معرفی و دانلود کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه

عکس جلد کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه
قیمت:
77000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه

کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه اثر آلبا دسس پدس، دربردانده‌ی 21 داستان کوتاه با روایتی خاص و جذاب است که مخاطب را درگیر مسائل و مشکلات شخصیت‌های داستان‌هایش می‌کند و آن‌ها را در مسیر داستان قرار می‌دهد.

اکثر موضوعات کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه، درباره‌ی روابط انسانی و بیشتر اتفاقات ساده‌ی روزمره است، که گاه حادثه آفرین می‌شوند. داستان‌های کتاب، که با ظرافت طنزآمیزی به پدیده‌های اجتماعی می‌پردازد، بیانگر روحیه‌ی انتقادی آلبا دسس پدس (Alba DeCespedes) است. شخصیت‌های داستان‌های او، مردمی ساده هستند. مردمی با رویاهای کودکانه‌ای که معمولا تحقق نمی‌یابند. شخصیت‌هایی روستایی و شهری، از طبقه‌ی فرودست و یا متوسط، که تمام احساسات سطحی و عمیق‌شان تحت‌الشعاع نابرابری انسانی، و ظلم کوچک و بزرگ مردم نسبت به خودشان است؛ حتی در اتفاقات ساده‌ای که در زندگی روزمره می‌افتد.

داستان‌ یک‌ دسته‌ گل‌ بنفشه‌ روایت‌ عشقی‌ ناتمام‌ است‌. عشق‌ معلم‌ به‌ شاگرد. دانا معلم‌ پیانو بود. آن‌ روز صبح‌ قبل‌ از آن‌که‌ برای‌ تدریس‌ از خانه‌ خارج‌ شود یادداشت‌ آندرآ را دریافت‌ کرده‌ بود. فقط‌ چند قطره‌ اشک‌ ریخته‌ بود. چون‌ مثل‌ همیشه‌ باید سر وقت‌ سر درس‌ خود حاضر می‌شد ولو می‌بایستی‌ آرام‌ باشد. معلم‌ هرگز حق‌ ندارد عصبی‌ باشد.

آلبا دسس پدس در رم ایتالیا به دنیا آمد. وی کار خود را با نوشتن مقالات در نشریات آغاز کرد و در سال 1938، با نوشتن رمان «هیچ یک از آن‌ها باز نمی‌گردند» به شهرت رسید. د سس پدس در تمامی آثار خود، زنان بعد از جنگ را، در جامعه ملتهب قرن بیستم به تصویر می‌کشد. وی که سوسیالیست است و نگاه مثبت اندیشانه‌ای به دین و معنویات آن ندارد، زنان داستان‌هایش نیز همانند او، با معنویات بیگانه‌اند.

در قسمتی از کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه می‌شنویم:

«به پدرم فکر می‌کردم که در زیر نور سبز رنگ چراغ رومیزی چیز می‌نوشت. می‌خواستم خودم را با عجله به دفتر او برسانم. از مادرم خداحافظی کردم و گفتم که روز بعد باز هم به ملاقاتش می‌روم. مرا در آغوش کشید و لبخندی بس ملیح تحویلم داد و بار دیگر «فدورا» صدایم کرد. حس می‌کردم که دارد یک نفر دیگر را به جای من نام می‌برد. مرا تا دم آسانسور همراهی کرد، در آن‌جا مرا بوسید و دستانم را در دست گرفت و بوی آن عطر تند را در دستانم بر جای گذاشت»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
22 دقیقه
بندر
23 دقیقه
شهاب
29 دقیقه
سفر شبانه - قسمت اول
24 دقیقه
سفر شبانه - قسمت دوم
31 دقیقه
موسیقی مجلسی
16 دقیقه
نام من رجیناست
26 دقیقه
دزد
20 دقیقه
پیراهن عروسی
16 دقیقه
معبد بسته
15 دقیقه
معجزه
12 دقیقه
شاهکار
14 دقیقه
آفتاب سوزان
18 دقیقه
در امن و امان
13 دقیقه
مادر مشهور
11 دقیقه
یأس
16 دقیقه
سلطه حکومت
11 دقیقه
پناهگاه
15 دقیقه
دوشیزه ترزا
12 دقیقه
یک دسته گل بنفشه
16 دقیقه
خانه‌ی کنار دریاچه کوچک آبی رنگ
17 دقیقه
سوء‌ظن
17 دقیقه
یک سگ و دو بچه گربه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک دسته گل بنفشه
نویسنده
مترجمبهمن فرزانه
راویبهروز طالبی، سوگند رمضانی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
77000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه

کاربر KIA
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
کتاب خوبیه توصیه می‌کنم
ممنون از کتابراه و ممنون از آوانامه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه

برای دریافت کتاب صوتی یک دسته گل بنفشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.