معرفی و دانلود کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار

عکس جلد کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار

کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار اثر هاروکی موراکامی شامل چندین داستان کوتاه و منتخب از مجموعه‌ای به نام بید کور، زن خفته است. داستان‌هایی خیالی که موراکی در آن از جستجو برای یافتن هویت انسان سخن می‌گوید.

هاروکی موراکامی (Haruki Murakami) در این اثر آزادانه در بین عناصر داستانی حرکت می‌کند. در این کتاب همانند سایر آثار این نویسنده ژاپنی، «گربه‌ها» نقش ویژه‌ای دارند. آن‌ها سخن می‌گویند و باعث اتفاقات عجیبی می‌شوند.

این نویسنده ژاپنی در این اثر بیش از دیگر آثارش از عناصر خیال استفاده کرده است. وی در «گربه‌های آدم‌خوار» نامی برای شخصیت‌های کتابش انتخاب نکرده و این‌گونه بر رازآلود بودن اثرش افزوده است.

رمان نوشتن شبیه جنگل‌کاری است، نوشتن داستان کوتاه مثل ایجاد باغ. این دو روند یکدیگر را تکمیل می‌کنند و چشم‌انداز کاملی ارائه می‌دهند که ذی‌قیمت است؛ برگ و بار سبز درختان سایه‌ دل‌انگیزی بر زمین می‌اندازند و باد لابه‌لای برگ‌هایی خش‌خش می‌کند که گاه رنگ طلایی به خود می‌گیرند. در این بین در باغ گل‌ها غنچه می‌کنند و گلبرگ‌های رنگ‌رنگ، زنبورها و پروانه‌ها را به خود می‌خوانند و گذر از فصلی به فصل دیگر را با ظرافت به یاد می‌آورند.

گربه‌های آدم‌خوار (Man eating cats)، مجموعه‌ای مشتمل بر چندین داستان است. «پروانه‌ی شب‌تاب»، «تونی تاکیتانی»، «خرچنگ‌ها»، «گربه‌های آدم‌خوار» و «نفر هفتم» عناوین این داستان‌ها هستند که همگی در یک عنصر مشترک‌اند: بومی و در عین‌حال، جهانی بودن. در همه داستان‌ها، شخصیت‌ها ژاپنی هستند. اسامی مکان‌ها، غذاها و فضای عمومی داستان‌ها نیز و این یکی از برگ‌های برندۀ موراکامی است؛ نویسنده‌ای که اگرچه در پرینستون و هاروارد تفت تدریس کرده و تجربۀ زندگی آمریکایی را از سر گذرانده است، همچنان به ریشه‌های وطنی خود پایبند است و آن‌گاه که قلم در دست می‌گیرد، از سرزمین خود، ژاپن و مردمش می‌نویسد و مانند دیگر نویسندگان تازه‌ به‌ دوران‌ رسیده، برای خوشایند غرب نمی‌نویسد. اتفاقاً موراکامی در مقابل آمریکا، نگاهی کنایی و طعنه‌آمیز دارد. او خود به این موضوع، کاملاً آگاه است و حتی در کتاب پیش‌رو، در داستان «تونی تاکیتانی»، گوشه‌چشمی به این امر دارد.

هاروکی موراکامی از مشهورترین نویسندگان امروز ژاپن است که آثارش به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. داستان‌های او اغلب نهیلیستی و سوررئالیستی و دارای تم تنهایی و از خودبیگانگی است.

در قسمتی از کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار می‌شنویم:

روزنامه‌ای در بندر خریدم و به مقاله‌ای درباره پیرزنی برخوردم که گربه‌ها او را خورده بودند. زنی بود هفتادساله و تنها در حومه آتن با یک جور زندگی آرام، فقط او و سه گربه در یک آپارتمان تک خوابه، روزی ناگهان دمر روی کاناپه‌ای کله پا شد، به احتمال قوی از سکته قلبی. هیچ کس نفهمید بعد از افتادن چقدر طول کشید تا بمیرد. پیرزن نه قوم و خویشی داشت، نه دوستی که مرتب از او دیدار کند و یک هقته طول کشید تا جسدش کشف شود. درها و پنجره‌ها همه بسته بود و گربه‌ها به دام افتاه بودند. توی آپارتمان غذا نبود. گیریم که تو یخچال خوراکی بود، اما گربه‌ها که نمی‌توانستند در یخچال را وا کنند. گربه‌ها که از گرسنگی داشتند تلف می‌شدند، رفتند سروقت خوردن جسد صاحبشان...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
موسیقی
53 دقیقه
پروانه‌ی شب‌تاب
1 دقیقه
موسیقی
48 دقیقه
تونی تاکیتانی
1 دقیقه
موسیقی
14 دقیقه
خرچنگ‌ها
1 دقیقه
موسیقی
44 دقیقه
گربه‌های آدمخوار
1 دقیقه
موسیقی
37 دقیقه
نفر هفتم
1 دقیقه
موسیقی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار
نویسنده
مترجممهدی غبرایی
راویآسمان مصطفایی
ناشر چاپیانتشارات نیکو نشر
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار

لیلی شایق
۱۴۰۱/۱۲/۳
برای علاقه مندان به روان شناسی کتاب بی نظیریه. من خیلی لذت بردم.
mohammad kandikal
۱۴۰۰/۲/۱۴
برای من حوصله سر بر بود نصف کتاب رو بیشتر نتونستم گوش کنم
javad akbar
۱۳۹۹/۱/۴
زیبا و تفکر برانگیز
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار

برای دریافت کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.