نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی شما پیام شماست - اکنات ایسواران

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Hoori
۱۴۰۲/۶/۴
من از این نویسنده، کتابی به نام: «عشق خداست»   خونده بودم که خیلی دوستش داشتم و رضایت داشتم و این کتاب رو بدلیل اینکه همون نویسنده نوشته و چون خیلی تو کامنت دوستان، ازش تعریف شده بود خریدم ولی برام جالب نبود. با اینکه تا آخر گوش کردم ولی دوست نداشتم. باز اوایل کتاب بهتر از اواخرش هست. مثلا تو فصل‌های آخر در مورد ارتباط با کائنات، میگه با ماشین تک سرنشین بیرون نرید!!!!! اصلا توقع همچین چیزی نداشتم. کلی هم درموردش وقت میگیره و توضیح میده! من فکر میکردم مثلا روش‌های مراقبه با کائنات یا در مورد یکی بودن با کائنات و راه‌های این ارتباط صحبت میشه ولی دور از انتظار من بود. کلا اوایل کتاب بهتر بود.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۲
با درود. کتاب میشه گفت کتابی ست تقریبا با معنوی پنداری که بسیار تشویق به انجام مراقبه نموده‌اند نویسنده‌ی گرامی. در این کتاب از عشق ورزی به همه‌ی موجودات و سخنانی معنوی از بودا بیان شده که انرژی مثبت خوبی را منتقل می‌کنه به خواننده. در قسمت‌هایی اشاره شده به خودشناسی و اینکه بیشتر توجه به زیبایی درون افراد داشته باشیم تا ظاهرشون و در ارتباطاتتمان با انسانهای دیگر مهربان باشیم و از شناب کردن و عجله که خود نامهربانی ست دوری کنیم. از خشم و کینه را به دور بریزیم و بر رشد خود بیشتر متمرکز باشیم. ترجمه‌ی خوبی داشت و کتاب خوبی بود در کل. سپاس از راوی این اثر و تیم خوب کتابراه
سید علی حسینی
۱۴۰۱/۱/۱۵
سلام، هنوز بدرستی این کتاب رو گوش نکردم اما تا همینجا از انتخابم راضیم و دیدگاه کلی خودمو در انتها اعلام میکنم و از عوامل این برنامه تشکر میکنم. (با کمی ذکاوت از هر کتابی بهترین برداشت را میتوان داشت!)
Elham Masomi
۱۴۰۱/۸/۲۴
این کتاب به همراه صدای گوینده جاذبه‌ی خیلی خوبی داشت خوندن این کتاب رو توصیه میکنم ✌️👌
سیدمحمدرضا نعمتی
۱۴۰۱/۲/۲۳
احسنت برشما خوبان.........
حسین شهرابادی
۱۴۰۱/۲/۱۳
خیلی عالی و پر بار
Mahbobeh Kamel
۱۴۰۱/۱/۲۰
خیلی جذاب و شنیدنیه