نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عبور از خط قرمز - علی دیزایی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مهدی حمیدی
۱۴۰۲/۵/۴
کتاب صوتی عبور از خط قرمز کتابی بسیار زیبا با فراز و فرودهای داستانی و لحن و گفتار شنیدنی جناب پرستویی است. کتابی بسیار زیبا و آموزنده برای افراد مختلف می‌تواند باشد در این مجموعه سیر تحولات یک کودک تا رسیدن به بالاترین درجات و امتیازات اجتماعی در کشور انگلستان به خوبی و به صورت کاملاً واضح توضیح داده شده است. ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می‌باشد علی رغم تصور ما از کشوری به نام انگلیس با چیزی که در این کتاب از آن آورده می‌شود کاملاً متناقض بوده و نشانگر نهایت نژادپرستی و ظلم به رنگین پوستان مسلمانان و بقیه کسانی که شبیه آن‌ها نباشند می‌باشد.
عشق و علاقه همسر و کمک وافری که در حل مسائل و مشکلاتی که آقای دیزایی در آن گرفتار بودند به صورت وضوح نمایان می‌باشد حتی می‌توانیم کتاب را به کتاب انگیزشی و دارای جنبه‌های آموزشی در نظر گرفت.
به تو چه به تو چه
۱۴۰۲/۶/۲۰
ابتدای کتاب تا اواسط کتاب بسیار فوق العاده بود. بلند پروازی ایشون قابل تحسین است و پشتکار بسیار بالایی دارند که سبب موفقیتشان شده. اما این همه توطئه و دشمنی بی دلیل نیست و من احساس میکنم مسئول این دشمنی‌ها خود علی دیزایی است و اخلاق ایشون به شکلی هست که باعث ایجاد توطئه و دشمنی علیه خود میشود. به نظرم فقط ۴۰ درصد ابتدایی کتاب رو مطالعه کنید و ۶۰ درصد انتهایی آن را به هیچ وجه گوش ندهید چون خشن بوده و بر ذهن اثر منفی میگذارد و باعث ترسو شدن آدم میشود.
نوید
۱۴۰۱/۹/۶
سلام و عرض خسته نباشید. داستانی روان جذاب و صد البته قابل تفکر. لذت بردم. در مورد خود کتاب و نوشتارش باید بگم که نمیشه ایرادی خاصی گرفت فقط خیلی جاها در زمان حرکت داشت و این باعث پیشبینی میشد. شاید چون یه روایت واقعی هست ایرادی نداشته باشه ولی من شخصا دوست داشتم قدم به قدم با اتفاقات پیش میرفتم. صدای جناب پرستوئی هم که جای صحبت نداره ایشون و وجهه‌های هنریشون برای بنده خیلی قالب احترام هستند.
سید محمد احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
به معنای واقعی کلمه لذت بردم.
داستان ساده، روان و پر از درس‌هایی برای تفکر عمیق تر
خوانش استاد پرستویی قطعا باعث جذابیت بیشتر کتاب شده. ممنونم از لطف کتابراه برای ایجاد فضای یادگیری، تحلیل و تفکر
جمشید مرادی
۱۴۰۱/۶/۱۹
از اینکه یک ایرانی با اراده وبا شرف در این موقعیت از ملیت و دین خود دست بر نداشته به خود میبالم... شدید خواندن این کتاب رو توصیه میکنم.
harley moon
۱۴۰۰/۹/۲۹
کتاب عالی بود ازش لذت بردم سخت کوشی و استقامت و اراده آقای دیزایی برام جذاب بود توصیه میکنم حتما این کتاب رو تهیه کنید
محمدرضا بخشی
۱۴۰۲/۷/۳۰
به کسانی که یک هدف رو به صورت جدی دنبال می‌کنند، این کتاب رو پیشنهاد می‌کنم.
سورن نورزاد
۱۴۰۱/۲/۱۷
غرب است دیگر
پایت را می‌شکند و می‌گویند مسابقه بده
محن مقیمی کندلوسی
۱۴۰۱/۵/۳۰
بسیار عالی واموزنده لذت بردم
Samira Navazani
۱۴۰۱/۲/۲۵
بسیار عالی شدیدا توصیه میکنم