نقد، بررسی و نظرات کتاب کتابخانه‌ی نیمه شب - مت هیگ

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
حمیرا کریمی راده
۱۴۰۱/۱۲/۵
واقعا کتاب عالی و تاثیر گذاری بود جذابیت داستان انقدر زیاد بود که اصلا نفهمیدم کی تموش کردم این کتاب رو حاضرم صد دفعه‌ی دیگه هم بخونم وقتی تمومش کردم اصلا باورم نمیشد با خودم میگفتم‌ای کاش هنوز ادامه میداشت اگه دنبال یک کتاب میگردین که آموزنده باشه و دیگه خودتون رو برای اتفاقایی که توی زندگیتون میفته سرزنش نکنین من این کتاب رو بهتون پیشنهاد میدم.
➺🖤🕷𝐸𝑅•࿐
۱۴۰۱/۹/۱۷
کتاب فوق العادی هست
منتهی برای افرادی که مبتدی هستن تو خوندن کتاب ها..
برای افراد کتابخون حرفه‌ای مثل اون چیزی که تعریف میکنن تعریفی نیست
قلم نویسنده فوق العاده قویه و تورو واقعا به دنیا تخیل میبره اما همینطور که گفتم برا افراد حرفه‌ای خیلی تعریفی نیست و به نظرم برا مبتدی‌ها و متوسط‌ها اوکیه ولی کتاب سرشار از انگیزه هستش
می ارزه بخونید!!
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۱/۸/۳
کتاب بسیار خوبی بود با ترجمه عالی بخصوص با توضیحات تکمیلی که داشت مطلب رو کاملا روشن میکرد. این داستان زندگی خیلی از انسانهای این کره خاکی رو بیان میکرد که از انچه هستند و یا انچه دارند راضی نیستند واگر قادر باشند انچه را که میخواستند داشته باشند تجربه کنند تازه متوجه میشوند که باید این زندگی را که دارند زندگی کرد نه حسرت خورد. ممنون از کتابراه
سمیرا شریفی
۱۴۰۱/۷/۹
اگر تصمیم به خوندن این کتاب گرفتید بدونید اتفاقی نبوده. زندگی‌های موازی نورا نشون میده که علاوه بر این که هر تصمیمی نتایج خاص خودش رو داره میتونه نتیجه‌ی دلخواه یا اون چیزی که ما در پس حسرت هامون تصور میکنیم نباشه پس چیزی که زندگی رو میسازه خود ما هستیم و توانایی‌های خودمون هستن که زندگی رو زیبا یا زشت میکنن و هر چیزی رو نمیشه به شرایط نسبت داد.
Parvane 1396
۱۴۰۱/۶/۹
سلام، من دوست داشتم این کتاب رو، واسه منی که هر کتابی رو نمیتونم به اتمام برسونم جذاب بود و تا آخر خوندمش و چیزی که من از این کتاب یاد گرفتم اینه که شرایط و موقعیتی که الان داریم بهترین موقعیته و حسرت خوردن واسه انتخاب‌هایی که قبلا داشتیم درست نیست چون ما نمیدونیم که حتما با انتخاب‌های دیگه شرایطمون خوب میشد و فقط تصوره، مرسی از کتابراه
A.p
۱۴۰۱/۵/۸
گاهی اوقات ما میدونیم و باز هم اشتباه میکنیم. ممکنه خیلی چیزا رو به صورت ناخود آگاه بدونیم. اما وقتی به طور صریح بیان نکنیم در ذهنمون باهاش مواجه نمیشیم و درس نمیگیریم. اما این کتاب با سِیر داستانی جذابی که داره، ما رو با اون موارد مواجه میکنه، با به کاربردن درست موقعیت‌ها! یکی از اون موارد، حسرت‌ها و ناامیدی‌ها هستش. که خیلی عالی ذکر شده در این کتاب.
مجید
۱۴۰۱/۲/۴
کتاب خوبی بود. من معمولا کتاب هام رو تندخوانی می‌کنم. ولی چون از خواندن این کتاب لذت می‌بردم ترجیح دادم اون رو آرام تر بخونم.
کتاب پایان قابل پیش‌بینی داره نصرش روانه و شخصیت پردازیش بجز نقش اول ضعیفه. بعضی جاهای کتاب حس می‌کنی نویسنده با عجله داره داستان رو تعریف می‌کنه!
اما در کل کتاب خوبیه، من خیلی خوشم اومد به شما هم پیشنهاد می‌دم که بخونیدش.
نگار حیدری
۱۴۰۱/۱/۲۵
در حالی که کتاب را می‌خواندم خودم را در کتابخانه نیمه شب خودم تصور میکردم، برای خودم کتاب‌های حسرتم را ورق میزدم، خودم را درون زندگی‌هایی که می‌توانستم داشته باشم و میتوانم داشته باشم انداختم، همراه نورا معنی زندگی را فهمیدم...
در کل اینکه این کتاب بهت کمک می‌کنه دیدگاه تازه‌ای به زندگی پیدا کنی ⁦^_^⁩
واقعا فوق العاده بود... ممنونم از کتاب راه °⁦♡⁩°
Ghazal Mansuori
۱۴۰۱/۱/۱۴
کتاب خوبی بود پر فراز و نشیب و علمی تخیلی
خوب جهان‌های موازی جز مواردی نیست که همه بپذیرند اما این کتاب در قالب تخیل داره مطرح میکنه که حتی وقتی میگه علمی هست باورپذیریش سخت میشه!!
هنگام خواندن کتاب ناخودآگاه متمرکز شدم تا ببینم کدام تصمیمات مهم تغییر پیدا میکرد زندگی زیباتری داشتم تو کدوم جهان موازی منه موفق تر هست.
خلاصه کتاب خوبیه بخونیدش
hani m
۱۴۰۱/۱/۷
به نظرم آدم کارهایی که دوست داره رو انجام بده و نتیجه نگیره خیلی بهتر از اینه که انجام نده و یه عمر حسرتش رو بخوره. خیلی داستان جالبی بود و دقیقا زندگی ۹۹ درصد از افراد جامعه رو نشون میده. ما هر روز بجای لذت بردن از زندگی همش حسرت چیزهایی که نداریم یا کارهایی که نکردیم رو می‌خوریم. باید از تک تک لحظه‌های زندگی لذت برد😊
نفیسه کیانی
۱۴۰۱/۱/۳
من تازه دارم میخونم و با نظر دوستمون موافقم که شبیه کتابای انگیزشیه. ولی به نظرم بد نیست خواندنش و پیشنهاد میکنم بخونین. رفتن به زندگی‌هایی که فکر میکنیم از زندگی الانمون بهتره ایده‌ی جالبی برای داستان نویسیه. و اون قسمت که نورا فکر میکرد در مرگ گربش مقصره جالب بود و نشون داد به هر حال عمر گربش تموم شده بود و نورا هیچ کوتاهی در نگهداری از گربش نکرده.
Mahi Yellow
۱۴۰۱/۱/۳
کتابِ خیلی خوبیه ابتدا داستان طوری شروع میشه که حس میکنید کتابی شروع کردید که قرارِ افکارِ افسرده کننده‌ای رو توی ذهنتون بال و پر بده اما وقتی ادامه میدید متوجه میشید که هدفِ کتاب کاملاً برخلافِ اینه. این کتاب در عینِ اینکه میگه برای زندگی بجنگین یه انگیزه شیِ افراطی نیست و تلخی هاش رو هم بیان میکنه و اینباعث میشه بیشتر به دل بشینه.
F
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتابی که شمارو به زمان حال و زندگی الانتون وصل میکنه. ناامیدی رو از قلبتون بیرون میکنه و دیدگاهتونو تغییر میده. خیلی زیبا روایت کرده که هر چه هستی میتونی بهترین خودت باشی و خودتو دوست داشته باشی. عشق بورزی و عشق بگیری. بسیار روان و جذاب نوشته شده و شمارو کاملا جذب میکنه تا اخر کتاب رو با حسی خوب بخونید. پر عشق و پر امید باشید.
باران حسینی
۱۴۰۲/۷/۱۵
کتاب خیلی خیلی خوبیه. تو خوندنش شک نکنید. اگه شما هم مثل من اکثر اوقات حس میکنید فرصت‌های زیادی رو تو زندگی از دست دادید و از تمام مهارت‌ها و استعداد هاتون خوب استفاده نکردید و در کل حسرت گذشته رو می‌خورید. این کتاب بهترین هدیه به خودتون هست. کتاب پر از جمله‌ها یی هست که لازم برای خودتون یادداشت کنید. از کتابراه عزیز بی نهایت ممنون.
شبنم محمدی
۱۴۰۲/۶/۲۷
کتابخانه نیمه شب برای من داستان زیبایی بود که میتونست داستان زندگی همه ماها باشه. زندگی‌هایی که دوست نداشتیم و‌زندگی‌هایی که‌ دوست داشتیم در اون‌ها زندگی کنیم. مهمترین نکته‌اش هم همین بود که هر تصمیمی که بگیریم بر آینده ما تاثیر چشمگیری داره. پس باید از همین الان سعی کنیم بهترین تصمیم‌ها رو بگیریم و از هر لحظه استفاده کنیم
زهره بهدری
۱۴۰۲/۲/۱۰
تمام انسانها در موفقیت‌ترین حال ممکن حسرتی در زندگیشون دارند. همه ما حسرتهایی رو تجربه کردیم و آرزو میکردیم که در آن زمانهای مهم تصمیم گیری، انتخاب بهتری میکردیم و چقدر با این تفکر عذاب و احساس گناه برای خودمون آوردیم.
جذابیت این کتاب نشان دادن فرصت زندگی در حسرت‌هایی که همیشه بابتشون میخوردیم.
خواندش را به همه توصیه میکنم.
فاطمه
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
عالییییییی
این کتاب یه عالمه انرژی مثبت وارد زندگی شما میکنه
اصلا شک نکنید و همین الان بخونیدش
کاملا دیدگاه شما رو تغییر میده
ما خیلی اوقات فکر میکنیم اگه انتخاب‌های دیگه‌ای داشتیم زندگی بهتری داشتیم و همه چیز عالی میشد
ولی این کتاب نشون میده همین حالا هم میشه پیشرفت کرد و هر مسیری مشکلات خودش رو داره و خوشبختی محض وجود نداره
فاطمه فغفوری
۱۴۰۱/۹/۱۰
اوایل کتاب داستان خیلی کند و حوصله سر بر بود، بعدش داستان گیرا و جالب شد، کل قصه ایده خوبی داشت ولی بازم جا داشت که بهتر بشه، به جای اینکه به یه سری چیزهای ناهنجار بپردازه، میشد که داستان جذابتر بشه. قطعا هر تصمیمی مسیر زندگی انسان‌ها رو تغییر میده ولی نه لزوما بیشترشون سرانجام بدی داشته باشه. در کل به اون خوبی که تعریفش میکردن نیست.
انسیه
۱۴۰۱/۴/۱۸
داستان گیرایی داشت که آدم رو مجاب میکرد تا اخر داستان اون رو دنبال کنه. به نظریه جهان‌های موازی اشاره میکرد اما در آخر به چیزی مهمتر و بالاتر اشاره میکرد. اینکه از الانت استفاده کنی و حسرت موقعیت‌های از دست رفته رو نخوری و بدونی در جایگاهی که هستی حتی اگه خیلی پایین، میتونی زندگی آدم‌ها که حتی ممکنه یک نفر باشه، دگرگون کنی
F K
۱۴۰۱/۲/۲۱
یکی از زیباترین کتابایی که تا حالا خوندم و دلم نمیخواست تموم بشه چون باهاش زندگی کردم، سفر کردم، شاد شدم و حتی غمگین شدم..
اگه از کتابایی با موضوع جهان‌های موازی خوشتون میاد حتماً بخونید این کتابو..
اگه حسرت فرصتای از دست رفته زندگیتونو میخورید حتماً بخونیدش..
و اگه دوست دارید زندگیهای زیاد و مختلفو تجربه کنید بازم بخونید این کتابو
Naghmeh P
۱۴۰۱/۲/۱۷
طرح موضوع خلاقانه بود. فکر اینکه انسان در زندگی بی نهایت فرصت برای انتخاب داره که هرکدوم از این انتخابها می‌تونه سرنوشتتو کلا عوض کنه به نظر من مسئولیت آدم رو در همه مسایل زندگی چند برابر می‌کنه. و اینکه الان جایی که هستی حتما بهترین انتخاب موجودت بوده بهت انگیزه زندگی و تلاش می‌بخشه. در کل کتاب خوبی بود. از کتابراه تشکر میکنم.
سعیده مقدم
۱۴۰۱/۱/۱۳
خیلی کتاب عالی هستش به شما نشان میده هیچوقت حسرت زندگی که نداشتی نباید بخوری و از تک تک لحظه‌ها و آدمهایی که وارد زندگیت میشن باید لذت ببری من اصلا رمان نمیخوانم ولی این کتاب بیشتر انگیزشی و تاثیرگذارو آموزنده هستش تا رمان من خیلی دوسش داشتم ممنون از کتابراه برای این برنامه عالی و کتابهای قشنگ
پرقدرت ادامه بدید موفق باشید
Fati Mm
۱۴۰۱/۱/۳
کتاب بسیار عالی هست باعث میشه ادم به اینده و تصمیماتی که میگیره بیشتر فکر کنه و ایده داستان خیلی جالب و نوین بود و قرار دادن دنیا‌های موازی در قالب یک کتابخونه بسیار جالب و زیبا بود و باعث یادگیری ادم در گرفتن بهتر تصمیمات میشه و اینکه مفهوم بهتری به زندگی می‌بخشه و زندگی کردن رو زیباتر جلوه میده
زهرا روزبهانی
۱۴۰۳/۱/۱۱
بسیار جذاب و شنیدنیدر عین حال آموزنده و گیراخیلی خوب میتونیم خودمون رو جای شخصیت اصلی داستان قراربدیم و باهاش ارتباط برقرار کنیم. اگه حسرت چیزی رو میخوریم یا زندگی که میتونستیم با گرفتن یکسری تصمیمات بسازیم و به هر دلیلی نشد، و اگر دچار نارضایتی و سرخوردگی هستیم این کتاب خیلی کمک کننده هست. پیشنهاد میکنم بخونیدش
آسمان آبی
۱۴۰۲/۸/۲۸
تقویت امید به بهبود زندگی و رها کردن برخی از موقعیت‌های گذشته چه بسا می‌تواند ما را در زندگی پیش رو با شرایط بهتری مواجه کند، پس به جای چسبیدن به نداشته هایمان و افسوس بیخود خوردن قدر داشته هایمان را بدانیم و برای بهبود زندگی با برنامه ریزی بهتر گام برداریم. یک زندگی خوب در انتظار ماست فقط به دیدگاه خودمان بستگی دارد.
Vida Zarif
۱۴۰۲/۷/۲۸
کتاب تاثیرگذاری بود و از خواندنش لذت بردم، به نظرم این کتاب برای افرادی که می‌خواهند به زندگی شان خاتمه دهند می‌تواند کاربرد اساسی داشته باشد، اینکه قدر داشته هایشان را بدانند و صبور باشند، یقینا جهان می‌تواند جای زیبایی برای زندگی باشد. از نظر صداگذاری هم عالی بود و به بهترین نحو ممکن کتاب روایت شده بود.
Armin9010
۱۴۰۲/۱/۲۰
ازخوندش لذت بردم. پیام کلی که به خواننده میرساند اینه: در زندگی گاهی تصمیم‌هایی که از نظرمان کوچک و بی ارزشند میتوانند سرنوشتمان راتغیر دهند. باید در اتخاذ هر تصمیمی همه‌ی جوانب آن را در نظر گرفت. برای اینکه زندگی خوب وشادی داشته باشیم لازم نیست حتما نقل مکان کنیم می‌توان با تغیر دیدگاه و مثبت اندیش بودن زندگیمان را تغیر دهیم.
Yalda B
۱۴۰۲/۱/۵
کتابراهی عزیز؛ اگه می‌خواهید این کتاب رو بخوانید از فصل اول ناامید نشید، این کتاب در واقع دو روی سکه‌ی زندگی ما رو نشون می‌دهه با اطلاعاتِ باارزشِ میان پرانتز. در واقع ماجرا جویی پس از فصل اول شروع میشه که بسیار لذت بخشه، اگه بتونید از ابعاد مختلف به محتوای کتاب نگاه کنید، کتابِ بسیار ارزشمند و با محتوایی هست.
فاطمه مرشدی
۱۴۰۱/۱۲/۳
ایده نویسنده این کتاب بسیار جذاب و دوست داشتنی بود، ناخودآگاه در هر قسمت از کتابخانه نیمه شب و کتابهایی که درهای جدیدی به روی شخصیت اصلی داستان باز می‌کرد درس‌های مهمی از زندگی در ذهن ما نقش می‌بست.
بسیار از خواندن این اثر لذت بردم و خواندن این کتاب را به همه، به ویژه به نوجوانان و جوانان پیشنهاد می‌کنم.
Maryam Maslahat joo
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
این نسخه ترجمه خوبی نبود. من کتاب چاپی با ترجمه محمدصالح نورانی زاده رو دارم و به نظرم اون ترجمه خیلی بهتر از این یکی هست.
یه مشکل هم به طور کلی مربوط به کتابراه دارم که خواهش میکنم یه فکری به حال کامنت‌های اسپویلر کنید. اصلا خوب نیست که گاهی با خوندن بعضی از نظرات بخش زیاد و مهمی از داستان برامون اسپویل میشه.
مانیا پالیز
۱۴۰۱/۸/۲۵
فوق العاده است. کتاب رو تو یه روز خوندم جذاب و گیرا و آموزنده بود حالم رو بهتر کرد در مورد انتخاب و حسرت و سرنوشت و اینکه زندگی فرصت بی بدیلی گاهی آنقدر مضطرب میشیم و نگران آینده هستیم که فراموش می‌کنیم به سادگی زندگی را باید زیست نباید غرق در حسرت برای چیزهایی که قبلا از دست رفته شد این کتاب حس خوب و متفاوتی داشت
jess passion
۱۴۰۱/۶/۱۲
جزء جالب‌ترین و در عین حال مفید‌ترین کتاب‌هایی بود که تا به حال خوندم. به طور کل معتقدم آدم‌هایی که برای پایان دادن به زندگیشون بلندترین لیست‌ها رو از دلایلشون می‌نویسن، در ادامه‌ی کتاب، محکم‌ترین قدم‌ها رو برای دوباره ساختن زندگی‌ای که نمی‌خواستنش بر میدارن. و هیچ چیز تامل برانگیز تر از یافته‌های این آدم‌ها نیست.
شایان عبدی بسطامی
۱۴۰۱/۴/۳
رمان خیلی قشنگیه، در واقع داره به این مسئله اشاره میکنه که اگر زندگیمون با اینی که الان هست فرق میکرد حتما به معنی خوب بودنش نیست.
در واقع داره میگه که شخصیت و روحیات ما برای همین زندگی ساخته شده.
نکته دیگه‌ای هم که بهش اشاره داره اینه که باید گذشته‌ای رو که قابل تغییر نیست فراموش کرد و به زمان حال توجه کرد
mani shrf
۱۴۰۱/۲/۸
این کتابو میخونی و میخونی تا برسی به آخرش و ببینی چی میشه، ولی وقتی میرسی به انتها میبینی جوابو میدونستی و فقط نیاز داشتی بهت یادآوری بشه که قطعه‌ی گم شده‌ی زندگیت و چیزی که به همه چیز چنگ میزنی تا پیداش کنی یه کلمه‌ی سادست؛ محبت (یه چیز خیلی ساده که به طرز غیرقابل باوری ما رو از پیچیدگیای بزرگ زندگی نجات میده)
امیرحسین جبارپور
۱۴۰۱/۲/۴
من با خواندن این کتاب متوجه شدم باید حسرت‌ها رو کنار گذاشت و روی اهداف خود واقعی سرمایه گذاری کرد یعنی نباید همیشه در تلاش باشیم یه فرزند خوب، یه کارمند خوب یه دانشجو خوب و... باشیم بلکه باید تلاش کنیم روی خودمون و اهدافمون و زیبایی‌های زندگی خودمون سرمایه گذاری کنیم و...
ممنونم بابت تمام زیبایی‌های این کتاب....
Neda D
۱۴۰۱/۱/۱۳
همین الان کتاب و تموم کردم، یه کتاب پر از حس زندگی پر از امید، با خودم میگم چقدر به خوندنش نیاز داشتم، منم جزو کسایی بودم که حسرت یه سری تصمیمای زندگیمو میخوردم و تقریبا ناامید شده بودم ولی الان میدونم که فرصت خیلی خیلی زیاده تا وقتی که زنده‌ای...
توصیه میکنم حتما بخونید کتاب پر کششی هست انگار دارید فیلم میبینید
Anahid Salmanpour
۱۴۰۱/۱/۸
خیلی قشنگ بود. جملات معنی دار و عمیقی داشت. واقعا لذت بردم. من تو عمرم یک کتاب رو کامل نخونده بودم. داستان دختری که خودکشی میکنه ولی به جای اینکه بمیره میره به کتابخانه نیمه شب و فرصت پیدا میکنه که زندگیهایی که حسرتشون رو میخورده رو زندگی کنه و چیزای خیلی زیادی یاد میگیره... واقعا عالی بود حتما بخونیدش
Babak Afshari
۱۴۰۱/۱/۵
نویسنده تسلط خوبی بر موضوعی که می‌خواهد بنویسد، دارد و به قول معروف می‌داند که دارد چه می‌نویسد.
نوشتن در خصوص دنیاهای موازی و جهان پس از مرگ و زندگی‌های نزیسته، بسیار جذاب است، اما کمتر نویسنده‌ای است که بتواند کتابی خارج از کلیشه‌های موجود بنویسید و به نظرم این کاری است که مت هیگ توانسته است انجام دهد.
سما هروی
۱۴۰۱/۱/۳
کتاب خیلی خوبی بود.
نشون میده بیشتر حسرت‌هایی که تو زندگی دارم هیچ و پوچ هستن و اگه اون حسرت‌ها به واقعیت بپیوندن، زندگی ما از اونی که الان داریم بدتر خواهد شد.
یعنی هرچی تو زندگیمون نشده توش صلاح و خیری بود.
ارزش وقت گذاشتن و خوندن داره
ممنون از کتابراه
Mina.hanem
۱۴۰۲/۴/۲
کتاب جالبی هست در مورد ناامیدی حسرت‌ها و احساس افسردگی و اینکه تمایل به زندگی کردن هیچ ربطی به داشتن رفاهو آسایش مالی و مقام و موفقیت در تحصیلات و در کار نداره و همش احساس آرامش و حس زندگی کردن با عشق به خود و دیگران هست که حس زنده بودن رو به انسان میده و میل برای ادامه حیات وحفاظت از اونها
مریم زارع
۱۴۰۲/۲/۶
سلام. بسیار جالب وزیبا حسرتها‌ی معمول انسانی رو در زندگیها به رشته تحریر درآوردین. بسیار آموزنده بود. اینکه در هرزندگی که هستیم هرگز حسرت نداشته‌ها رو نخوریم وبه هرکس وهرچیزی که هستیم شکر گزار باشیم وهمواره سعی کنیم بهترینها را در زندگی انجام دهیم، تا شادی وآرامش را به خود هدیه کنیم. باتشکر از کتابراه
مهرنوش صرامی
۱۴۰۲/۱/۶
کتابش کلا در این مورده که آدما گاهی با خودشون میگن اگه اون روز اینکارو میکردم الان زندگیم بهتر بود یا فلان مقام رو داشتم در کل در مورد حسرت هاست حقیقتش اونجوری که معروف بود برای من کشش نداشت. در کل میخواد بگه هر راهی که انسان واردش میشه مشکلات و سختیا و حال بدیای خودشو داره و اون فانتزیای ذهنی نیست
یونس احمدی
۱۴۰۱/۸/۹
این کتاب پر از نکات کلیدی و جالبه که میتونه زندگی انسان رو دگرگون کنه و اونا رو به زندگی و آیندشون امید وار کنه نویسنده با استفاده از تخیل و بهره گیریاز خلاقیتی که داشته تونسته یه کتاب همه کس فهم ودر عین حال جذاب و آموزنده رو به مخاطبین هدیه کنه خوندن این کتاب رو به همه توصیه میکنم واقعا محشره
اناهیتا کریمی
۱۴۰۱/۷/۱۵
بسیار عالی و فوق العاده با هیچ کدوم از کتاب‌هایی که خوندم قابل قیاس نیست
بار بزرگی رو از دوشتون بر میداره منظورم حسرت هاست
خیلی جاذبه قوی داره و به خوندن تشویق میشی
شاید این زندگی ما دربهترین حالت خودش باشه
این کتاب با افسردگی و ناامیدی مبارزه میکنه و به ادامه زندگی تشویق میشی 🌹❤️🤩🥰
Mina Barghamadi
۱۴۰۱/۷/۷
کتاب قشنگی بود با یه داستان خیلی قشنگ بهمون میگه که به این فکر نکنیم که کاش به عقب برمیگشتم و فلان کار رو انجام میدادم یا از فلان مسیر به راهم ادامه میدادم، همین جایی که هستیم فرصت رو غنیمت بدونیم و برای داشتن زندگی‌ای که میخوایم تلاش کنیم و از همین تلاش کردن لذت ببریم.
زندگیتون سرشار از عشق
ASAL
۱۴۰۱/۶/۲۱
قصد نویسنده رو میفهمم و باهاش موافقم اینکه نباید حسرت بخوریم و همه چیز اونطوری که تو ذهنه ماعه نیست و این شرایطی که الان توشیم بدترین شرایط نیست ولی داستان از یه جایی به بعد حوصله‌سر بر بود و کششی برای خوندنش تو خواننده ایجاد نمی‌کرد از یه جایی به بعد نویسنده داستان‌های کتابا رو داشت الکی کش میداد
ملیحه
۱۴۰۱/۶/۱
ببینید دوستان، درسته که من و شما خیلی حسرت‌ها داریم که توش زندگی نکردیم و نورا جای همه‌ی ما، زندگی‌ها رو زندگی کرد ولی راستش حس میکنم کتاب اثر خاص تربیتی نداشت! داستانی فانتزی بود که دست گذاشته بود روی یک نقطه ضعف بشر ولی در حقیقت چیز خاصی برای ارائه، حداقل برای منه نوعی نداشت!
شکوفه عصاره
۱۴۰۱/۵/۱۴
برون اینکه کوچکترین چیزی از کتاب بدونم شروع به خوندنش کردم.
یه کتاب عالی، جذاب، دوست داشتنی، گیرا، با تصویرسازی فوق‌العاده و احساسات شیرین.
یاد کتاب «برای یک روز بیشتر» از میچ آلبوم افتادم.
اگه یه بتونیم فرصت دیگه‌ای برای جبران اشتباهات و زندگی متفاوتی داشته باشیم، چیکار میکنیم؟
زهره قربانی
۱۴۰۱/۳/۳۰
این کتاب رو حتما توصیه میکنم۵۰صفحه شو فعلا خوندم، وبی وقفه منو با خودش همراه کرده
زندگی به روایت‌ی انسان نا امید و مایوس که در یک سیر آزاد تخیل زندگی‌های دیگری رو تجربه میکنه
تا به دنبال جایگاه خودش در کائنات بگرده
دغدغه هر انسانیه...
ممنون از تیم کتابراه ک رایگان در اختیار گذاشته این کتاب رو
وفاء
۱۴۰۱/۳/۳۰
نظرم درباره‌ی کتاب: همین بس که انقدر دوسش داشتم چاپ شده‌اش برای تولدم به دستم رسیدهمین دیروز: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱....!!! چقد روان چقدر دلنشین.. چقدر آشنا... کتاب داستان همیشه حوصله‌ام رو سر میبره و بیشتر روانشناسی و آموزشی دوست دارم.. و این کتاب داستانی بود که همه رد دربر می‌گرفت... دمتون گرم خدایی
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 >>