معرفی و دانلود کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی

عکس جلد کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی

کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی از مجموعه کتاب‌های بهترین داستان‌های اخلاقی جهان برای کودکان نوشته‌ی سحر رمضانی، در دو داستان مصور و پندآموز برای کودکان گروه سنی ج ارائه شده است.

داستان اول این کتاب با عنوان «گنجشک و فیل» به گنجشک نر و ماده‌ای اشاره دارد که با استفاده از هوش خود بر فیل مغرور پیروز می‌شوند. داستان دوم با عنوان «روش‌های پیروزی»، ماجرای شرط ازدواج شاهزاده‌ای جوان است که قهرمان دو سرعت است اما پسری زاهد به خواستگاری دختر می‌رود و او را با زیرکی شکست داده و با او ازدواج می‌کند.

در بخشی از کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی می‌خوانیم:

یک روز صبح، فیلی قوی نزدیک درخت شد و خرطومش را بلند کرد تا شاخه‌های درخت را پایین بکشد. گنجشک نر و ماده او را دیدند و به او التماس کردند و گفتند: «لانه‌ی ما روی این درخت ساخته شده و تخم‌هایمان هم داخل لانه است. لطفا شاخه‌ها را نکش. ولی فیل خودخواه هیچ توجه‌ی به گنجشک‌ها نکرد. او یک شاخه بزرگ را کشید و کند، و تخم‌ها از داخل لانه بیرون افتادند و شکستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-7288-93-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی

برای دریافت کتاب گنجشک و فیل، روش‌های پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.