نقد، بررسی و نظرات کتاب طبقه‌ی وحشت - جی. ای وایت

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
نرگس سیف
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
چیزی که جلد کتاب شمارا به انتقاد از کتاب وادار میکنه با خوندن خود کتاب نظر خواننده رو کاملا تغییر میده و با دیدن پایانی خوش و لذت بخش داستان از انتخابتون خوشحال و مغرور میشوید.
هنگامی که شروع به خواندن داستان کردم دیگه از خواندش دست نکشیدم و باعث شد که قید تعداد زیادی از کارهام رو بزنم و به مطالعه این کتاب ترسناک و البته ماجراجویانه ادامه بدم و برای انجام انجام کارهای روزمره‌ام عجله‌ای نداشته باشم.
وقتی داستان‌های خود کتاب رو میخواهید براتون شکی ایجاد میشه که احتمال داره پایان خود این کتاب هم به شیوه‌ای باور نکردنی و بد، غیرقابل پیش بینی به اتمام برسه شمارو میترسونه اما چیزی که در اول متن بیان کردم این را میگه که نویسنده با وجود نوشتن داستان‌های ترسناک و حقیقت دانستنِ وجود خانه ابنباتی و جادوگر پیر که از بچه بدش میومد توانست به خوبی با افکار خواننده بازی، و پایانی خوب به داستان بدهد.
من ممنونم از کتابراه که این کتاب رو با ما اشتراک گذاشتن چون من تا قبل از داشتن برنامه کتابراه از وجود همچین کتابی خبر نداشتم:)
اعظم پورمقدسی
۱۴۰۱/۳/۲۳
عالی ولی 4 ستاره بهش مید جالب بود و من به همه پیشنهاد میکنم ولی وسط کتاب یکم جوع انگار برای پسره طبیعی بود باید براش نویسندش یکم جوع ترسیده تری میزاشت چون شاید ناتاشا میکشتش
sanji
۱۴۰۱/۹/۱۲
عالی کتاب جالبیه جلد قبلشم کتابخانه وحشت خیلی خوب بودن پیشنهاد میکنم حتما بخونید
رها صادقی نیا
۱۴۰۲/۲/۲۱
کتاب خیلی خوبی بود من صد بار خوندم
Tina
۱۴۰۲/۲/۱
عالیییییییییییییی خیلی خوبه