نقد، بررسی و نظرات کتاب رنگ درمانی - پاولین ویلز

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
پریسا فرهنگ
۱۴۰۲/۷/۲۴
خیلی کتاب خوبی است و این کتاب جزو کتاب‌هایی است که باید به دیگران پیشنهاد داد. مخصوصا برای زمان فعلی که جامعه ما عادت کرده به رنگ مشکی. درصورتیکه هم در آیین زرشت (آیین راستی) و هم در آیین اسلام بیان شده که از پوشیدن رنگهای تیره دوری شود. ولی متاسفانه ما را به رنگهای تیره عادت داده‌اند. ممنون از کتابراه و همه عوامل تهیه کتاب ‌. کاش صوتی این کتاب هم تهیه می‌شد که در ترافیک و زمانی که نمی‌شود کتاب خواند از این کتاب با اجرای زیبای کتابراه استفاده برد.
mitra.mh. 46
۱۴۰۲/۵/۸
کتاب مفیدی بود و توضیحات و راهکارهای کاربردی جالبی ارائه داده بود. در ابتدا بصورت جامع و کامل همراه با تصاویر چاکراها راتوضیح داده است و بعد بااستفاده از مثال نحوه‌ی استفاده از رنگها و تاثیر آن‌ها بر روی چاکراها و اعضا بدن توضیح داده شده، در کل از اینکه برای چنین کتابی وقت گذاشتم راضیم. با تشکر از مسئولین کتابراه که با انتخاب گسترده و خوبشون ما را در انتخاب بهترینها یاری کردند.
rahimi
۱۴۰۲/۵/۱۵
کتاب خوبی بود بیشتر برای افرادی که دنبال تاثیرات رنگهای روی بیماری‌ها و درمان آن هستند بدرد مبخورد باید کاملا با دقت خوانده شود و حتما انجام شود تا بتوانید استفاده کنید
noor maya
۱۴۰۲/۵/۷
درباره چاکراها توضیحات کاملی داده. مراقبه‌ها هم عالی هستن. فقط اگه بخوایم از چراغ کریستال درمانی استفاده کنیم، خودمون باید درستش کنیم. در کل کتاب خوب و جامعی هست و قابل استفاده.
زهرا موسوی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتاب خوبی بود چاکراها رو به خوبی توصیح داده و مراقبه‌های خوبی‌ هم داره اما کلا دنبال مطالب عینی تری بودم که این کتاب نتونست قانعم بکنه
بهار اسکندری
۱۴۰۲/۸/۱۵
اطلاعاتش عالیه. راجب بیماری‌ها و چاکراها و بهبودشون با رنگ‌ها توضیح میده و یسری مدیتیشن‌ها، اگه انجام بشه فوق العادست
رضا کوهپایه
۱۴۰۲/۲/۱
عالی بود توضیح کامل در مورد چاکراها داده شده است. متشکرم از کتابراه
حامدهروی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
این موارد رو باید همه بلد باشن