معرفی و دانلود کتاب صوتی گوسفند سیاه

عکس جلد کتاب صوتی گوسفند سیاه
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گوسفند سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گوسفند سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گوسفند سیاه

برنت منزوار در کتاب صوتی گوسفند سیاه به شما کمک می‌کند تا با شناخت خود، به حداکثر پتانسیل‌تان در زندگی برسید و اصیل‌ترین شکل از شخصیت‌تان را به نمایش بگذارید. با شنیدن این کتاب صوتی، گامی به سوی یافتن ارزش‌های شخصیتان برخواهید داشت و به این ترتیب، به داشتن یک زندگی موفق‌تر نزدیک خواهید شد.

درباره‌ی کتاب صوتی گوسفند سیاه

گوسفند سیاه اصطلاحی در زبان انگلیسی است که به افراد ناسازگار و گستاخ نسبت داده می‌شود؛ کسانی که هم‌رنگ جماعت نیستند و اغلب با سرکشی، مایه‌ی سرافکندگی دیگران می‌شوند. با چنین تعریفی، نمی‌توان انتظار داشت که «گوسفند سیاه بودن» تبدیل به هدف و آرزویی برای کسی شود. بهتر است بگوییم این مفهومی ضدارزش است که احتمالاً همه از آن فراری‌اند. اما برنت منزوار (Brant Menswar) در کتاب صوتی گوسفند سیاه (Black Sheep)، دید متفاوتی به این جریان دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی گوسفند سیاه

پشم یک گوسفند سیاه را نمی‌توان رنگ کرد! برنت منزوار معتقد است که یک گوسفند سیاه، صددرصد اصیل و واقعی است. نمی‌توان با عوامل بیرونی بر او تأثیر گذاشت تا تبدیل به چیزی شود که نیست. گوسفند سیاه بودن در اینجا به معنای رسیدن به حدی از خودشناسی است که شما را به فردی محکم و قوی بدل کند تا از ارزش‌های شخصیتان مطلع شوید و زندگیتان را حول محور این ارزش‌ها سامان دهید. با معرفی کتاب صوتی گوسفند سیاه همراه شوید تا شما هم گوسفند سیاه درونتان را آزاد کنید و با پیدا کردن ارزش‌های شخصیتان، قوی‌تر و بااراده‌تر زندگی کنید.

پیدا کردن ارزش‌های شخصی کاری شگفت‌انگیز و البته تأمل‌برانگیز است. با شنیدن این کتاب صوتی، پا در جاده‌ی خودشناسی می‌گذارید تا بفهمید چه چیزی واقعاً برایتان ارزش محسوب می‌شود و غیرقابل‌مذاکره است، خط قرمزهای شما چه هستند، هدفتان در زندگی چیست و اساساً چه چیزهایی برایتان مهم‌اند. با واضح شدن تصویری که از خودِ آرمانی و اهدافتان در زندگی دارید، می‌توانید بدون حواس‌پرتی و گرفتار شدن در وسوسه‌های بیهوده به سمت ساختن زندگی ایده‌آلتان قدم بردارید.

کتاب صوتی گوسفند سیاه اثری از برنت منزوار است که با تلاش سهیلا مختاری به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این اثر بوده و شما آن را با صدای غلامرضا صادقی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب گوسفند سیاه

  • اگر می‌خواهید داستان زندگیتان را خودتان بنویسید، این کتاب کاربردی و قدرتمند مطمئناً به شما کمک خواهد کرد. (Phil M. Jones)
  • من تابه‌حال راهی برای تجسم ارزش‌های اصلی خود نداشتم. از این لحظه به بعد می‌خواهم روزانه به گوسفند سیاه خود غذا بدهم. (Alison Levine)
  • برنت منزوار یک متخصص در سطح جهانی است که به مردم کمک می‌کند تا ارزش‌های اصلی خود را بیابند و طبق هدف نهاییشان زندگی کنند. (Alan Stein Jr)

کتاب صوتی گوسفند سیاه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال خودشناسی و تقویت اراده‌تان هستید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند برایتان مفید باشد.

در بخشی از کتاب صوتی گوسفند سیاه می‌شنویم

کوه خودآگاهی سراشیبی لغزنده‌ای برای بالا رفتنه. وقتی ابتدا گوسفند سیاهتون رو شناسایی می‌کنید ممکنه دو یا سه ارزش اصلی رو نام ببرید که حاضر و قابل اثباتن و دو یا سه ارزشی که براتون حقیقت ندارن. اون‌ها چیزهایی‌اند که من بهشون ارزش‌های آرزویی می‌گم که نشون می‌دن می‌خواید چه کسی باشید به جای اینکه نشون بدن واقعاً چه کسی هستید. اینجاست که جنبه‌ی احساسی و آسیب‌پذیری مطرح می‌شه. اینکه مشخص کنید چه چیزی از همه براتون مهم‌تره به شکل غافلگیرکننده‌ای سخته. باید عمیق نگاه کرده و گذشته رو برای تجارب قدرتمندی که شما رو شکل دادن شخم بزنید. در طول این فرایند باید با عدم قطعیت‌های خودتون بجنگید و هر چیز دیگه‌ای تو دنیا که دیگران بهتون می‌گن باید به اون اهمیت بدید رو کنار بذارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: خالقان ناآگاه
26 دقیقه
فصل دوم: تصمیمات خوب
14 دقیقه
فصل سوم: بزرگترین دروغ درمورد هدف از زندگی
17 دقیقه
فصل چهارم: یک مکالمه‌ی استخوان‌شکن صادقانه
14 دقیقه
فصل پنجم: پخش موردعلاقه‌ها
18 دقیقه
فصل ششم: جستجو برای حقیقت
16 دقیقه
فصل هفتم: تجلی عملی
12 دقیقه
نتیجه‌گیری
3 دقیقه
درباره‌ی بنیاد سرطان کودکان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گوسفند سیاه
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گوسفند سیاه

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کتاب بسیار مفید و جذاب و کاربردی و موثری بود. صداگذاری عالی بود. راوی توانایی بالایی برای خوندن مطالب داره. من طرفدار صداشونم. خیلی مناسب برای این جور کتاب ها است. اولا این که با طمانینه و مهارت مطالب می‌خونند، خیلی تسلط به کتاب دارند، خودشون به درک و آگاهی رسیدند، به همین خاطر مخاطب جذب فضای کتاب میشه و ان قدر مهارت دارند که تمرکز فراوان در مخاطب ایجاد می‌کنند. وقتی اسم کتاب می‌بینی شاید یک تصور اشتباه در ذهنت ایجاد یشه، اما این طور نیست گوسفند سیاه مربوط به درونمون می‌شه و باید زیبایی‌های درونمون را کشف کنیم. من این کتاب را به همه معرفی می‌کنم. ان رو با امید تغییر مثبت در شخصیتشون مطالعه کنند و لذت ببرند و این مطالب یکی از پله‌های رسیدن به آزادی فردی می‌باشد. در کل تشکر فراوان از کتابراه که فرصت مطالعه این کتاب زیبا را برای ما فراهم کرد.
‌هستی فتحی
۱۴۰۳/۱/۱۰
عالی بود این کتاب، می خواهد در مورد چیزی با شما حرف بزند که بسیار جذاب و خواندنی است و زندگی، افکار و باورهای تان را زیرو رو خواهد کرد. تا به حال به این فکر کرده اید که چرا گوسفندان سیاه حقیقی، نادیده گرفته می شوند، مورد تبعیض قرار می گیرند و مثل سایر گوسفندان ارزش گذاری نمی شوند؟ می گویند: پشم این گوسفند سیاه قابلیت رنگرزی ندارد. بله، طور است. گوسفند سیاه صددرصد ناب و اصیل است. از فشارهای بیرون تاثیر نمی پذیرد، تغییر نمی کند یا حتی به چیزی که با اصل خودش فاصله دارد تبدیل نمی شود. آیا معنای ضمنی گوسفند سیاه را درک کرده اید؟ ممکن است از برچسب گوسفند سیاه خوردن خوشحال یا ناراحت شوید، اما اگر هدف تان تبدیل شدن به انسان منحصر به فردی است که به خاطرش خلق شده اید، بله شما دارید به هدف تان نزدیک می شوید. شما از قدرتی درونی برخوردار هستید که حتی هنوز هم قادر به درکش نیستید. قدرتی که به هر چه ناباوری است باوری بخشد و به هر چه ناشدنی است شدن می دهد. این کتاب از قدرت به جریان انداختن مهم ترین ارزش های بنیادی وجود شما حرف می زند چیزی که به آن گوسفند سیاه گفته می شود تا آن ها را در جهت انتخاب و تحقق اهداف تان به کار بگیرید و...
جان فورد
۱۴۰۳/۱/۱۴
کتاب گوسفند سیاه تداعی کننده بخش های سه گانه روان انسان هست: اید، ایگو و سوپر ایگو. یا من فرا من اَبَر من. زندگی شهری و تمدن قرون اخیر، بخش فرا من را رشد داده و با آن بخش کار می کند و از این طریق تمایل دارد که همه افراد را یکسان ببیند و چون انسانها در ذات خود نه تنها یکسان نیستند بلکه مثل اثر نوعی انگشت، یکتایند یکسان سازی انجام دهد زیرا با این کار می تواند با قوانین محدود و مشخصی أنها و در نتیجه جامعه را اداره کند. اما هر انسان در نوع خود یکتا و یونیک است و ویژگی های اخصاصی اش در این جهان بر طبق حکمتی در او به ودیعت گذاشته شده و با رویکرد یکسان سازی، این ویژگیها به سایه رفته و نه رشد می کند و نه استفاده ای از آن می شود. راه رشد این خصوصیات، پرهیز از عادتها و گریز از حل شدن در روزمرّگی است. نام کتاب از یک تعبیر انگلیسی گرفته شده اشاره به افرادی دارد که مایلند امور طبق خواست و سلیقه و دلخواه خودشون پیش بره و از حل شدن اراده شون در اراده جمع و تقلید کورگورانه گریزانند و حاضرند برای رسیدن به خواسته های شخصی شون بجنگند. زندگی به چنین شیوه ای زحمتی مضاعف دارد. چرا که مستلزم شنا کردن در خلا. ف جهت رود است اما نتایجی شیرین و گوارا دارد. افرادی که با اصطلاح گوسفند سیاه توصیف می شوند باید از جان سختی و تحمل بالا برخوردار باشند و وجه تسمیه نامیدنشان به گوسفند و سیاه این است که مانند گوسفندی در گله گوسفندان (اجتماع) هستند ولی به جهت تفاوت رنگ بو مشی شان صورت تکی نمایانند و بالاتر از سیاهی هم که رنگی نیست و نمی توان رنگ آن ها را عوض کرد. با تشکر از کتابراه
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۳/۱/۲۱
دادن ستاره ۴ برای مطالب تازه و جدید در باب موضوع کتاب نیست. بلکه به دلیل خلاقیت در نام گذاری و ارتباط نام و موضوع است. که برنت منزوار به شایستگی از ویژگی گوسفند سیاه برای حس برتری جویی انسان‌ها بر هم استفاده کرده است البته این بهره برداری برای بهره برداری دو سویه افراد در یک رابطه است و حالت برد در برد دارد. کتاب گوسفند سیاه چند فصل میانه برخی نکات مهم رسالت پیداکردن آدمیزاد در زندگی خود را بیان می‌کند و از نگاه برنت منزوار بیان شده است که قابل تأمل است. کتاب گوسفند سیاه، ادبیات عامی دارد و ساده مطالب خودش را بیان کرده است. از ابتدا منزوار برای ارائه چیستی و چرایی زندگی، به مخاطب مطلب بازگو می‌کند و گاهی از خودش و زندگی دیگران داستان سرایی می‌کند. کتاب برای خوانندگان آغازگر رشد و توسعه فردی می‌تواند مناسب باشد. کتاب گوسفند سیاه، در فصل‌های آخر، بهتر و بیشتر مطالبش را بهینه تر و چکیده بیان می‌کند. کتاب روال یکنواختی دارد و برای یک بار شنیدن و آن هم صوتی خوب است. سپاس از کتابراه 🙏
ALI REZAEI
۱۴۰۳/۱/۱۸
نقد کتاب کتابی با موضوع مهم و چالشی کتاب بسیار کامل و جامعی بود من کتاب‌های ایرانی رو در حوزه موفقیت و روانشناسی زیاد قبول نداشتم اما این کتاب دیدگاهم رو عوض کرد ابن کتاب تونست تغییر‌های خوبی رو ایجاد کنه چون که مطالب کاربردی و راهبردی زیاد و با کیفیتی داشت کتاب به خوبی مطالبش رو گام به گام ارائه و میکرد در ابتدا سعی می‌کرد که موضوعاتی که قراره در ادامه کتاب با آن آشنا بشیم رو توضیح مختصری بده. کتاب برای افرادی که قدرت‌های خودشون رو دست کم میگیرن و اعتماد به نفس پایینی دارند مناسب است. نقاط قوت+ نگارش و قلم گیرای نویسندهگسترش قابل فهم مطالب گویندگی عالی قیمت مناسب نقاط ضعف اضافه گویی (گاها کمی بود) صمیمیت کم با خواننده (محتوا زیاد گرم نبود و احساس جزوه خواندن میکردی) در کنار این کتاب کتاب چیرگی رو پیشنهاد میدم که به شدت محتوای خوبی داره اما شاید یکم صفحاتش زیاد باشه براتون در نهایت از پرسنل کتابراه تشکر میکنم
مینا معتمدی
۱۴۰۳/۱/۱۸
با سلام و خسته نباشید خدمت تیم کتابراه و سپاس ویژه برای این هدیه ارزشمند نقد من رو به عنوان کسی که بالای صد تا کتاب صوتی در حوزه خودشناسی و خودسازی از نویسندگان مختلف گوش کرده بشنوید، اگه در اول راه خودشناسی هستید میتونم بگم کتاب خوبیه اما اگه با گاو بنفش، یا هدف برایان تدریسی مقایسه کنم خیلی و به ضعیفه، عنوان کسی که جودیسونزا و آکهارت تله گوش میده و علاقه داره به اینکه مباحث روانشناسی و خودشناسی رو در سطوح عمیق تری دنبال کنه، این کتاب خیلی سطحی هست و در مجموع توصیه نمیکنم، نویسنده خیلی بحث رو پیچیده و سخت بیان کرده و بحث به این سادگی رو آنچنان پیچیده کرده و بسط داده که کتاب رو فقط به خاطر اینکه پرونده باز ذهنی برام نمونه، تمام کردم، و آنچه که به اختصار در فصل هفت بهش اشاره می کنه ما بهش میگیم کودک درون،، یا راهنمای درونی یا هرچی که میخواین اسم بذارید روش، اما جواب همه سوالات با رفتن به درون و صدای کودک درون و اون راهنمای درونی پیدا میشه فقط در مرحله اول باید صدای ذهن یا همون واگویه های ذهنی رو خاموش کرد در مجموع میشه زمان با ارزشمان را برای مباحث غنی تر و با ارزش تر صرف کرد و مجددا از تیم کتابراه برای این هدیه ارزشمند سپاسگزارم، در نور و عشق الهی باشید
مجتبی اکرامی
۱۴۰۳/۱/۱۱
این کتاب برای پدر و مادر‌ها هم خیلی مفیده از این منظر که، با فهمیدن و شناخت گوسفند سیاه، اجازه بدن بچه‌ها، خود واقعی خودشون باشند و سعی نکنند اونها رو مثل خودشون کنند و به دلیل همرنگ نشدن بچه‌ها با والدین شون، مورد بی مهری و یا طرد شدگی قرار بگیرن.
من میگم کلا درک موضوع گوسفند سیاه در یک جامعه چه
کوچیک مثل خانواده و چه بزرگ تر مثل شرکت و شهر و کشور و حتی کل مردم دنیا، به مردم اون جامعه کمک می‌کنه که با وجود اختلافات فکری، به همدیگه فرصت رشد بدهند و در نتیجه همه اون جامعه، از نتایج مثبت رشد، بهره‌مند شوند و اصلا هیچ شخص و یا گروهی رو به علت همرنگ نبودن با اون جامعه، کنار نذارن. رسیدن به چیزهای نو از مسیرهای قبلی و تکراری، بوجود نمیاد بنابراین گوسفندهای سیاه، خیلی ارزشمند هستن.
فرض کنید مثلا همه چی در دنیا به یک رنگ بود و اون رنگ همون رنگ دلخواه شما بود؛ آیا اصلا زیبایی رو میشد درک کرد و آیا همه چی تکراری نمی‌شد؟ غیر از اینکه برای شناخت هر چیزی، چه خوب و چه بد، متضادش لازم ه.
منو یاد این بیت شعر فروغی بسطامی می‌نذاره که میگه
با صد هزار جلوه برون آمدی که من
با صد هزار چشم تماشا کنم تو را
آنیتا ارزانی
۱۴۰۳/۱/۱۷
درود فراوان به سفیر آگاهی، کتابراه●دوستان از دیدگاه‌های متفاوت در مورد کتاب توضیح دادند که برای من پربارتر از خود کتاب بود؟؟!! ●بعضی عدم درک کتاب را بخودشان گرفتند، در حالیکه می‌شود دو حالت را در نظر گرفت، یا ترجمه قابلیت رساندن اصالت مطلب را نداشته و یا خود نویسنده سعی در پیچاندن خواننده داشته. که ●به کسانی کتاب‌های موفقیت زیادی را به مطالعه نشسته‌اند توصیه نمیکنم. یک مورد ساده که احتیاج به اینهمه طول و تفصیل نداشت. در وقتی که برای خواندن صرف میکنید حتما وسواس بخرج دهید. ●با نهایت احترام، خدمت آقای صادقی بزرگوار و عرض تشکر و قدر دانی خواهشمندم کمی از لحن فوق احساسی خود بکاهند. دور تند را می‌توان تنظیم کرد ولی کتابراه درجه‌ی کنترل احساس ندارد ●متاسفم که جذب کتاب نشدم و آن را در بیشتر موارد در جامعه‌ی خودمان غیر عملی میدانم.
زینب محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عالی بود من همیشه توی تصمیم گرفتن مشکل داشتم و همیشه دوست داشتم یک نفر به من راهنمایی کنه اما الان فهمیدم که باید ارزشهام رو بشناسم ان وقت با توجه به ارزشهایم میتونم بهترین تصمیم رو بگیرم و حتی میتونم توی بسیاری از جاها و به خیلی از افراد نه بگم و اولویت رو بگذارم برای ارزش هایم، واقعا خودشناسی و و خیلی مهمه این کتاب به من فهموند چرا باید خودم رو بشناسم، الان میفهمم چرا امام علی گفته برای شناخت خدا، اول باید به خودشناسی برسید، وقتی خودتون رو بشناسید میتونید هدفتون رو بشناسید زندگیتون رو با توجه به ارزشهاتون هدف گذاری کنید
ممنونم کتاب عالی بود
Ali Hasan pour
۱۴۰۳/۱/۲۰
کتاب بسیار مفید و جذاب و کاربردی و موثری بود. صداگذاری عالی بود. راوی توانایی بالایی برای خوندن مطالب داره. من طرفدار صداشونم. خیلی مناسب برای این جور کتاب‌ها است. اولا این که با طمانینه و مهارت مطالب می‌خونند، خیلی تسلط به کتاب دارند، خودشون به درک و آگاهی رسیدند، به همین خاطر مخاطب جذب فضای کتاب میشه و انقدر مهارت دارند که تمرکز فراوان در مخاطب ایجاد می‌کنند. وقتی اسم کتاب می‌بینی شاید یک تصور اشتباه در ذهنت ایجاد یشه، اما این طور نیست گوسفند سیاه مربوط به درونمون می‌شه و باید زیبایی‌های درونمون را کشف کنیم. من این کتاب را به همه معرفی می‌کنم. ان رو با امید تغییر مثبت در شخصیتشون مطالعه کنند و لذت ببرند و این مطالب یکی از پله‌های رسیدن به آزادی فردی می‌باشد.
هانیه دهقانی
۱۴۰۳/۱/۲۵
کتاب عالی بود من اونو خیلی دوست داشتم نویسنده میخواد به ما کمک کنه تا بتونیم به ارزش ها و چهارچوب هامون پی ببریم و با استفاده از اون ها متوجه هدف زندگیمون بشیم از وقتی این کتاب رو خوندم سخت منو درگیر کرده که واقعا چه چیزی ارزش های من در زندگی نحتی این کتاب باعث شده به فیلم ها که می بینم و موسیقی که گوش میکنم بیشتر از قبل توجه کنم تا ببینم که چه چیزی از ارزش های من درون اون هاست که من رو جذب کرده این کتاب دیدگاه تازه ای به شما میده تا مفهوم ارزش ها رو درک کنید و این ارزش ها به زندگی شما یک چارچوب میده تا براساس اون بتونید اهدافتون رو مشخص کنید ممنونم از کتابراه بابت کتاب های مفیدی که به رایگان در اختیار ما قرار داده
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۳/۱/۲۵
سلام و عرض ادب این کتاب هم مثل باقی کتاب‌های خود شناسی هست ولی در قالب کلمات و تمثیل‌های شخصی نویسنده!!! در این زمان کافی هست یک یا دو جلد کتاب با مضامین خودشناسی و خودسازی بخوانید بعد هر کتابی با موضوع خود شناسی بخونید متوجه میشد مضامین کتاب‌ها تکراری هست در بحبوحه عصر جدید جوامع دچار بحران هویت و شدن این فرصتی شده برای عده‌ای کلاش که چیزی جز نویسنده‌های مطالب زرد نیستن تا مطالب تکراری پر طرفدار و حتی غلط و مضر رو در غالب کتاب‌های علمی روانه بازار کنند و در ذهن مخاطب یک ابر انسان ترسیم کنند و این بدتر حال مخاطب و جامعه رو خراب تر می‌کنه چون نمیتونه به اون الگو ذهنی از انسان برسه و بیشتر دچار افسردگی میشه
Paris eft
۱۴۰۳/۱/۱۰
پرسیدن چرایی و چیستی پدیده‌ها مهمترین گام در اول ماجرا است. پیدا کردن خط قرمز فرد مهمترین گام محسوب می‌گردد یعنی ویژگی‌های فردی که باعث تمایز هر فرد در این کره خاکی است. گوسفند‌های سیاه همان ارزش‌های اصلی فرد می‌باشد که غیرقابل تغییر و نهادینه شده است ادراک هرفرد قدرتمند می‌باشد. کشف چیستی و چرایی افراد - فرد مهمترین مسئله و ماموریت فرد در اجرا کردن مسائل می‌باشد. بقول نویسنده مثل ریشه‌های درخت هستند و شاخ و برگ هایش می‌باشد. این کتاب راهنمای افراد در پیدا کردن اهداف شخصی و عملی کردن آن‌ها می‌باشد. صدای راوی مناسب بود ممنون کتاب راه که بصورت رایگان قرار گرفته شده در سایت می‌باشد.
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۱۱
گوسفند سیاه نام این کتاب برای مخاطب و در واقع کسی که اولین بار این کتابو دیده و می‌خواد حالا اون رو بخونه یا گوش بده، عجیب هستش و یه جورایی این کتاب با این نامی که داره مخاطب رو جذبش می‌کنه، هدف این کتاب این هستش که برای پیدا کردن جواب حیاتیمون برای بهتر زیستن رو کشف کنیم در صورتی که شما این کتاب و رو گوش بدین تونین گوسفند سیاهتونو پیدا کنید در واقع اون ارزش‌های اصلی که ما رو هدایت می‌کند رو پیدا کنید اینکه هدف‌هاتونو از زندگی مشخص کنید، برنامه‌ریزی ارزش‌هاتون رو داشته باشید و بتونید زندگی رو در قالب شخصیتی که که دوست داشتین و تحسین می‌کردین تجربه کنید.. حتما این کتاب رو بخونین عالی هست
Matin bazmohamadi
۱۴۰۳/۱/۱۰
یه سوال دارم من کتاب رو کامل گوش دادم اما چند سوال برام ایجاد شد آیا ما با شناخت هیجانات می‌توانیم در کنترل تصمیمات از آنان استفاده کنیم؟ یا باید از استفاده از آنان پرهیز کنیم؟ سوال بعدیم اینکه من روزی حدود چهار صحفه می‌نویسم با اینکه هنوز چیزه زیادی راجب نویسندگی نمی‌دونم اما از این کار لذت می‌برم و می‌خواهم نویسنده شوم آیا نوشتن می‌تواند جزو گوسفند‌های سیاه باشد؟ حدود شش ماه است که به این نتیجه رسیدم که نویسندگی را دوست دارم و در تمام زندگیم در ذهن داستان‌های می‌ساختم و می‌توانم افکارم را رو کاغذ بیاورم آیا نوشتن جزو گوسفند‌های سیاه من است یا بلند پروازی؟!
مشاهده همه نظرات 384

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گوسفند سیاه

برای دریافت کتاب صوتی گوسفند سیاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.