معرفی و دانلود کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت

در کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت اثر برایان تریسی، راه‌های ساده و نو برای کسب درآمد، راه و روش کشف ایده‌ و فکری که بتواند شما را به درآمد میلیاردی برساند را می‌آموزید. این کتاب صوتی از کتاب عادت‌های میلیون دلاری برگرفته شده است.

سؤال مهم در زمینه موفقیت این است: اغلب اوقات به چه می‌اندیشید؟ چرا بعضی‌ها مثبت و سازنده می‌اندیشند و افکار موفق‌گرا دارند و حال آنکه بعضی دیگر منفی می‌اندیشند و افکار بدبینانه دارند که ناگزیر به شکست و ناکامی منتهی می‌گردد؟ از سوی دیگر، ناموفق‌ها اغلب به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند و دنبال کسی می‌گردند که مسائل و مشکلات خود را به گردن او بیندازند. در نتیجه بیش از پیش آنچه را که نمی‌خواهند جذب می‌کنند.

قوانین همه خنثی و بی‌طرف هستند. آنچه را که اغلب به آن بیندیشید و درباره‌اش حرف بزنید، سرانجام به زندگی‌تان راه پیدا می‌کند. پس از آنکه تصویر ذهنی شما در زمینه به خصوصی شکل گرفت، همیشه به طرزی منطبق با آن عمل می‌کنید. ممکن است در زمینه‌های به خصوصی از توانمندی خاص بهره داشته باشید. اما اگر تصویر ذهنی شما در این زمینه ضعیف باشد، همیشه در سطحی پایین‌تر از توانمندی‌های راستین خود عمل می‌کنید.

در قسمتی از کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت می‌شنویم:

انگار هرکس در ارتباط با هر زمینه‌ای از زندگی خود که آن را مهم می‌پندارد، یک تصویر ذهنی کوچک با فرعی دارد. مثلا درباره خلاقیت خود دارای یک تصویر ذهنی هستید، درباره اینکه در برابر جمع چگونه حرف می‌زنید از یک تصویر ذهنی برخوردارید. برای حافظه و توانمندی یادگیری خود هم دارای یک تصویر ذهنی هستید.
برای کنار آمدن با اشخاص، برای اینکه چگونه همسری هستید نیز تصویر ذهنی به خصوصی دارید.
برای اینکه چگونه والدی هستید، برای اینکه در هر یک از رشته‌های ورزشی چگونه عمل می‌کنید.

برای اینکه بدانید سازمان یافته و سازمان نیافته هستید، برای مدیریت زمان، برای مولد بودن و اینکه در روزهای عادی خود چگونه عمل می‌کنید، برای توانایی خواندن، نوشتن و حل مسائل ریاضی هم خودانگاره یا تصویر ذهنی دارید چگونه عمل می‌کنید، برای توانایی خواندن، نوشتن و حل مسائل ریاضی هم خودانگاره یا تصویر ذهنی دارید.
در کار و حرفه، در مضمون عادت‌های میلیون دلاری، برای هر یک از جنبه‌های زندگی مالی خود دارای خودانگاره با تصویر ذهنی هستید.
در زمینه میزان کسب در آمد و این که برای کسب این درآمد چقدر باید تلاش کنید، در زمینه اینکه به چه سرعتی ارتقای درجه بگیرید و اینکه همه ماهه در آمد شما تا چه اندازه افزایش پیدا کند و افزایش درآمد سالانه شما چقدر باشد، باز هم دارای تصویر ذهنی هستید.

درباره اندازه در آمد سالانه و درآمد خود در آینده، درباره میزان پس‌انداز، سرمایه‌گذاری، هزینه و انباشت پول هم تصویر ذهنی دارید درباره ارزش خالص دارایی‌ها و اینکه در ماه‌ها و سال‌های زندگی خود تا چه اندازه توانایی کسب درآمد دارید، دارای تصویر ذهنی هستید. اینکه چقدر کسب درآمد می‌کنید با تصویر ذهنی شما ارتباط مستقیم دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
45 دقیقه
گام‌های طلایی موفقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت

Samira Ahmadi
۱۳۹۷/۱۱/۶
دستتون دردنکنه اما با شنیدن صدای گوینده دیگه ادامه به شنیدن نکردم انگار قصه هزارو یک شب تعریف میکردن
Sam J
۱۳۹۷/۹/۳۰
کتاب خوبی هست ولی نوع بیان گوینده خیلی مناسب نیست متاسفانه اما کتاب خوبی هست
زهرا
۱۴۰۲/۳/۲۰
بسیار بسیار عالی بود سپاس فراوان از همه خصوصا سرکار خانم اذرسا
Masoud Moghadam
۱۳۹۸/۲/۱۵
کتاب خوبیه و بسیار عالی ولی گوینده قوی نیست و حق مطلب ادا نمیشه
وحید صوفی محمودی
۱۳۹۸/۷/۵
کتاب بسیار مختصر ومفیدیست
احمدرضا حسینی
۱۳۹۷/۱۰/۱
بسیار کتاب عالی بود. دستتان درد نکنه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی گام‌های طلایی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.