معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع نرم افزار Word

عکس جلد کتاب آموزش جامع نرم افزار Word
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع نرم افزار Word و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع نرم افزار Word و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع نرم افزار Word

کتاب آموزش جامع نرم افزار Word تألیف ایمان اشکاوندراد، محیط نرم‌افزار ورد و مهم‌ترین ابزارهای آن را توضیح می‌دهد و نحوه‌ی آماده‌سازی و ویرایش مطالب از طریق آن را می‌آموزد. این راهنمای کاربردی به خواننده شیوه‌ی ایجاد جداول، فهرست مطالب، مرجع‌نویسی و پانوشت را آموزش می‌دهد و با ارائه‌ی چند راهکار به او کمک می‌کند در این محیط با اِلِمان‌های گرافیکی به‌سادگی کار کند.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع نرم‌افزار WORD

یکی از نرم‌افزارهای کاربردی و مهم در کارهای اداری و آموزشی، ورد است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تکالیف درسی‌شان را در این محیط انجام دهند یا مکاتباتشان را در آن آماده سازند. همین باعث شده تا این نرم‌افزار یکی از مهارت‌های اصلی ICDL (گواهینامه‌ی بین‌المللی کاربری کامپیوتر) تلقی شود و آموختن آن برای هرکسی ضروری باشد. سادگی و رابط کاربری قوی از ویژگی‌های اصلی ورد است که کمک کرده کاربران خیلی سریع کار با آن را فرا بگیرند. بااین‌وجود این نرم‌افزار ابزارها و توانایی‌های قابل‌توجهی دارد که بسیاری کاملاً با آن آشنا نیستند. کتاب آموزش جامع نرم‌افزار WORD تألیف ایمان اشکاوندراد، منبعی کاربردی و مهم است که بسیاری از این مهارت‌ها را توضیح می‌دهد. این کتاب محیط و کلیات ورد را تشریح می‌کند و با کمک تصاویر ابزارهای اساسی آن را آموزش می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع نرم افزار Word

ورد از اولین نرم‌افزارهایی است که شرکت مایکروسافت آن را توسعه داد. تقریباً چهل سال از عمر آن می‌گذرد و در این مدت، شانزده نسخه از آن ارائه شده. حالا ورد امکانات متعددی دارد، از نظر فنی پیشرفت کرده و همچنین منعطف‌تر شده است. امروزه می‌توان در محیط این نرم‌افزار کارهای گرافیکی انجام داد یا حتی در آن کد نوشت. همین موارد باعث شده تا ورد انتخاب اول اکثر کاربران باشد. ایمان اشکاوندراد در کتاب آموزش جامع نرم‌افزار WORD به شما می‌آموزد که چطور در این برنامه مطلبی را ویرایش کنید، تغییرات را دنبال نمایید، غلط‌یابی کنید یا کامنت بگذارید. همین‌طور شیوه‌ی ساخت فهرست مطالب، درج امضا و شماره‌گذاری صفحات را آموزش می‌دهد. مرجع‌نویسی نیز از دیگر مهارت‌هایی است که خیلی‌ها دوست دارند آن را فرا بگیرند. کتاب پیش‌ رو این مهارت را هم به شما خواهد آموخت. کار بار انواع عناصر گرافیکی از دیگر مطالب مهمی است که در کتاب حاضر در مورد آن صحبت می‌شود. همچنین شما در پایان یاد می‌گیرید که چطور سند را برای چاپ آماده سازید. گفتنی‌ست کتاب آموزش جامع نرم‌افزار WORD را انتشارات اشکاوند به چاپ رسانده است.

کتاب آموزش جامع نرم‌افزار WORD برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانشجویان، کارمندان و همه‌ی کسانی که علاقه دارند با جزئیات نرم‌افزار ورد آشنا شوند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش جامع نرم افزار Word می‌خوانیم

اگر در سند خود تعدادی شیء گرافیکی دارید که می‌خواهید آن‌ها را با همدیگر جابجا کنید بهترین روش گروه کردن این اشیا با هم است. برای این کار باید تمام اشیاء و شکل‌هایی که می‌خواهید در یک گروه قرار گیرند، را با پایین نگه داشتن کلید Ctrl و کلیک روی هر شیء انجام دهید. یا به کمک کلیک ماوس و پایین نگه داشتن آن و انتخاب محدوده اشیا نیز عمل انتخاب را انجام دهید. در اطراف تمامی موارد انتخابی کادر تغییر اندازه به شکل مجزا به نمایش درمی‌آید. به طور مثال ما دو شکل دایره و ستاره را بر روی هم قرار داده‌ایم و می‌خواهیم این دو شکل را گروه کنیم. لذا هر دو شکل را ابتدا با پایین نگه داشتن کلید Ctrl و کلیک بر روی هر کدام انتخاب می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول - آشنایی با محیط نرم‌افزار واژه‌پرداز Word
فصل دوم - درج و ویرایش متن و جستجو و جایگزینی در سند
فصل سوم - فرمت‌دهی و صفحه‌آرایی
فصل چهارم - کار با تصویر، المان‌های گرافیکی، جدول و لینک
فصل پنجم - غلط‌یابی املایی و دستوری و آشنایی با افزونه پاکنویس
فصل ششم - مباحث پیشرفته Word در تایپ پایان‌نامه و مقاله، منبع‌نویسی و ویراستاری
فصل هفتم - تنظیمات صفحه و چاپ سند و معرفی چندین راهکار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع نرم افزار Word
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اشکاوند
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات229
زبانفارسی
شابک978-622-93869-2-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش جامع نرم افزار Word

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع نرم افزار Word

برای دریافت کتاب آموزش جامع نرم افزار Word و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.