معرفی و دانلود کتاب آخرین قهرمان

عکس جلد کتاب آخرین قهرمان
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین قهرمان

مجتبی تمارمنصوری کتاب آخرین قهرمان را با هدفِ تقویتِ شجاعت و ایمان قلبی به خدا در نوجوانان نگاشته است. او نشان می‌دهد که باور به خداوند چگونه منجر به نیرویی قدرتمند می‌شود که انسان را به دفاع از کشور و مقابله با دشمن وامی‌دارد. این کتاب داستان دو دوست به نام‌های محمد و عیسی را روایت می‌کند که بحرانی سخت را با یاری همدیگر پشت سر می‌گذرانند.

درباره‌ی کتاب آخرین قهرمان

کتاب آخرین قهرمان داستان پسری به نام محمد را روایت می‌کند. محمد پسربچه‌ای مودب و درس‌خوان است و در اوقات فراغتش، زیر درختی کهن‌سال در حیاط خانه‌شان کتاب می‌خواند و یا با دوستِ خود، عیسی، برای خواندن نماز به مسجد می‌رود. صندوقچه‌ای در زیرزمینِ خانه‌ی آن‌ها وجود دارد که کنجکاویِ محمد را برانگیخته، اما هربار که درباره‌ی آن از پدش سوال می‌کند، جوابی نمی‌گیرد. بالاخره روزی پدرِ محمد به او می‌گوید که در این صندوقچه میراثی وجود دارد که نسل به نسل به محمد رسیده و برای روزی تدارک دیده شده که اهریمنِ یک‌چشم به شهر حمله کند. محمد اجازه ندارد درِ صندوق را باز کند، اما آیا می‌تواند چنین نکند؟...

مجتبی تمارمنصوری داستان خود را بر اساس اسطوره‌های مذهبی نگاشته و جنگ میان خیر و شر را به تصویر کشیده است. او در کتاب آخرین قهرمان، الگویی از شجاعت، فداکاری و مقاومت برای نوجوانان می‌سازد و به آن‌ها آموزش می‌دهد چطور از عقاید و سرزمینِ خود در برابر دشمن حفاظت کنند.

این کتاب به کوشش انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات اهورا قلم) منتشر شده است.

کتاب آخرین قهرمان برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان کتاب‌خوان با مطالعه‌ی این اثر داستانی، درس‌های فراوانی از شجاعت و استقامت خواهند آموخت.

در بخشی از کتاب آخرین قهرمان می‌خوانیم

خبر حمله‌ی اهریمن یک‌چشم و اوضاع شهر رو که به‌هم ریخته بود، به پدر و مادرش رسوند. بعضی‌ها وسایلشون رو جمع کرده بودن و از شهر رفته بودن به سمت دشت‌های دور؛ جایی که دست اهریمن و سربازاش به اونا نرسه. مدرسه‌ها تعطیل شده بود، مغازه‌ها بسته شده بود، پرنده‌ها از ترس توی لونه‌شون خزیده بودن و جوجه‌هاشون رو زیر بال و پر خودشون گرفته بودن و بیرون نمی‌اومدن و آواز نمی‌خوندن...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین قهرمان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-426-393-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین قهرمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آخرین قهرمان

برای دریافت کتاب آخرین قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.