معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم

کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم (میکرو کتاب)، نوشته‌ی تیموتی فریس راه‌ها و روش‌های کاربردی را به شما می‌آموزد که همانند بخشی از ثروتمندان باشید و سبک زندگی آن‌ها را داشته باشید. معمولا همه ما دوست داریم بدون این که کار کنیم یک سیستم جریان درآمدی داشته باشیم.

ثروتمندان جدید، سبک زندگی متفاوتی دارند. در میکروکتاب ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم (the 4 hour workweek) می‌خوانید که چطور این سیستم را راه‌اندازی کنید و از زندگی به سبک ثروتمندان جدید لذت ببرید. در این میکروکتاب ۴ گام که شما را از فردی معمولی به یک فرد ثروتمند جدید تبدیل می‌کند را یاد می‌گیرید.

تیموتی فریس (Tim Ferriss) یک کارآفرین سریالی است. آقای فریس علاوه بر اینکه به ۶ زبان صحبت می‌کند یک شرکت چند ملیتی را در سراسر جهان از راه دور اداره می‌کند. او به چیزهای زیادی علاقه دارد و موفق‌های زیادی در زندگی‌اش کسب کرده‌ است. از جمله ثبت یک رکورد جهانی در رقص تانگو، قهرمان ملی در کیک‌ بوکسینگ چینی و ارائه‌ یک سخنرانی در مورد کارآفرینی در حوزه‌‌های‌ تک و مهندسی برق در دانشگاه پرینستون. مجله‌های معتبر زیادی از جمله نیویورک تایمز، نشنال جغرافی، NBC و ماکسیم عکس او را چاپ کرده‌اند. آقای فریس فارغ‌التحصیل دانشگاه پرینستون است و در سال ۲۰۰۷، ۲۹ ساله شده است.

آن‌ها متوجه شدند که مبنای ساعت کاری اداری (۹ تا ۵) به خوبی نمی‌تواند تخیل آن‌ها را شکوفا کند و به نتایج فوق‌العاده منجر نمی‌شود. در نتیجه تصمیم گرفتند زندگی‌شان را به سبک خودشان سازمان‌ دهی کنند و از مجموعه‌ای از قوانین نامتداولی پیروی کنند که به آن‌ها اجازه می‌داد در هفته کم‌تر از ۴ ساعت کار کنند اما در یک ماه به اندازه‌ی پولی که افراد در یک سال کسب می‌کنند درآمد داشته باشند. این افراد ثروتمندان جدید هستند. آن‌ها سبک زندگی سنتی (امروز کار کن و در آینده بازنشست شو) را رها کرده‌اند و به جای آن سبک زندگی خاص خودشان را دارند که از دارایی افراد ثروتمند یعنی زمان و پویایی بهره‌ی بیشتری می‌برد. 4 گام در علم و هنر طراحی سبک زندگی وجود دارد که شما را از فردی معمولی به یک فرد ثروتمند جدید تبدیل می‌کند.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
فصل اول
10 دقیقه
فصل دوم
16 دقیقه
فصل سوم
17 دقیقه
فصل چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم
نویسنده
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم

امیر اسماعیلی
۱۳۹۷/۶/۲
این کتاب فوق العاده است، طرز فکر و نگاه همراه با بینش نویسنده بسیار تاثیرگذار و کاملا قابل اجرا و عمل می‌باشد.
بی شک افکار آدمی زندگی او را می‌آفریند،
سبک تفکری اینچنینی در حوزه کسب و کار و درک و آشنایی دقیق با آن و سعی در همسان سازی افکارمان با ایده‌ها و افکار نویسنده می‌تواند امری بسیار راهگشا در پرداختن بیشتر به خود و لذت بردن از آن باشد، بدون داشتن نگرانی در حوزه کسب و کار
جواد فاضلی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
میکرو کتاب به نظرم توهین به نویسنده کتابه..... اگه کتابی رو میخونیم‌ میخواهیم از دیدگاه و تجارب و افکار نویسنده آگاه بشیم... حالا یکی دیگه میاد با سلیقه خودش اونو کوتاه میکنه!!!! با چه صلاحیتی؟؟؟؟؟؟ با کدوم علم یا آگاهی برتر نسبت به نویسنده؟؟ بسیار ناقص بود و اگه کل کتاب بود، اون رو با عشق میخوندم
الان تکه پاره فهمیدم و البته خیلی مواردش در ایران بدرد نمیخوره
آیدا جلالیان
۱۳۹۸/۱۲/۵
کتاب فوق العاده‌ای نبود ولی خوب بود. ارزش یک بار خوندن رو داره ولی موضوعش مثل عنوانش نیست اینکه بخواد دقیقا بهتون بگه چهارساعت در هفته کار کنید پولدار بشید.
بعضی از مسائلی که گفته شده توی ایران کاربرد نداره و بعضیاشونم توی کتابای دیگه نوشته شده
موقع گوش دادنش خسته نمیشید گوینده خوب کتاب رو میخونه فقط بعضی از جاها اشتباه میکنه که اونم طبیعیه
بالاخره یه آدم داره متن رو میخونه ربات که نیست
الهه شعبانی
۱۴۰۲/۱/۱
کتاب خوبی بود. دو فصل اولش رو که گوش دادم بنظرم خیلی جالب نیومد و تکراری بود و کلی گویی. ولی فصل سوم و چهارمش رو واقعا خوشم اومد. جالب بود قدم به قدم توضیح داده. و برنامه داده بهتون که با انجامش میتونید بعد از‌ یک مدتی یا چند سال تایم کاریتون رو واقعا کاهش بدین. درباره نویسنده‌اش هم جالب بود توصیه میکنم گوش بدید اون یک دقیقه ارزشش رو داره. ممنون از کتابراه و سبکتو
Iman Shad
۱۳۹۹/۴/۱
کتاب بسیار خوب و مفیدی است. تنها مشکل صدای بلند موسیقی و انتخاب نا مناسب موسیقی هست که مقداری باعث میشه دقت گوش دادن به این کتاب کم بشه. پیشنهاد میکنم از موسیقی‌های ساده تر مثل ساند اسکیپز با صدای کمتر استفاده شود. موفق باشید.
نسترن مرادیانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
کتاب مفیدی هست، کلیت مطلب بر بالابردن کارایی فردی تاکید داره. فصلهای سه و چهار نکات قابل توجهی داره که میتونید نوت برداری کنید.
گویندگی و موسیقی پس زمینه هم مناسب بود.
ممنون از کتابراه و سبکتو....
آزاده بیرانوند
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
خیلی مفیده
حتما قسمت درباره نویسنده رو هم گوش بدید و برید توی گوگل عکسش رو سرچ کنید
پیشنهاد میکنم برای اینکه باعث تغییر در ذهنتون بشه بارها و بارها و بارها گوش بدید
من خودم خلاصه برداری هم کردم
رضا زارع
۱۴۰۰/۶/۹
این کتاب مشکلی نداره فقط مشکل اینه که مدل کسب و کار ایران و مدل اقتصاد منحصر به فردی که داره در کل دنیا وجود نداره بنابراین کتابهایی شبیه این به درد ایران نمیخوره
فرزاد گل نوری
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کتاب رو خیلی بد و ابتدایی خلاصه کرده بودن یعنی نکات عملی کتاب و نحوه رسیدن به سیستم مدنظر نویسنده نیومده در میکرو کتاب. بیشتر نانو کتاب بود! این کتاب یکی از پرفروش‌های امریکاس
farid azad
۱۴۰۰/۲/۲۵
قطعا رسیدن به ثروت، نیازمند ساعت‌های بیشمار انجام کار بدنی نیست
بلکه مفید اندیشیدن و انتخاب درست میتواند انسان را برای رسیدن به اهداف مالی و... آماده کند
ایمان قدمی
۱۳۹۸/۱/۱
تقریبا خوب بودنکات جالبی داشت اما. یک دوفصلش بدرد ایران میخوره باقی بدرد ما نمیخوره یعنی کاربردی واسمون. نداره.... .
زهرا موسوی
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بسیار کتاب کاربردی بود برای من. به نظرم افرادی که بیش از ده تا هدف دارند و نمیدونند چجوری با ساعت کاری کم بهشون برسند این کتاب به دردشون میخوره
Hami0086 Validi
۱۳۹۹/۵/۱۷
این کتاب وروشها برای ما که در این کشور هستیم فیده‌ای نداره کتاب خوبی هست اما برای کسانی که در اینجا نیستن خیلیم خوبه
علی بهمئی
۱۳۹۹/۳/۱۳
نمی دانم فایل صوتیش خیلی خلاصه است یا من برداشتم اینه؟!
به نظر من این جور مباحث نیاز به مثال و بحث دقیقتر و بیشتری دارد.
مهران رشدی
۱۳۹۸/۶/۷
به نظر من خیلی ضعف بود و 90% مطالب مخصوصا در کشور ما و برای ما غیر مفید بو غیر مرتبط ود.
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ۴ ساعت: چطور با ۴ ساعت کار در هفته تبدیل به یک ثروتمند شویم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.