نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند - دیوید مک رینی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
نوش آفرین سلیمانی
۱۴۰۲/۳/۱۸
کتاب بسیار نگاه جدید و علمی به مقوله دانستن و دانش ما دارد خصوصا اینکه برای لحظاتی فرد را متحیر کرده و دچار تردید می‌کند که ایا انچه را که من به طور یقین در موردش سخن می‌گفتم یا باورش داشتم چقدر با ذات حقیقت و واقعیت قرابت و نزدیکی دارد.
من خود ترغیب به بازنگری و تامل بیشتر در باورها و اندیشه هایم شده و تصمیم گرفته‌ام که دیگر با سماجت بر اندیشه‌ها و نگرش هایم به عنوان حقیقت محض پا فشاری نکنم و بیشتر از دیگاه کارشناسان بهره بگیرم چرا که علم موشکافانه تر حقایق را بررسی می‌کند و صحت و سقم آنرا می‌سنجد حال انکه حواس و دانش اندک فرد به تنهایی قادر به کشف حقیقت نیست.
visa group
۱۴۰۲/۳/۱۵
این کتاب متن بسیار قوی داره. درباره این موضوع هست که آیا واقعا میشه نظرات افراد رو تغییر داد؟ نویسنده اولش فکر میکرده که نمیشه این کار رو کرد اما وقتی دیده که نظر یکی از رهبران تئوری‌های توطئه عوض شده اومده این موضوع رو به صورت علمی بررسی کرده. کتاب بسیار خواندنی هست.
الهام رجایی
۱۴۰۲/۴/۳
این کتاب را جدیدا در کتابراه دیدم و عنوانش بسیار مرا جذب کرد و خریداری و مطالعه کردم.
برخلاف کتابهای حیطه‌ی خودشناسی و توسعه فردی که غالبا تکرار هستند، این کتاب مطالب جدید و ارزنده‌ای به من داد که در کمتر کتابی در این حوزه دیده بودم.
انتهای کتاب به درک ما از اجتماع و روابطمان میپردازد.
توصیه می‌کنم حتما این کتاب را مطالعه نمایید.
محمد جواد محبی
۱۴۰۲/۴/۱۳
کتاب جذابی هست از این نظر که انسان را در مورد چیزی که خیلی بهش اعتقاد داره، محک میزنه
و
شاید نکته مهمتر اینکه چطور افراد دیگه که شاید عقیده‌ای کاملا متفاوت با ما داشته باشند، میتونن انسانهای خوبی باشند (در فصلی که در مورد کلیسای باپتیست نوشته شده)
مشکات
۱۴۰۲/۳/۱۸
این کتاب بسیار مناسب برای کسانی است که خودشون عقاید سفت و سختی دارند یا افرادی اینچنینی در اطراف خود دارند. بسیار خواندنی و عالی هم ترجمه شده
masud gol
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
سلام کتاب بیش از حد بعضی داستان‌ها را کش داده بود به درد بازاریابی نمی‌خورد بیشتر در مورد تغییر باورها است آنهم نه با جمع بندی منسجم مثال آخر که خودش هم برای مناظره دعوت می‌شود را کامل نکرده
شهلا رحمن نژاد
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتاب بسیار عالی و قابل تاملی است. مطالعه کتاب رو به همه پیشنهاد می‌دهم.
با تشکر از ترجمه عالی و روان مترجم.
محمد پویا
۱۴۰۲/۴/۲۴
من این کتاب را دوست داشتم. کتابی که مملو از داستان‌های شگفت‌انگیز و گزارش‌های آگاهی‌بخش است. مک‌رینی یک نویسنده علمی بااستعداد است. 👏🏻✅
فراز
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتاب بسیار خوب و کاملا بر اساس داده‌های علمی است. تشکر از ترجمه عالی
عادل آتشین
۱۴۰۲/۱۲/۳
مکانیسم تغییر ذهن و عقیده در بستری روانشناسانه و شناخت این فرآیند
حمید رضا زارعی
۱۴۰۲/۸/۱۷
کتاب خیلی بدرد خوری نیست همینطور خیلی حوصله میخواد بخونیش
علی گرامی
۱۴۰۲/۶/۶
کتاب در زمینه خود قانع کننده و مطالب خوبی را پوشش داده است