نقد، بررسی و نظرات کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن - باربارا دی آنجلیس

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
شیما شفیعی
۱۴۰۲/۱/۱۵
در قسمتی از کتاب میگه، اعتمادبنفس سه جنبه داره، اعتمادبنفس رفتاری، اعتمادبنفس احساسی و اعتماد بنفس معنوی، شما ممکنه در هرکدوم از این جنبه‌ها دچار مشکل شده باشید و خودتون اطلاع نداشته باشید!
اعتماد بنفس به این نیست که شما در یک کار خبره باشید و انجام دادنش رو در خودتون ببینید!
اعتماد بنفس یعنی اگر ایده یا هدفی توی ذهنتون بوجود اومده، در خودتون این عزت نفس رو داشته باشید که برای عملی کردنش قدمی بردارین، اگه شما هم جزو کسانی هستید که انجام دادنش رو به تعویق میندازید، یا منتظرید تا شرایط ایده آل مهیا بشه پس شما از اعتماد بنفس کافی برخوردار نیستید!
خیلی از افراد ترجیح میدن ضعیف بنظر بیان تا اطرافیانشون توقع انجام کارمهم یا فوق العاده‌ای رو ازشون نداشته باشن، این افراد بخاطر نداشتن اعتماد بنفس حاضر نمیشن محیط امن تنبلی رو کنار بزارن!
اگه میخوای حرفه‌ای رو شروع کنی کافیه‌ی قدم برای شناختش برداری تا اعتماد بنفس رسیدن به شغل رو در خودت ایجاد کنی!
اگه میخوای وزن کم کنی کافیه میزان غذایی که میخوری رو مدیریت کنی و مثلا شیرینی نخوری تا اعتمادبنفس کاهش وزن رو در خودت ایجاد کنی!
اگه میخوای با آدمهای خوب آشنا بشی یا فرد ایده آلی برای ازدواج پیدا کنی کافیه در جامعه حضور پیدا کنی، مردم رو بشناسی تا اعتماد بنفس مورد نیاز برای جذب انسانهای سرشناس رو درخودت ایجاد کنی!
فقط کافیه یک قدم گام به سمت ایده‌ای برداری که در ذهنت نقش بسته.
فاطمه جابر
۱۴۰۲/۶/۱۹
این کتاب بسیار عالیه از دیدگاه قشنگی اعتماد بنفس رو شرح داده بود که با توضیحات این کتاب براحتی میشه اعتماد بنفس و شجاعت انجام دادن کارها رو بالا برد و تنها کتابی بود که تونست واقعا اعتماد به نفس من رو بالا ببره که بتونم براحتی و بدون فکر کردن به نتیجه کار تمرکز کنم و نتیجه‌های خوبی رقم بزنم
حمید روزبهی
۱۴۰۲/۲/۸
نویسنده با اینکه خوب شروع میکنه هر چند بطور خلاصه و کلی ولی در انتها و موقع توضیح اعتماد به نفس روحی معنوی در حد یک معلم اخلاق و موعظه گر دینی سقوط میکنه و نوشته هاش هر بچسبی بجز علمی میتونه داشته باشه!
نسیم ن
۱۴۰۲/۲/۴
مخصوصا آخر کتاب جملات بسیار اثر گذار و امیدوار کننده‌ای داشت باتوجه به آموزه‌های قبلیم خیلی روم اثرگذاشت و باعث تقویت اون شد، طوری که هر لحظه ازش استفاده میکنم. امیدوارم برای دیگران هم موثر واقع بشه.
ملیکا بهرمانی
۱۴۰۲/۸/۶
خب من همین الان این کتابو شروع کردم و باید بگم از مقدمه کتاب مشخصه که چقدر کتاب خفنیه این نویسنده همه کتاباش اینطوریه واقعا ارزش خوندن داره
جواددهقانی
۱۴۰۲/۸/۳
کتاب بسیار مفید بود خیلی ساده و روان و در عین حال پر محتوا
واقعا ارزش خرید و مطالعه داشت با تشکر از کتاب راه
سمی
۱۴۰۲/۸/۲
بنظرم هر آدمی برای سنجش میزان اعتماد به نفسش و شناخت اون، نیاز داره که یک‌بار هم شده همچین کتابی رو بخونه
محمد نظام ابادی
۱۴۰۲/۱۱/۶
بسیار عالی و متفاوت بود برای من پیشنهاد میکنم حتما بخونید و به تمریناتش عمل کنید
حلیمه عباسی
۱۴۰۳/۲/۱۸
ترجمه را دوست نداشتم. ارتباط نگرفتم