معرفی و دانلود مجله سه نقطه - شماره 47

عکس جلد مجله سه نقطه - شماره 47
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله سه نقطه - شماره 47 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله سه نقطه - شماره 47 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله سه نقطه - شماره 47

مجله سه نقطه - شماره 47 منتشر شد. «دشمن ما»، «جهان خطرناک عمه‌ی من و شما»، «سرگذشت» و «سرنوشت طنز افغانستان» و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از نشریه می‌خوانید.

مجله‌ی طنز سه‌نقطه با دغدغه‌ی مسائل روز و با مدیرمسئولی امید مهدی‌نژاد منتشر می‌شود. این شماره‌ از مجله، در آذر ماه 1402 منتشر شده است.

در بخشی از مجله سه نقطه - شماره 47 می‌خوانیم

هنوز از مادر زاییده نشده است کسی که بتواند تعریفی از کشور و مردم افغانستان بدهد که همه مردم افغانستان روی آن اتفاق‌نظر داشته باشند. تا همین لحظه توافقی قطعی وجود ندارد که این ملت را افغان، افغانی یا افغانستانی خطاب کنیم. هرکدام از این خطاب‌ها مخالفان و موافقان جدی دارد. بطور نمونه محمدکاظم کاظمی، شاعر نامدار افغانستانی از طرفداران کلمه افغانستانی است و نوید محمودی کارگردان نام‌آشنای افغانی که سریال اخیرش در شبکه خانگی ایران بسیار مورد توجه قرار گرفت، طرفدار کلمه افغانی است. من عمدا این دو اصطلاح را به کار بردم تا مشخص نشود خودم طرفدار کدام نظریه هستم. البته این گفتگوها و اختلاف نظرها بیشتر در سطح نخبگانی و محافل فرهنگی و اجتماعی رخ می‌دهد و مردمان عادی افغانستان بیشتر خودشان را به قومیتی که دارند منتسب می‌کنند؛ نه به افغانستانی و نه به افغانی و اصلاً به این دعواها که ازقضا بیشتر در فضای مهاجرت و ایران است تا داخل خود افغانستان، کاری ندارند.

فهرست مطالب

پیش‌درآمد
اول دفتر
افغانستان؛ دیروز
افغانستان؛ امروز
عالم همسایگی
اکنون بیا بخندیم
تریبون آزاد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجله سه نقطه - شماره 47
ناشر چاپینشریه سه‌نقطه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات249
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های سبک زندگی و سرگرمی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰,۰۰۰ ت
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات مجله سه نقطه - شماره 47

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه مجله سه نقطه - شماره 47

برای دریافت مجله سه نقطه - شماره 47 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.