معرفی و دانلود فصلنامه کاروبن - شماره 12

عکس جلد فصلنامه کاروبن - شماره 12
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه کاروبن - شماره 12 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه کاروبن - شماره 12 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه کاروبن - شماره 12

فصلنامه کاروبن - شماره 12 منتشر شد. «مشاهده عمیق خلاقیت را تقویت می‌کند»، «از تجهیزات پزشکی تا طراحی لباس و واردات دستگاه‌های صنعت قهوه»، «آنچه که کسی در مورد کارآفرین شدن به شما نمی‌گوید»، «تجزیه و تحلیل موقعیت فعلی» و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره می‌خوانید.

مجله‌ی کاروبن (کارآفرینی و کسب‌وکار اجتماعی) به موضوع کسب‌وکار زنان خوداشتغال می‌پردازد و مطالب آن در حوزه‌ی خوداشتغالی، کسب‌وکار و کارآفرینی است که به صورت فصلنامه‌ی دو زبانه (فارسی-انگلیسی) هر سه ماه یک‌بار منتشر می‌شود.

در بخشی از فصلنامه کاروبن - شماره 12 می‌خوانیم

رنج‌های زندگی فردی شما: ساعت‌های زیادی در طول چند ماه اول و حتی بیشتر برای ساختن کسب‌وکار صرف کنید. و اگر منابع مالی برای استخدام نیرویی که به شما در شروع کار کمک کند ندارید. حقیقت در مورد کسب‌وکار شما اینست که بازاریابی، فروش، قرارداد، بودجه‌بندی و منابع مالی روی شانه‌های شماست. روزهایتان صرف تلاش برای بازاریابی، جذب مشتری/مراجع می‌شود. تمام جزییات شامل نگه‌داری وبسایت، و شبکه‌های اجتماعی، فاکتور، نگهداری حساب‌ها و فاکتورها خواهد شد. این‌ها چیزهایی هستند که حتی شب‌ها و آخر هفته‌ها باید انجام دهید.

شما خوابتان را از دست خواهید داد: جزییاتی نیست که بخواهد شما را در شب هنگام بالا نگه دارد. این نگرانی و برنامه‌ریزی است. کارآفرینانی که به استارت‌آپ خود متعهد باشند زمان دشواری دارند که مغزشان را وقتی به آن‌ها ضربه می‌زند. لازم است روش‌هایی را بیاموزید و توسعه بدهید تا خواب مناسب داشته باشید، چون اگر نداشته باشید مغزتان در طول روز خوب کار نخواهد کرد.

فهرست مطالب

گشایش: سخن سردبیر: مشاهده عمیق خلاقیت را تقویت می‌کند
از تجهیزات پزشکی تا طراحی لباس و واردات دستگاه‌های صنعت قهوه
کارآفرینی: آنچه که کسی در مورد کارآفرین شدن به شما نمی‌گوید
مقاله: تجزیه و تحلیل موقعیت فعلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه کاروبن - شماره 12
ناشر چاپینشریه کارآفرینی و کسب و کار اجتماعی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات22
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های اقتصادی و کسب و کار
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵,۰۰۰ ت
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات فصلنامه کاروبن - شماره 12

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه فصلنامه کاروبن - شماره 12

برای دریافت فصلنامه کاروبن - شماره 12 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.