نقد، بررسی و نظرات کتاب غیبتی فوق العاده - جف فوستر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
shahrooz bagheri
۱۴۰۱/۱۱/۱
واقعاً این کتاب با روح آدم مستقیماً ارتباط برقرار میکنه و واقعاً میشه از این کتاب در جهت رشد و تعالی روحی بهرمند شد فقط کافیه که یک بار این کتاب رو بخونید اینقدر جذبش خواهید شد که دیگه نمیتونید اون رو کنار بزارید چراغهایی رو در ذهنتون روشن میکنه که نمیتونید واقعاً متوقفش کنید کسانی که در جستجوی معنوی هستند و خیلی جدی بدنبال شناخت خود هستند این کتاب میتونه چراغ راهشون باشه و به شدت به کارتون میاد البته باید ده دفعه اون رو بخونید دقیقاً ده دفعه چون هر بار انگار برای بار اول دارید میخونیدش
علیرضا
۱۴۰۲/۱/۱۰
از نکات مثبت کتاب، بالا بودن سطح آگاهی مترجم، و ترجمه روان او هست یک سوم آخر کتاب کسل کننده بنظر میاد در کل جز کتابهای مفید و دوست داشتنی هست و خبر از درک لطیف و بالای نویسنده و حضور او در سطحی عمیق میده تمایل او برای نشون دادن این مسیر زیباست. من قطعا کتابهای دیگه این نویسنده را هم مطالعه میکنم
فربد بهمنی
۱۴۰۱/۶/۱۹
غیبتی فوق العاده کتاب فوق العاده‌ای است. خیلی‌ها میگویند که باید دائما در جست و جو بودو دائما تلاش کردن برای جست و جو را ارزش میدانند ولی در این کتاب میفهمید که خود این جست و جو گر بودن یک من دیگر است. این کتاب پایان جست و جوست.
کاظم فروغی
۱۴۰۱/۶/۵
تنها کسانی میتونن مطالب این کتاب رو عمیقأ درک کنند که چنین غیبتی رو تجربه کرده باشند. در این صورت تک‌تک جملات این کتاب رو تأیید خواهید کرد به گونه‌ای که گویا خودتون این کتاب رو نوشتید.
محمد پویا
۱۴۰۲/۱/۳
این کتاب رو شخصا به کسی که دنباله رشد مهارت‌های فردی و رهایی از افسردگی و غم زندگی هست، توصیه نمیکنم، ولی باز هم شاید فهم من از این کتاب کامل نبوده خودتون نمونه ارو گوش کنین صدای گوینده عالیه ولی.
مجید اسفندیاری
۱۴۰۱/۲/۷
نثری بسیار ساده و روان دارد که وقتی خود را به جریان آن می‌سپاری چیزی را تجربه میکنی که کلمات قاصر از بیان آن است
Zahra Nowroozi
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
اگه به عمق مطالب پی ببریم از هر نوع خودخواهی و ایگویی رها میشیم.
حسین زمانی
۱۴۰۲/۳/۱۷
همه کتاب‌های این عارف جوان فوق‌العاده است
ماندانا عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۸
فوق العاده، فقط مطالب حس شود. نوشته‌های جف فوق العادست.
حسین حیدری
۱۴۰۱/۸/۴
این کتاب برای درک بخشی از زندگی و خودشناسی لازم است
Civa Khan
۱۴۰۰/۴/۲۵
برای هرکسی لازمه که یکبار هم که شده این کتاب را بخواند🍒
Yasaman Jokar
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
همه چیز عالی بودد