریت زمان متفاوت است چون از دیدگاهی به زمانبندی و ثمربخشی اون در موفقیت افراد کمک که و میکند البته تمام مطالب بر پایه تحقیقات علمی است. لازم هست خدمت دوستان عرض کنم اگر بین خرید نسخه صوتی نسخه الکترونیکی کتاب شک دارید توصیه میکنم که نسخه الکترونیکی را مطالعه بفرمایید چون مطلب را واضح‌تر درک میکنید. بنده ابتدا نسخه صوتی را تهیه کنم اما در نهایت برای فهم بهتر کتاب به نسخه الکترونیکی کتاب مراجعه کردم. همچنین لازم هست خدمتتون عرض کنم این کتاب بهتون کمک میکنه ساعت اوج عملکرد بدنتون بشناسید و با توجه به آن برای زمانبندی بهتر و مفیدتر اقدام کنید. از کتابراه بابت تهیه نسخه الکترونیکی کتاب متشکرم چون واقعا مفیدتر و کاربردی‌تر از نسخه صوتی بود.
مص طفی
۱۳۹۷/۶/۲۸
جالبه که دنیل پینک اجازه ترجمه کتاب رو داده و برای ایرانی‌ها مقدمه اختصاصی نوشته.
کلا سبک نوشتاری پینک، همیشه جذاب، علمی و گیراست
behzad molaie
۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اول فک میکردم یه سری مطالب تکراری در مورد برنامه ریزی زمان هست، ولی تا نصفه که خوندم هیچ مطلب تکراری ندیدم، کلا از راه علمی و با مدرک نشون میده که چه وقت از روز واسه چه کاری مناسبه، تونستین حتما بخونین👌👍
Adib
۱۴۰۲/۱۰/۲
با سلام و تشکر ویژه از کتابراه بابت ارائه این اثر. در این کتاب مطالب ارزنده‌ای در خصوص مدیریت زمان و بسیاری موضوعات متعدد و مفید مطرح گردیده که می‌تواند دید و نظر خواننده را تغییر دهد. مطالب بسیار خوب و کاربردی را می‌توان در این اثر مشاهده کرد از جمله در مورد اثر شروع و اثر پایان که دیدگاه جدیدی تر جهت برنامه ریزی موثر پروژه‌ها، کارها و اقدامات پیش رو در مقابل ما قرار می‌دهد. به نظر اینجانب این نوع تفکر هم در زندگی شخصی و هم در محیط کار استفاده دارد. بعضی اوقات حتی یک نکته کلیدی می‌تواند زندگی شغلی و شخصی ما را تحت الشعاع خود قرار دهد.. با سپاس فراوان بابت این کتاب مفید.
رضا میری
۱۴۰۲/۷/۲۱
با عرض سلام و ادب و تشکر ویژه از کتابراه بابت ارائه این اثر. در این کتاب مطالب ارزنده‌ای در خصوص مدیریت زمان و بسیاری موضوعات متعدد و مفید مطرح گردیده که می‌تواند دید و نظر خواننده را تغییر دهد. مطالب بسیار خوب و کاربردی را می‌توان در این اثر مشاهده کرد از جمله در مورد اثر شروع و اثر پایان که جدیدی دیدگاه جهت برنامه ریزی موثر تر پروژه‌ها، کارها و اقدامات پیش رو در مقابل ما قرار می‌دهد. به نظر اینجانب این نوع تفکر هم در زندگی شخصی و هم در محیط کار استفاده دارد. بعضی اوقات حتی یک نکته کلیدی می‌تواند زندگی شغلی و شخصی ما را تحت الشعاع خود قرار دهد. با سپاس فراوان
مهرنوش کبیری
۱۳۹۸/۸/۸
دو جامعه شناس مطرح (#دنیل_گیلبرت و #تیموثی_ویلسون) استدلال می‌کنند که اگرچه «همه حیوانات در سفری در زمان قرار دارند» اما انسانها یک مزیت دارند. آهوها و سمندرها می‌توانند پیامدهای یک رویداد که قبلا تجربه کرده‌اند را پیش بینی کنند. اما تنها انسانها می‌توانند آینده را در ذهن خود از پیش تجربه کنند که و گیلبرت ویلسون آن را «چشم انداز» می‌نامند. با این حال ما به اندازه‌ای که فکر می‌کنیم در این توانایی خود مهارت نداریم. اگرچه دلایل آن متعدد است، زبان ما (زمان‌های مورد استفاده ما) در این موضوع نقش دارند. #کی؟#دنیل_پینک
Sinsad
۱۳۹۸/۱/۱۷
من خودم چندین کتاب در رابطه با موضوعات برنامه ریزی و مدیریت زمان خوندم که مطالبشون بیانگر یه مفهوم بود اما این کتاب حرف تازه‌ای برای گفتن داره
کلی مطالب تازه با استناد به تحقیقات علمی که برای من اصلا تکراری نبود. پیشنهاد میکنم حتما بخونین
مرسی کتابراه
فقط لطفا بوک مارک رو در نسخه بروز رسانی حتما قرار بدین
باز هم مرسی
حنا
۱۴۰۱/۹/۱۳
امیدوارم رایگان بودنش باعث نشه از خوندنش صرف نظر کنید یا جدی نگیریدش. حاضر بودم برای این کتاب خیلی هزینه کنم و اگر نسخه فیزیکیش رو ببینم حتما می‌خرم؛ چون ارزش چندبار خونده شدن رو داره. بسیار هم کاربردیه و من علاوه بر استفاده، نتایج خیلی خوبی هم گرفتم. خوندنش برای افرادی که تازه اول راه هستن (مثل و دانشجوها جوون‌ترها) به‌شدت الزامیه، چون رو تمام تصمیماتشون اثر مثبت می‌ذاره. بقیه هم حتما استفاده کنن چون بدون شک در هر شغل و سنی کاربردیه براشون
محمد صادق خوشتیپ
۱۴۰۱/۱۰/۶
سلام من چند ماه پیش این کتابو خوندم بنظرم کتاب فوق العاده ایه مثلا میگه یسری تصمیمات رو کی بگیریم بهتره و کلا میگه هر روزمونو چطوری بچینیم تا کارایی مون ارتقاء پیدا کنه یا اصلا توی شرایط مختلف بهتره چه تصمیمی بگیریم تا تاثیر بهتری رو خودمون یا دیگران داشته باشه. بنظرم بدرد ٪۹۰ رده‌های سنی میخوره که حالا گاهی ممکنه مطلبی میگه بدردتون نخوره و گاهی ممکنه کاملا چشمتون رو باز کنه! فکر میکنم حیفه حالا که این کتاب رایگان در اختیار مون هست ازش استفاده نکنیم...
Mr.amin
۱۴۰۲/۳/۱۲
از نقاط قوت این کتاب اینه که نکات گفته شده کاملا براساس پژوهش و تحقیق هستن، درباره اینکه بعضی افراد در گروه جغد‌ها قرار میگیرن یعنی شب‌ها بهتر میتونن کار کنن یا فعالیت ذهنی داشته باشن، درباره اینکه چطور در طول روز به مغزمون استراحت بدیم، چه زمان‌هایی برای ارائه کنفرانس یا بستن قرارداد بهتر هستن و و احتمال موفقیت بیشتره. خلاصه اینکه به ما میگه چه کاری رو کی انجام بدیم که بهترین نتیجه حاصل بشه.
خیلی راضی بودم.
Setiya
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
اگر می‌خواهید زندگی خود را متحول کنید یا حتی تغییری ایجاد کنید این کتاب مناسب شماست، خیلی می‌گویند که وقتش را ندارم یا حتی به اندازه‌ی کافی نمی‌توانم به برنامه‌های زندگی‌ام رسیدگی کنم، اما این کتاب راهکار‌های خوبی برای مدیریت زمان و وقت شما برای رسیدن به تمامی کار‌های روزانه خود با هر سنی پیشنهاد می‌کند. من توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید به درستی از وقت خود استفاده کنید این کتاب گزینه‌ی خوبی بشمار می‌آید.
مشاهده همه نظرات 417

راهنمای مطالعه کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی

برای دریافت کتاب کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.