نقد، بررسی و نظرات کتاب زنی میان ما - سارا پکانن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
M R
۱۴۰۱/۵/۱۲
تقریبا خوب بود گرچه داستان جدید و متفاوتی نداره اما شیوه نگارش داستان و تلاش نویسنده برای مخفی نگه داشتن واقعیت و کم کم رو کردن اون شاید کمی باعث جذابیت کتاب باشه. کتاب تا حدودی سمت و سویی معمایی و رازآلود داره ودر ابتدا یک روی اتفاقات و در ادامه روی دیگر اونها رو نشون میده. یکی از ضعف‌های کتاب شیوه روایتش هست که خواننده رو ممکنه دچار اشتباه کنه و شخصیت‌ها رو باهم اشتباه بگیره، در نیمه داستان اسامی واقعی شخصیت‌ها مشخص میشه که گیج کننده ست، به یکی دوتا از شخصیت‌ها خیلی پرداخته شده وجزئیات زندگی شون خسته کننده میشه اما به یک شخصیت اصلی و مکمل اون به اندازه کافی توجه نشده و در انتهای داستان مبهم و بلاتکلیف میمونه. در نهایت برای خواننده‌ای که زیاد آثار معمایی و رازآلود رو دنبال نمیکنه قطعا جذاب و هیجان انگیزه اما برای خوانندگان حرفه‌ای اینجور داستانها سطح بالا و متفاوتی نداره.
hadis mbi
۱۴۰۱/۱۲/۷
توصیفی هنرمندانه از خشونت پنهان خانگی و سواستفاده احساسی. درست جایی که فکر میکنید داستان رو فهمیدید سورپرایزتون میکنه.
خوندنش رو به همه توصیه میکنم چون موضوعیه که در عین رواج در جامعه، خیلی‌ها ازش اطلاع کافی ندارن. شاهدش هم نظراتی که برخی دوستان دادند مبنی بر اینکه متوجه نمیشن چرا یکی از زنهای داستان معتقده ریچارد آدم بدیه.
زیبا
۱۴۰۱/۵/۲۸
جدا توصیه نمی‌کنم بخونیدش.
تا حدود صفحه 300 سردرگمید
شخصیت اول داستان ادعا می‌کنه شوهرش آدم بدیه اما معلوم نیست چرا. و با وجود اینگه در 100 صفحه آخر کتاب سعی داره شخصیت منفی از ریچارد نشون بده ولی موفق نمی‌شه.
انیس خسروانی
۱۴۰۱/۴/۲۱
در کل کتاب خوبی بود ولی بنظرم اون چهره‌ای از ریچارد که باید نشون داده میشد نشد، چون من هنوزم نتونستم ریچاردو به عنوان یه شخصی که مشکل شخصیتی داره تصور کنم این قسمتش یکم ضعیف بود.
افسانه ادینه
۱۴۰۱/۵/۵
کتابهای معماگونه و رازآلود رو دوستدارم و این کتاب این ویژگی رو داشت... نقطه ضعف‌هایی هم داشت مثلا خیلی به جزئیات می‌پرداخت ولی در کل مورد پسندم بود
پروانه کسرای کرمان
۱۴۰۱/۱۰/۷
داستان قشنگ بود ولی من اواسط داستان یه خورده گیج شدم دوباره که خوندم ماجرا دستم اومد ولی ترجمه کتاب کمی ضعیف بود
صبا افشار
۱۴۰۰/۳/۱۸
خیلی جالب بود، اگرچه بعضی وقتا حوصله سربر میشدو زیادی به جزئیات میپرداخت، ارزش خوندن رو داره
پرنیا کمالی
۱۴۰۱/۴/۱۴
کتاب جالبی بود از این بابت که نمیشد به راحتی پایانش رو حدس زد
سعادت احمدی
۱۴۰۱/۸/۲۶
بسیار عالی ونمره روان وقشنگ دارد و لذت بردم