نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شاه پر - مهدی عبدالله پور

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Fatemeh_Khalili
۱۴۰۳/۲/۱۵
درود و سحرگاهتان نیک. با سپاس فراوان از گوینده عزیز و نویسنده محترم. این کتاب چنان که انتظار می‌رفت به پایان نرسید. شروع خوبی داشت و از شیوه عشق بازی کفتربازان و یا همان عشق بازان به خوبی روایت شده بود اما انتهای داستان به نوعی توهین به کفتربازان تلقی میشد. کفتربازی نماد پرشکوهی را صاحب است نماد صلح، وفاداری، وابستگی.. اما در این داستان فقط می‌توان نتیجه گرفت که باید از دوستی با کبوتران دوری کرد و به قدری بی محتوا بود که من میتوانم فقط نتیجه بگیرم که شاهپر را قیچی نکنم و چسب بزنم!! در کل روایت ضعیفی بود و از نظر من ارزش وقت گذاشتن را ندارد" موفق و پیروز باشید
میرکریم
۱۴۰۳/۲/۱۲
با این کتاب زحمت فرهنگ سازی خیلی از کبوتر بازهای واقعی رو زیر سوال میبرید، بنظرم قبل از تولید محتوا چشم و گوشی باز کنید و پزشکان و اهل علم و معرفعت که تو این رشته فعالیت میکنن ببینید بنظرم شخصی که کار فرهنگی میکنه اول باید ریشه فرهنگ رو توخودش ببینه بعد به تولید اثر ببپردازه، کبوتر عشق پاکیه که نماد صلح و دوستیه لطفاً قبل از اینکه جامعه عشق بازی رو زیر سوال ببرید یه روزی مهمان اشخاصی که کبوتر نگه میدارن باشید قول میدم عشق و علاقه‌ای میبینید که از پدر مادرتون ندیدید.
مجیدناجی
۱۴۰۳/۲/۵
باعرض سلام خدمت دوستان کتاب و همراهانه کتابراه. نویسنده موضوع جالبی انتخاب کرده بود و تمام رفتار و گفتار یک کفترباز را دقیق گفته بود. همچنین ظلمی که انسان به کبوترها میکند را زیبا بیان کرده بود. صدا پیشگان و راوی وموزیک داستان عالی بودند. کاش ما انسان باشیم و حق حیات موجودات زنده را ارزشمند بدانیم. ممنونم از کتابراه عزیز که این داستان را به رایگان برای همگان گذاشته ست.
محمد مجتبی علی دادیان
۱۴۰۳/۲/۱۸
نصیحتاشو اگه خوب گوش بدی یا بخونی میتونی تو زندگی روزمره ت استفاده کنی و اینکه کتاب کوتاهی بود ولی مناسب هر سنی نیست چون کفتر بازه حرف‌های زشتی می‌زنه و فقط اینکه هر کسی می‌تونه یه برداشتی بکنه بیشتر شبیه آموزش کفتر بازی بود حالا برداشت من این بود
Abjar42
۱۴۰۳/۲/۷
با تشکر از کتابراه و گوینده و نویسنده محترم.
با شنیدن این داستان کنجکاو شدم که اگر شهپر کفتری چیده بشه، چطور می‌تونه توی سلامتیش تأثیر بذاره. توی گوگل مقداری اطلاعات گرفتم ولی بهر حال نفهمیدم دلیل مرگ و از بین رفتن کفتر‌های داستان چیی بود.
معصومه اکرمی
۱۴۰۳/۲/۱۸
خوبه کفتر بازان با خود فکر کنن اگه کسی با خودشون چنین کاری کنن خوب راستش هیچوقت نفهمیدم کفتر بازی چه خوبیی داره