نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پنج اختلال در عملکرد تیمی - پاتریک لنچونی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
فاطمه خجسته
۱۴۰۲/۴/۲۵
این کتاب می‌توونه برای معلمانی که در کلاس‌های درسشون، معتقد به کارآمد بودن گروه بندی دانش آموزان هستند، بسیار مفید باشه! نگاه نویسنده‌ی این کتاب به فعالیت گروهی بسیار فراتر از نگاه سنتی ما به سرگروه و زیرگروه‌هاست! در نگاه نویسنده‌ی این کتاب، منظور از کار تیمی رسیدن به موفقیتی جمعیه! نویسنده خودخواهی، سوتفاهم، عدم اعتماد به نفس، شفافیت، صداقت و همکاری و... رو موانعی جدی بر سر راه موفقیت یک تیم و نهایتا منجر به ناکارآمد شدن آن می‌دونه.
این کتاب با بیان داستانی از چالش‌های بسیار جدی در شرکتی معتبر آغاز میشه، افراد این شرکت در کار خودشون بسیار متبحر و متخصص هستند اما نتیجه و ماحصل کارهای اونها، وقتی در کنار همدیگه قرار می‌گیره، شرکت رو تا مرکز ورشکستگی کامل به پیش می‌بره. رئیس این شرکت نهایتا تصمیم می‌گیره زنی بازنشسته به نام کاترین، با سابقه‌ی کاری موفق در حوزه‌ی شرکت‌های مرتبط با ماشین آلات رو برای حل مشکلات شرکت، به کار دعوت کنه.
حضور کاترین از نسلی قبل و با سابقه‌ی کاری متفاوت، علامت سوال‌های بسیاری رو در ذهن افراد شرکت ایجاد می‌کنه، در ابتدا ارتباط با کاترین برای افراد شرکت ناخوشایند و غیرممکن به نظر می‌رسه، اما به مرور کاترین با شناسایی افراد و طرز فکرهاشون، راهی رو برای تفهیم اهمیت کارگروهی و عواملی که سبب عدم موفقیت جمعی میشه، پیدا می‌کنه.
در روال کتاب حذف و جایگزینی افراد، تغییر نگرش و کنار اومدن با یکدیگر، همه و همه، نهایتا باعث میشه مخاطب درک بهتری رو در مورد چگونگی یک کار تیمی پیدا کنه!
مرتضی قائم مقامی
۱۴۰۳/۱/۱۴
این کتاب، یک روایت داستان گونه جذاب از نحوه رهبری یک مدیرعامل را بیان میکند که چگونه با مدیران دیگر بخش‌های شرکت به گفتگو می‌نشیند و با مهارتی منحصر به‌ فرد افراد ناکارآمد از تیم بیرون میکند و بقیه افراد تیم را به سمت و سوی مفید بودن و کارآمدی هدایت میکند و یک شرکت بحران زده نجات میدهد و به سمت سودآوری می برد.
مصطفى جمالى راد
۱۴۰۲/۱/۲۴
روایت داستانش بد نبود و مثال‌های نسبتا کاربردی میزد
خوندنش خالی از لطف نیست برای تیم‌هایی که مشکل دارن میشه استفاده کرد
محمد جواد رسولی
۱۴۰۲/۶/۶
یه کتاب عالی در مورد تیم‌ها و چالش‌های روابط تیمی، گویندگی خوبی هم داشت موفق باشید
ایدا فعال
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
به نظرم این نویسنده، یکی از بهترین‌ها در زمینه مدیریت هستند.
محمد امینیان
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
فوق العاده عالی
حتما برای تمامی مدیران توصیه میکنم.
مصطفی جان‌ملکی
۱۴۰۱/۵/۲۷
نسبتا خوبه
اولش یکم گیج کننده بود برام
بعد داستان جذاب شد
مهدیه اسماعیلی
۱۴۰۱/۴/۱۳
برای یک مدیر لازم و ضروریه که این کتاب را اجرا کنه
محمد ناصراسلامی
۱۴۰۱/۲/۲۹
متحول خواهید شد
کتابی مناسب برای مدیریت
تیم داری
سامان ابهری
۱۴۰۲/۸/۸
کتاب زیاد کاربردی تو ایران نیست
مهدی سبحانی
۱۴۰۲/۱/۳
برای تیم ورکینگ لازم و مفیده
sepehr farajpour
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
کاربردی نیست ارزش خرید نداشت
سعید احمدی نسب
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتابی که لازم تیم‌های کاری حتما بخونند.
احد نورمحمدی
۱۴۰۱/۴/۲۴
در حوزه راهبری یکی از بهترین هاست