نقد، بررسی و نظرات کتاب حاکمیت بر کشاورزی و غذای گوارا - مجتبی پالوج

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چالش غذا و محیط زیست سوژه مطلوب و پر کاربردی برای نویسندگان است و مجتبی پالوج و غلامحسین زمانی نیز از این چالش‌ها حسن استفاده را داشتند و کتاب حاکمیت بر کشاورزی و غذای گوارا را نوشتند.
حاکمیت بر کشاورزی از کشت و تولید محصولات کشاورزی شروع به فصل بندی می‌کند و به غذا و تغذیه و حوادث و تاثیرات پیرامون آن می‌پردازد. رابطه بدن با خوردن و تغذیه درست و چاقی و پرخوری و بهداشت خوراک نیز در این کتاب استناد شده است. کووید و تاثیر آن بر کشاورزی و غذا در این حاکمیت از منظر کشورهای مختلف سنجیده شده است. آمریکا و کشورهای لاتین و دیگر کشورهای دنیا، بررسی کشاورزی آن‌ها در قلم این نویسنده به آمارگیری پرداخت شده است. کتاب مستند و علمی است و زین پس برای محققین مناسب است. ایران، اسلام، خوراک، عرف و... دیگر موضوعات منتج این کتاب است.
میترا رورا🍊🍊🍊🍊🍊🍊
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب برای اطلاعات عمومی به نظرم خیلی خوبه. به مساعل کشاورزی میپردازه. راه‌های کشاورزی و روندش. و همچینی رابطه مهمی کا باید همگی بهش توحه کنیم رابطه کشاورزی با انسان و در اخر کشور‌های دیگر رو تو زمینه کشاورزی بررسی میکنه.
روزعلی باتوانی
۱۴۰۲/۱۱/۳
کتاب بسیار عالی و علمی تدوین شده، نشان از توانمندی بالای نویسندگان با پایبندی آن‌ها به فرهنگ ملی و اسلامی در مسیر استقلال اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران عزیز می‌باشد. با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت و سرافرازی برای ایشان
سیدعلی حسینی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
آینده انرژی و غذا مسائل مهمی هست که امنیت جامعه را تامین میکند.
پرهام ترابی
۱۴۰۲/۹/۲۳
کتاب خوبی بود، ممنون
محسن.عینی
۱۴۰۲/۹/۲۰
سلام وخداقوت. تشکراز سازنده وگروه.