نقد، بررسی و نظرات کتاب پذیرش: بر اساس داستانی واقعی - جولی باکسبام

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Zoha Nve
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
اصولا کتاب و فیلم‌هایی که بر اساس واقعیت باشه رو دوست دارم.
میشه گفت دسته بندی اش برای نوجوانان باشه اما میتونه خوندنش خصوصا برای دهه شصتی‌ها که این قدر درس و دانشگاه براشون ارزش داشت (چه خودشون چه خانواده‌شون) مفید باشه. میشه زندگی به اصطلاح «آقازاده‌ها" رو درک کرد. این که چه قدر کی مقصره. جامعه؟ والدین؟ فرزندان؟ ترجمه روانی داشت و میشه سریع تمومش کرد. توصیفات اضافه نداشت. شاید ویرایش میتونست بهتر باشه اما در کل ارزش خوندن در وقت اضافه رو داره. امتیاز ۳. ۶ براش خوبه.
هر چند این دست افراد در کل دنیا زیاد هستند اما دوست داشتم اسم واقعی شخصیت‌ها رو بدونم و این که در آخر چه سرنوشتی پیدا کردن.
فروغ حقیقی
۱۴۰۳/۳/۵
داستان بسیار جالبی بود از نفوذ بسیار زیاد پول و قدرت در دنیای امروز. برایم جالب بود که ارزش‌های اخلاقی در آمریکا کمتر از ما نیست. آیا در کشور ماهم آقازاده‌هایی که بدون داشتن شرایط لازم به جایگاهی رسیده‌اند که مستحق آن نیستند مجازات می‌شوند و اینطور صادقانه خودشان و والدینشان را مقصر می‌دانند؟ این داستان بر اساس واقعیت وبسیار عبرت آموز بود. اینکه والدین باید بدانند برای موفقیت فرزندشان نباید دست به هر کاری بزنند و تمام آرزوهای برباد رفته خودشان را به زور به فرزندانشان تحمیل نکنند. پایان خوش کتاب را بسیار دوست داشتم و خواندنش رو حتما توصیه می‌کنم. ممنون از کتابراه♥️