معرفی و دانلود کتاب من آن هستم - جلد اول

عکس جلد کتاب من آن هستم - جلد اول
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من آن هستم - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من آن هستم - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من آن هستم - جلد اول

آنچه را که نیستید کشف کنید: جسم، احساسات، افکار، زمان، فضا، این و آن ... زودتر به پایان جستجوی خود خواهید رسید و به این واقعیت می‌رسید که شما موجودی بیکران و نامحدود هستید.

کتاب «من آن هستم» مجموعه ای از پرسش و پاسخ های معنوی است که بین جویندگان حقیقت و نیسارگاداتا ماهاراج (یکی از اساتید شهیر هندی) شکل گرفته. این کتاب برای اولین بار در سال 1973 انتشار یافته و استقبال بی نظیری از آن صورت گرفته است. بسیاری از چهره‌های نام‌آشنا در این زمینه همچون اکهارت تله، وین دایر و دیپاک چوپرا آن را «شاهکار» ماهاراج نامیده اند. ژورف گلدشتاین، یکی از بنیانگذاران و نویسندگان معاصر کتب بودیسم در ایالات متحده پس از چندین ملاقات با ماهاراج درباره ی این کتاب می گوید:

«مسیری که نیسارگاداتا آشکار می کند، راه جستجو نیست بلکه یافتن است؛ تقلا و تلاش نیست بلکه جاودانه است؛ کاشتن و پرورندان نیست، بلکه از چیزی سخن می گوید که درونزاد است و در گوهر درونی همگان وجود دارد...»
آنچه که این اثر را متمایز کرده، کلام صریح و نافذ ماهاراج است که حقیقتی را که درک نموده، بی واسطه و مستقیم از سرچشمه به مشتاقان و تشنگان آن مبذول می دارد و به جای افسانه سرایی، مرهم بیداری را برای دنیای خوابزده ای که هر روز درگیر فراز و نشیب آن هستیم، ارائه می کند تا ما را به این واقعیت برساند که دنیا در ماست، نه ما در دنیا... یا آنچنان که مولوی می گوید:
باده از ما مست شد نی ما از او قالب از ما هست شد نی ما از او...

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ای بر ترجمه ی پارسی
کتاب «آن»
دیباچه
نیسارگاداتا ماهاراج کیست؟
یادداشت مترجم انگلیسی
یادداشت ویراستار انگلیسی
1. مفهوم من هستم
2. تسخیر شدن توسط جسم
3. حالِ زنده
4. جهان واقعی فراتر از ذهن است
5. آنچه که زاده می شود، باید بمیرد
6. مراقبه (مدیتیشن)
7. ذهن
8. خود فراتر از ذهن قرار می‌گیرد
9. واکنش به خاطرات
10. شاهد بودن
11. هشیاری و آگاهی
12. شخص واقعیت نیست
13. تعالی، ذهن و جسم
14. ظواهر و واقعیت
15. جِنانی (انسان دانا)
16. بی‌آرزویی بالاترین موهبت
17. حال ابدی
18. برای شناخت آنچه که هستید، بیابید چه نیستید
19. واقعیت در عینیت نهفته است
20. متعالی ماورای همه چیز است
21. من که هستم؟
22. زندگی عشق است و عشق زندگی است
23. تمایز به جدایی (انفصال) منجر می شود
24. خدا فاعل مطلق است و جنانی غیرفاعل
25. به «من هستم» چنگ بزنید
26. شخصیت، یک مانع
27. ازل تا ابد و برای همیشه آغاز می شود
28. تمام رنج ها از آرزو و اشتیاق متولد می شوند
29. زندگی کردن تنها مقصود زندگی است
30. شما همین حالا آزاد هستید
31. توجه را دست کم نگیرید
32. زندگی، غایی ترین گورو است
33. همه چیز خودبخود اتفاق می افتد
34. ذهن خود بیقراری است
35. بزرگترین گورو خودِ درونی شماست
36. کشتن به قاتل آسیب می رساند، نه به مقتول
37. ماورای درد و لذت، سعادت نهفته است
38. تمرین معنوی توسط اراده تأکید و دوباره تأکید می شود
39. هیچ چیز از خود وجودی ندارد
40. فقط خود حقیقی است
41. نگرش شاهدبودن را پرورش دهید
42. واقعیت قابل توصیف نیست
43. غفلت و ناآگاهی قابل شناخت است، اما دانستگی خیر
44. «من هستم» حقیقت است، همه‌ی چیزهای دیگر استنباط هستند
45. آنچه که می‌آید و می‌رود، هستی‌ای ندارد
46. هشیاری نسبت به هستی، برکت و سعادت است
47. مراقب ذهنتان باشید
48. هشیاری آزاد و رها است
49. ذهن باعث بروز ناامنی می‌شود
50. خود-هشیاری شاهد است
آنچه در جلد دوم خواهید خواند
توضیحات (شرح معانی و اسامی خاص)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من آن هستم - جلد اول
نویسنده
مترجمغزال رمضانی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات505
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من آن هستم - جلد اول

فرزاد هدایتی
۱۴۰۱/۴/۱۲
انگشتانی که به زیبایی به ماه اشاره کرده و ماه رو توصیف کرده ولی کشف حقیقت در هیچ کتابی نیست و هیچ تکنیکی، ابزاری هم نمیتونه باعث بشه حقیقت رو کشف کنیم، به نقل از کریشنامورتی که میگه پشت تمایل انسان به روشن ضمیری و بیداری معنوی ترس از چیزی نبودن هست و انسان اگه به انگیزه‌های روانی خود که داره با اون زندگی میکنه نگاهی کنه متوجه خواهد شد که کل زندگیش بر اساس، نتیجه، پاداش، لذت و ترس بنا شده در یک فردی که ترک دنیا میکنه هم میتونید این انگیزه‌ها رو مشاهد کنید!
Hamid R
۱۳۹۵/۶/۴
کتابی بسیار جامع و شگفت انگیز. از سرکار خانم غزال رمضانی برای تلاش بی‌شائبه شان جهت ترجمه‌ی این کتاب و نگاشتن مقدمه‌ی بی‌نظیر در کتاب «آن» بسیار سپاسگزارم. چقدر خوب است که در نگارش این ضمیمه از احادیث معصومین استفاده کرده بودید من که بسیار بهره بردم و مسائلی برایم آشکار شد که تا کنون از جهت دین به آن‌ها نگاه نکرده بودم. بی‌صبرانه منتظر انتشار جلد دوم کتاب هستم. پایدار بمانید و کهکشانی... اجرتان با اهل بیت علیهم السلام.
رونیاملکی
۱۴۰۰/۱/۶
سلام کتاب عالیی هستش بشرطی که قبلش بایدپیش زمینه‌ای خونده بشه که من متوجه بشم که اگاهی هستم من خداهستم درک کنم که اناالحق منصورحلاج چی میخواست بگه بفهمم مولانامنظورش ازبشنوازنی چی بوده تابتونم درک کنم این کتاب چی میخوادبه من بگه. اموزشهای روبرت اسپایرا, اکهارت تله, کریشنامورتی وبنتینیوماسارو وبقیه اساتیدمعنوی خیلی کمک کردن. خداروشکرمن پیش زمینه داشتم ودرحداگاهیم متوجه مطالب کتاب میشم. ممنون اززحمات شما
داوود کیا
۱۳۹۶/۶/۱۸
سلام بردوستان ودرودبرخانم رمضانی
نظرات روکه میخونم میبینم همه دوستان تقدیروتشکرکردن اماازمتن کناب چیزی گفته نمیشه واقعن این ماهراج چی گفته بسیاریش نامفهومه ایابراستی ماهمه درتوهم هستیم البته قبول دارم که بسیاری ازافکارانسان متوهمانه است ولی ایا براستی مادرعالمی مجازی بسرمیبریم نکته دیگه اینکه این هویتی که ازش صحبت میکنه چیست وچطوروصف میشه؟
معصومه بی آبی
۱۴۰۰/۱/۱۶
ترجمه بسیار ضعیف بود، متاسفانه مترجم نتونسته پیام کلی کتاب رو برسونه، و امیدوارم این کتاب با ترجمه بهتری قابل دسترسی باشه. و افراد نظرات واقعی رو بنویسند نه فقط دوستان مترجم برای روحیه دادن به انتقادهایی که از مترجم شده، دور ازصداقت و برای تبلیغ فروش کتاب نظر بدن، و امیدوارم به جای اینها روی ترجمه بهتر کار بشه تا تبلیغات بیشتر برای فروش کتاب.
علیرضا عباسی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
درود و سپاس از مترجم محترم. این کتاب مجموعه‌ی بسیار مفیدی ست برای شناخت عارف بزرگ نیسارگاداتا ماهاراج. پرسش‌ها و پاسخ‌ها هر کدام در موقعیت‌ها و زمان‌های مخصوص به خود بیان شده اما میتوان به افتضای زمان و موقعیت پاسخ بسیاری از سوالات معنوی و خودشناسی را در آن‌ها یافت.
خواندن چند باره این کتاب ارزشمند را به دوستان علاقمند پیشنهاد میکنم.
مانیا اسحاقی
۱۳۹۸/۳/۱۲
بدترین ترجمه عمرم رو دارم میخونم
انقد افتضاح تا حالا ندیدم تو هیچ ترجمه‌ای
من نه مترجم رو دیدم و نه میشناسم اما واقعا متاسفم براشون چرا وقتی دانش کافی ندارن به هر قیمتی میخوان کاری انجام بدن هرچند تااین حد بد؟!
هر صفحه‌ای از کتاب رو میخونم احساس میکنم دارم گوگل ترنسلیت میخونم
حیف از وقت و هزینه‌ای که کردم
صد حیف
رضا اردهی
۱۴۰۱/۱/۱۷
این کتاب عالیست. مبنای کار تفحص خویش است که ریشه در آدویتا ودانتا دارد. از متاخران این شیوه می‌توان ماهاراشی را نام برد من کیستم سوالی است که ما را به آن شاهد همیشیگی سوق میدهد. کتابهای کریشنا مورتی اکهارت توله و بخضی از کتابهای اوشو مانند زندگی به روایت بودا هم در شناخت این مسیر کمک کننده است.
ali zahedi
۱۴۰۰/۱/۱۶
من هنوز نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم
اگر منظور چیزی مانند انا الحق گفتن حلاج هست به حال عادی برمی گشت، از گزارش شاگردان توبه می‌کرد و می‌گفت مرا بکشید هرگاه این سخنان را از من شنیدید
یعنی اگر اینطور باشه در کوچه و بازار نباید دست همه باشه، چون ممکنه موجب گمراهی بشه...
Golmehr Nazari
۱۳۹۹/۶/۳
نمی خوام بگم که چقدر کتاب فووووووق العاده ایه و اینکه چه مترجم بسیار توانایی داره،،، فقط اگر طالب حقیقتی بدون که بند بند این کتاب تو رو وادار می‌کنه که از خودت بپرسی من کیستم؟؟؟ سوالی که یا به گوشمون نخورده ویا اینکه بدون تامل ازش گذشتیم و البته خوشا به حال آنانکه فهمیدند که هستند...
غزال رمضانی
۱۳۹۵/۷/۱۷
از لطف همه‌ی دوستان سپاسگزارم... همینجا به اطلاع شما و آن دسته از عزیزانی که پرسیده بودند جلد دوم کتاب چه وقت منتشر می‌شود، می‌رسانم که جلد دوم کتاب «من آن هستم» تا نیمه‌ی آبان در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. به امید رسیدن قبل از پریدن...
رامین حافظی
۱۳۹۹/۸/۲۷
بنظرم کتاب من آن هستم لازمه که به صورت چاپی در بازار قرار بگیره شاید بشه گفت هیچ چیز نه درست است نه اشتباه ولی حتماً نسخه چاپی این کتاب نیاز است از ملاحظات خانم رمضانی بی‌اطلاع هستم و تنها نظر خودم را با توجه به آنچه حس میکنم بیان می‌کنم. در ضمن از زحمات شما متشکرم
Fatemeh Rezagholi
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
ترجمه‌ی خوب در فهمیدن کتاب‌هایی از این دست بسیار مهم است، برای من این ترجمه سردرد آور و خسته کننده بود چرا که با دایره‌ی محدود واژگانی مواجه بودم که با تکرارشان من را از ادامه خواندن به زبان فارسی منصرف کرد و با سواد متوسطی که از انگلیسی دارم، اما ترجیح میدهم نسخه اصلی را بخوانم
حیدر هارونی
۱۳۹۸/۶/۲۶
با مطالعه همون چند بخش اول, شک‌ام برای خرید جلد دوم برطرف شد.
توی این کتاب مفاهیم و مطالب عرفانی بگونه‌ای صریح و بی‌پرده بیان میشه. بدون پیچیدن در لفاف رمز و راز, یا چاشنی شعر و ادب. این ذدقیقا همون شیوه ایه که ذهن تحلیل گر من میپسنده.
غزال رمضانی
۱۳۹۶/۶/۲۲
دوستانی که برای امکان خرید در خارج از کشور پرسیده بودن... کتابهای کتابراه فعلا با کارتهای بانکی داخلی قابل خریده که البته با پشتکاری که عزیزان کتابراه دارن, حتما این موضوع رو برای آینده مد نظر دارن.
مشاهده همه نظرات 149

راهنمای مطالعه کتاب من آن هستم - جلد اول

برای دریافت کتاب من آن هستم - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.