معرفی و دانلود فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17

عکس جلد فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17

فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17 منتشر شد. «ظرفیت‌های استانی کردستان»، «برند بیژن؛ برندی خاص برای آدم‌های خاص»، «سرگذشت محمدتقی برخوردار»؛ «از واردات خارجی تا تولید داخلی»، «بازاریابی عصبی و تکنیک‌های آن»، «گیمیفیکیشن در بازاریابی و تبلیغات»، «خانومی، بازاری برای زنان»، «اثر هوش مصنوعی بر کسب‌وکارها»، «اولویت‌بندی کارها با ماتریس آیزنهاور» و … از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

مجله‌ی ثروت‌آفرینی با رویکردی مثبت‌نگر و شوق آفرین به رشته‌ی تحریر درآمده تا با معرفی پتانسیل‌های موجود در کسب‌وکارها و برندهای برتر در حوزه‌های مختلف روحیه و توانمندی‌های شما را تقویت کند.

در فصل‌های مختلف این فصلنامه از جمله صنعت و ثروت، گردشگری، برندهای برنده، استارتاپ‌ها و کسب و کار خوانی، مطالب به‌روز و کاربردی را در قالب صفحه‌آرایی و اینفوگرافیک‌های جذاب خواهید خواند.

مطالعه‌ی این نشریه را به همه‌ی افرادی که در حوزه‌ی کسب‌وکار فعالیت می‌کنند یا قصد راه‌اندازی آن را دارند توصیه می‌کنیم.

در بخشی از فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17 می‌خوانیم

مرور دو تجربه امارات و عربستان به ما نشان داد که بشر تمام تلاش خود را می‌کند تا به تکنولوژی‌ها و ایده‌های جدید و کارآمدتری برای تأمین آب مورد نیاز خود برسد. بنابراین، از آنجایی که آب یک منبع حیاتی و مهم به حساب می‌آید، حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم ذخیره آب برای مواقع ضروری و جلوگیری از اسراف آن است. اگرچه هر کدام از روش‌هایی که تا به الان با هدف تأمین آب به کار گرفته شده‌اند، حداقل در جهت غلبه بر مشکل‌ کم‌آبی تا حدی کمک‌کننده بوده‌اند. اما نباید فراموش کنیم که این روش‌ها در کنار مزایا می‌توانند معایبی نیز به‌همراه داشته باشند.

بحران آب نه‌تنها برای خاورمیانه بلکه برای بسیاری از کشورهای دنیا نیز وجود دارد. شواهد نشان می‌دهد که در آینده‌ای نه چندان دور به احتمال زیاد به‌جای دعوا و جنگ بر سر نفت و سوخت‌های فسیلی، نزاع و جنگ‌هایی بر سر آب وجود خواهد داشت. بنابراین، اگر برنامه‌ریزی و مدیریت درستی برای منابع آب نداشته باشیم، در ایران نیز با وجود منابع آب دچار بحران (حتی برای آشامیدن) خواهیم شد. شاید در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری باید با یکدیگر بسیج و متحد شویم تا به کمک تکنولوژی، کارآفرینی و حمایت از ایده‌های نوآورانه برای ساختن آینده‌ای بهتر و از همه مهم‌تر غلبه بر «بحران آب» تلاش کنیم. اما این اتفاق تنها زمانی اثربخش خواهد بود که همگی در جریان ساختن و نوآوری مشارکت کنیم.

فهرست مطالب

مروری بر ظرفیت‌های استانی کردستان
10 اقتصاد برتر جهان در سال 2023
بیابان، تکنولوژی، آب
هاستل؛ تجربه‌ای متفاوت در اقامت
برند «بیژن»؛ برندی خاص برای آدم‌های خاص
سرگذشت محمدتقی برخوردار؛ از واردات خارجی تا تولید داخلی
بازاریابی عصبی و تکنیک‌های آن
برند شیائومی؛ از مطرح‌شدن در بازار چین تا رقابت با اپل و سامسونگ
گیمیفیکیشن در بازاریابی و تبلیغات
خانومی، بازاری برای زنان
پیوست (Pivot)؛ کلید موفقیت استارت‌آپ‌ها
اثر هوش مصنوعی بر کسب‌وکارها
دراپ شیپینگ؛ شروع کسب‌وکار با کمترین سرمایه
تولید محتوا در لینکدین
اولویت‌بندی کارها با ماتریس آیزنهاور
معرفی کتاب؛ انتشارات آریانا قلم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17
ناشر چاپینشریه ثروت آفرینی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات54
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های اقتصادی و کسب و کار
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸,۰۰۰ ت
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17

برای دریافت فصلنامه ثروت آفرینی - شماره 16 و 17 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.