معرفی و دانلود کتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ)

عکس جلد کتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ)
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ)

کتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ)، اهمیت جایگاه دختران و زنان در جامعه را بیان می کند. آرزو بهرامی در این کتاب به نکاتی اشاره می‌کند، که بهتر است دختران، قبل از ورود به دنیای بزرگسالی بدانند.

کتاب گوهر وجود شامل سه داستان با مضامین مختلف درتصدیق همین موضوع است. با این هدف که به خواننده بگوید: گوهر وجود حقیقت دارد و در فنا، هست خواهد شد.( برای این که بدانیم همواره، زمانی که همه چیز خود را از دست دادیم و به هیچ رسیدیم نیز راهی به سوی نور و تعالی و شروع دوباره هست). درداستان رنگین کمان، بی رنگی به وجود آورنده‌ی تمام زیبایی‌های رنگ‌هاست (لازم است در سن بلوغ این را بدانیم که باید اعتماد به نفس داشته باشیم و به دنبال زرق و برق های کاذب کشیده نشویم). در این کتاب نکات تربیتی مهمی که والدین محترم بهتر است در نحوه‌ی برخورد با دخترانشان بدانند، مطرح شده است.

فنا و نابودی، اسقاط اضافات است. اضافات هر چیزی را شامل می‌شود که غیر از گوهر جان باشد. تمام پوسته ها و ظواهر، حجاب هایی هستند که ما را از خود حقیقی پنهان می کنند. از دیدگاه «اکهارت»

امروز در بحث تجربه دینی، این نوع ادراک را آگاهی یا شناخت فطرت می نامند. این علمی است که هیچ متعلقی ندارد و به یک معنا جهل است. جهلی است که باید آن را آموخت. ندانستنی است که عین دانستن است. «اکهارت» آن را چنین تصویر می کند: «هر چه بیشتر بتوانی قوای خود را به یک نوع وحدت ببری و همه امور و صور آنها را که کسب کرده‌ای فراموش کنی و هر چه بیشتر بتوانی از مخلوقات و صورت آنها رهایی یابی به این امر نزدیکتر شده، آمادگی بیشتری برای دریافت آن پیدا کرده ای». برخی گوهر وجود را نقطه تلاقی استعداد ذاتی و علاقه فردی می دانند.

آرزو بهرامی بر این باوراست که وقتی افراد با گوهر وجود خود زندگی می کنند، با اساسی ترین احساس هویت، هدفمندی و سعادت ارتباط برقرار می ‌نمایند و  نوعی احساس الهام نسبت به خود حقیقی شان پیدا می‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری از آنان کشف گوهر وجود خود را کشف مقدس می نامند. اگر با دقت بیشتری به این آیات در سوره مبارکه کوثر بنگریم، جایی که می‌فرماید:  «إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ »، در می‌یابیم که این آیات می‌تواند مصداقی ازحقیقت گوهر وجود حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
داستان یک صدف
داستان یک پروانه
آموزش تغییرات جنسی دوران بلوغ
تغییرات فیزیکی ناشی از بلوغ
مراحل بلوغ در دختران 
تغییر فعالیتها و میل جنسی در دختران
آموزش مسائل جنسی به کودکان و نوجوانان
آموزش غیرمستقیم
باور های نادرست دربارهی بلوغ دختران و پسران
آیا بایدگوهر درون وجودم را حفظ کنم؟
مناطق حساس اندامم کجاها هستند؟
چگونه انسانیت درونم را پرورش دهم؟
داستان نور سفید
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیادت
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک978-600-7333-70-9
موضوع کتابکتاب‌های مسائل جنسی و زناشویی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ)

محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۱/۷/۲۱
نمیدونم چرانوشته ویژه دختران... هم مقداری از مسائل جنسی مربوط به پسران گفت و هم این که پسر هم میتونه توسط دختر فریب بخوره... مگه نه این که ذاتا دختر و زن، فریبا و فریبنده هستن با زیباییشون... و این که تیتر این کتاب گوهر وجود هست... درسته که آلوده شدن به انحرافات جنسی به گوهر وجود انسان لطمه میزنه، اما‌ی جوری توی این کتاب مطلب نوشتید، که انگار آلت تناسلی دختران، گوهر وجودشون هست، این ابهامی هست که وجود داره و باید اصلاح بشه، آلت تناسلی انسان گوهر وجودش نیست، اما مدیریت انرژی جنسی و دور نگه داشتنش از انحرافات جنسی میتونه باعث رشد و تعالی انسان بشه
حسین رجبی
۱۳۹۷/۲/۲۴
برنامه جالبیه فقط لیست کتابهای پولی زیاد است لطفا جهت فرهنگ سازی مطالعه کمی از انها را رایگان کنید تا همه رغبت کنند استفاده نمایند من قبلا این برنامه را تو گوشیم داشتم وخیلی از کتابها را دانلود کرده واستفاده می‌نمودم. در هر حال دستتون درد نکنه بابت ساخت این نرم افزار جالب وکتابخانه سیار.
الهام قاسمی
۱۳۹۸/۹/۲۶
من با خوندن این کتاب خیلی راحت و بدون حساسیت و استرس و نگرانی تونستم سوال‌های دخترم رو راجع به مسائل جنسی جواب بدم. جوابهای علمی و عاقلانه.
مهناز R
۱۳۹۹/۲/۹
به نظرم اصلا چیز جالبی برای توضیح دادن یا متوجه کردن علایم کامل بلوغ از لحاظ جسمی یا روانی برای نوجوان نداشت.
علی کریمی
۱۴۰۱/۱۱/۸
بهترین مطالب و برداشت هارو توی همین کتاب‌های به ظاهر ساده پیدا میکنید. عالیه
Hasti Najafi
۱۳۹۹/۸/۱۰
به بیشتر مطالب در حد یه مقدمه فقط اشاره ولی در کل خوب بود
Anni Bahi
۱۳۹۹/۵/۲۵
کتاب عالیه از لحاظ عرفانی ومعنوی بسیار باید به معانیش دقت شود
محمد مممممم
۱۳۹۹/۵/۹
مرن از این کتاب راضی بودم به من کمکهای خوبی کرد. ممنون. کتاب خیلی خوبی بود.
فریده علیدوست
۱۳۹۸/۸/۱۳
برا مقدمه خوبه!
قمارباز
۱۳۹۹/۶/۲۱
من با خوندن این کتاب از استرسم کم شد
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ)

برای دریافت کتاب گوهر وجود (ویژه دختران در سن بلوغ) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.