نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون جذب - مایکل لوسیر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
شیث رحیمی
۱۴۰۳/۱/۱۵
باسپاسببینید کتاب قانون جذب، کتابی است که بشما میگوید تاکنون نیز شما هرچه بدست آوردید چه از آنهایی که از داشتن آن‌ها رضایت کامل دارید خصوصا چیزهایی که از داشتن شان بشدت ناراحت و ناراضی هستید همه و همه آن‌ها را چه + چه - خودتان جذب کردید. شاید باورش کمی سخت باشد اما اگر شما ده‌ها کتاب درحوزه موفقیت از مسیر جذب بخوانید روز بروز به این آگاهی‌تان افزوده خواهد شد. شما باید یک فرمول طلایی را دانسته، فهم کرده و باور نموده و پس از باور آن فرمول را در زندگانیتان بکار ببرید. آن فرمول اینست: اینکه ضمیر ناخودآگاه بین چیزهایی که در عالَم واقع وجود دارد و بین چیزهایی که به وضوح خیال (تجسّم) میکنید فرق قائل نیست. عزیزان اگر میخواهید در حوزه موفقیت در زندگی شخصی موفق باشید هیچ راهی هیچ راهی هیچ راهی ندارید تا ابتدا خودشناسی کنید-ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه را شناخته سپس طبق فرمولی که عرض شد عمل کنید. آنگاه خواهید دانست نه اینکه قانون جذب غیرواقع نیست بلکه خود واقعیت حقیقی درون بطن زندگی‌های شخصی ماست.
حسین نیک گفتار
۱۴۰۳/۱/۱۰
سلام به دوستداران کتاب
قانون جذب و وجود آن در زندگی همه انسانها اثربسزایی دارد و تغییرات اساسی رو در روند ارتباط انسانها و نوع زندگی کردنشان ایجاد می‌کند. این کتاب به نوعی تکمیل کننده کتاب" بخواهید به شما داده شود" اثر جاودان استر وجری هیکس است و به عقیده من کتابی کارآمد است که با مطالعه آن میتوانید نقشه راه جدیدی را در زندگی خود پیدا کرده واز آن بصورت ارزشمند استفاده کنید. مطالعه این کتاب رو به همه علاقمندان به رشد و توسعه فردی پیشنهاد میدم.
سلیمان نجفی
۱۴۰۲/۷/۶
باسلام کتاب قانون جذب رو مورد خوبی برای شناخت چگونگی جذب خواسته هام دونستم و با مطالعه این کتاب به راحتی از قوانین جذب آگاهی پیدا کردم من کتاب رو به دوستانی که نمیتونن به خواسته هاشون برسن توصیه میکنم ابتدا با توکل و امید به خدا و اعتماد به خودتون راهایه مطالعه این کتاب جهت جذب رو بهتر بدست بیارین
علی بیات
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
شناسایی خواسته‌ها و آرزوها، تعیین اهداف و ارائه راهکارهای اساسی جهت دستیابی به به هدف‌های تعیین شده مهمترین پیام کتاب قانون جذب می‌باشد. برای رسیدن به ایده آل‌های زندگی مطالعه این کتاب را به برنامه‌های ضروری خود اضافه نمایید.
فاطمه مالکی
۱۴۰۲/۹/۱۷
با سلام با کمک این کتاب اشکالات فکری و ذهنی باتلاش و پشتکار برطرف میشه و یاد میگیریم چطور برخود و محیط اطراف غالب باشیم ممنون کتابراه
سیمین فغانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
خیلی خوب بود. فهم مطالب خیلی راحت وآسون. ممنون از کتابراه بابت کتاب های خوب و ارزشمندی که در اختیار همگان قرار میده
حکمت حقانی
۱۴۰۲/۹/۱۱
سلام ارادت به جرعت میتوانم بگویم که کتاب قانون جذب بی نقص‌ترین کتاب در راستی موفقیت هست همین
میهن فقیری
۱۴۰۳/۱/۴
خیلی عالی من اونجای که میخوام میرسم دارم میرسم
طیبه دهش
۱۴۰۲/۱۱/۲
عالی خیلی خوبه مرسی