معرفی و دانلود خلاصه کتاب پنج ستاره: رموز ارتباط برقرار کردن برای عزیمت از خوب به عالی

عکس جلد خلاصه کتاب پنج ستاره: رموز ارتباط برقرار کردن برای عزیمت از خوب به عالی
قیمت:
۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب پنج ستاره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب پنج ستاره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب پنج ستاره: رموز ارتباط برقرار کردن برای عزیمت از خوب به عالی

خلاصه کتاب پنج ستاره نوشته‌ی کارماین گالو، به شما کمک می‌کند که در فنِّ برقراری ارتباط چیره‌دست شوید! این اثر با راهنمایی‌های مؤثر خود هنر اقناع و سخنوری را به شما می‌آموزد تا با مشتریان و سرمایه‌گذاران خود به بهترین نحو ارتباط برقرار کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب پنج ستاره

به‌یقین ایده‌ها و افکار مدیران است که ارزش و اعتبار آن‌ها را در دنیای تجارت ارتقا می‌دهد. در عصر امروز اهمیت ایده‌ها بیش‌ از پیش شده است. ممکن است فردی ایده‌ای جذاب و متفاوت داشته باشد اما تا زمانی که نتواند آن را به بهترین نحو ارائه دهد، ایده‌های بزرگ او هیچ ارزشی ندارد. چنانچه نتوانیم دیگران را مشتاق به حمایت از ایده‌هایمان کنیم، کسب‌وکارمان با مشکل مواجه خواهد شد.

کارماین گالو (Carmine Gallo) در خلاصه کتاب پنج ستاره (Five Stars) به یاری‌تان می‌آید تا نحوه‌ی صحیح برقراری ارتباطات سازمانی را به شما بیاموزد. با مطالعه‌ی این خلاصه کتاب، شما با افراد مشهور حوزه‌ی تجارت و اسرار موفقیت آن‌ها آشنا می‌شوید. کارمین گالو شما را به چالش بزرگ دعوت می‌کند؛ در این چالش شما یاد می‌گیرید که با هنر ترغیب و قصه‌گویی خود، ارتباطات سازمانی خود را رشد دهید.

دنیای امروز، دنیای فناوری‌های مدرن و رسانه‌های اجتماعی‌ست؛ امروزه همه‌چیز با سرعت بالا در حال تغییر است. از همین‌رو، مدیران و کارآفرینان باید مهارت ارتباط مؤثر خود را ارتقا دهند تا با سرعت و قدرت بیشتری به سمت ایده‌ها و اهدافشان حرکت کنند.

خلاصه کتاب پنج ستاره مصاحبه‌های مختلفی از مورّخان، رهبران بازرگانی، دانشمندان و... را در بر دارد تا به شما یادآور شود که چگونه افراد موفق با ارتباطات مؤثر خود، مخاطبان خود را جذب می‌کنند و به اهدافشان دست می‌یابند. کارماین گالو مهارت‌هایی را به شما یاد می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به هنر سخنوری و اقناع تسلط پیدا کنید و به رویاهایتان دست یابید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب پنج ستاره

  • راهنمایی آسان برای به‌کارگیری روایت و داستان‌سرایی در کسب‌وکارتان. (Publishers Weekly)
  • کتابی ساده و کاربردی برای یادگیری ارتباطات مؤثر با دیگران؛ به‌ویژه مشتریان و سرمایه‌گذاران دنیای تجارت. (Financial Times)
  • کارماین گالو در کتاب پنج ستاره بیان می‌کند که هنر باستانی اقناع، راز ارتقا در دنیای پرسرعت امروز است. پیشرفت در مهارت‌های ارتباطی دیگر صرفاً یک گزینه نیست، بلکه مؤلفه‌ای ضروری محسوب می‌شود. (آنتونی رابینز، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

خلاصه کتاب پنج ستاره مناسب چه کسانی است؟

اگر در دنیای تجارت فعالیت می‌کنید و اگر می‌خواهید در کسب‌وکارتان روزبه‌روز پیشرفت کنید، مطالعه‌ی خلاصه کتاب پنج ستاره را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از خلاصه کتاب پنج ستاره: رموز ارتباط برقرار کردن برای عزیمت از خوب به عالی می‌خوانیم

هنگام بازگشایی نخستین فروشگاه شرکت اپل در سال 2001، بسیاری از کارشناسان آن‌را ایده‌ای نابخردانه پنداشتند. یکی از تحلیل‌گران حوزه‌ی خرده‌فروشی، پیش‌بینی کرد که اپل پس از دو سال، کرکره‌ی این اقدام را پایین خواهد کشید؛ اما فقط پانزده سال گذشت تا فروشگاه‌های اپل بتوانند در هر متر مربع، از هر خرده‌فروش دیگری در سطح کره‌ی خاکی، بیش‌تر پول دربیاورند و اپل با ارزشِ بازارِ 7۵ میلیارد دلار، توانست به عنوان ارزشمندترین برند جهان دست یابد.

تحلیل‌گران به این دلیل در پیش‌بینیِ این موفقِت اپل درماندند که بررسی آن‌ها برپایه‌ی اعداد و ارقام بود و از توجه به تجربه‌ها غافل بودند. آن‌ها ملتفت نبودند که استیو جابز و تیمش نمی‌خواهند صرفاً کامپیوتر بفروشند؛ بلکه مبنای کار آنان آشنا کردن مشتریان با ابزاری بود که با استفاده از آن بتوانند خلاقیّت نهفته‌شان را آشکار کنند. آن‌ها خوب می‌دانستند که با برقراری ارتباط عاطفیِ لازم، فروش خودبه‌خود در پی‌اش خواهد آمد.

برندهای دغدغه‌مند، فرهنگی سالم دارند؛ آن‌ها برای جلب رضایت مشتری، از هم‌قطاران خود عملکرد بسیار بهتری دارند و درنتیجه، از لذتِ نرخ رشد، درآمد و سود بالاتری بهره می‌برند. نگین موفقیت در شرکت‌هایی مانند اپل، آمازون، ویرجین، مایکروسافت، ساوث‌وست، استارباکس، زاپوس و دیگران، تنها بر تاج فرهنگ سوار می‌شوند و لاغیر.

در سال 2002، مرکز خدمات درمانی و بهداشتی، نخستین استانداردِ ملّی را برای ارزیابیِ تجربه‌ی بیماران در مراکز درمانی تحت عنوان «سیستم درجه‌بندیِ کیفیِ پنج‌ستاره» توسعه داد. در سال 2006، بیمارستان‌ها موظف شدند درجه‌بندیِ خود را در دسترس همگان قرار دهند و بیماران نیز توانستند بیمارستان‌ها را براساس درجه‌ی رضایت‌مندی از آن‌ها مقایسه کنند.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت اختصاصی کارمین گالو، نویسنده کتاب «پنج‌ستاره»
درباره ره‌آورد مدیریت
بخش یک: ارتباط برقرارکنندگان عالی جایگزین‌ناپذیرند
بخش دو: چه کسانی پنج‌ستاره را به کف آورده‌اند
ترجمه پیچیدگی‌ها به زبان بچه کلاس سومی
ترغیب‌کنندگان پنج‌ستاره
رویاپردازی که زندگی تیم کوک را زیر و رو کرد
نفت کشور را ثروتمند کرد؛ ارتباط انسانی آن را قدرتمند نگاه خواهد داشت
ممتاز شدن در عصر سرعت
هنر کمیاب هدایت پیام به ذهن افراد
مدیر ارشد داستان‌گویی
1. شأن
2. قطعیت
3. خودمختاری و بسط ید
4. بستگی و پیوند
5. انصاف
به زبان تِد
بخش سوم: چه‌گونه از خوب به عالی برسیم
ارباب استعاره
چهار راهِ ساده‌ی هک‌کردن ذهن برای زدن جرقه‌ی ایده‌هایی بکر
1. ایده‌ها را از هر گوشه و کناری به‌هم پیوند بزنید.
2. سرود زمینه‌ی خودت را پیدا کن
3. برای بهترشدنِ سخنرانی، کتاب‌های بیش‌تری بخوانید
4. به ناشناخته‌ها سفر کنید
بر اعصاب خود مسلط شوید و بر ترس‌های‌تان غلبه کنید
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب پنج ستاره: رموز ارتباط برقرار کردن برای عزیمت از خوب به عالی
نویسنده
ناشر چاپی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات21
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب پنج ستاره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب پنج ستاره

برای دریافت خلاصه کتاب پنج ستاره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.