معرفی و دانلود کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17

عکس جلد کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17

کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17 درباره‌ی آموزش ایجاد یک کتابخانه‌ی جاوا اسکریپتی برای ساخت رابط کاربری (UI) است. ایمان احراری، نویسنده‌ی اثر حاضر در این کتاب سعی کرده است به افرادی که به علوم کامپیوتر و خصوصاً برنامه‌نویسی علاقه دارند، مراحل مختلف این موضوع را با زبانی ساده و روان توضیح دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17

React یک کتابخانه است که توسط شرکت فیس‌بوک توسعه‌یافته و هم‌اکنون به‌صورت گسترده برای توسعه‌ی برنامه‌های وب مورداستفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این کتابخانه باعث پویایی، عملکرد بیشتر و سرعت بالاتر برنامه‌های تحت وب خواهد شد. به همین دلیل است که React در میان تعداد زیادی از برنامه‌نویسان و مهندسان کامپیوتر محبوب است.

کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17 نوشته‌ی ایمان احراری، مراحل مختلف کار با React را به‌صورت مفصل توضیح می‌دهد و سعی می‌کند با استفاده از مثال‌های ساده و قابل‌فهم، مباحث را تشریح کند. نگارش این کتاب به‌گونه‌ای است که برای افرادی که تجربه‌ی زیادی در برنامه‌نویسی ندارند نیز می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

یادگیری نسبتاً ساده، کارایی، قابلیت حمل و دارا بودن جامعه‌ی بزرگ توسعه‌هنده‌، از ویژگی‌های React است. به همین دلیل، ایمان احراری به دنبال آن است تا استفاده از این نوع کتابخانه را به علاقه‌مندان برنامه‌نویسی آموزش دهد. باید توجه داشت، خواندن کتاب نمی‌تواند تضمینی برای افزایش مهارت یا دانش برنامه‌نویسی باشد و باید آموخته‌ها را به‌صورت مداوم و مرحله‌به‌مرحله تمرین کرد؛ چرا که تجربه‌ی عملی بسیار مهم‌تر از دانش نظری است.

کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17 را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17 را به دانشجویان کامپیوتر و همه‌ی کسانی که به دنبال یادگیری برنامه‌نویسی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17 می‌خوانیم

ری‌اکت به خاطر امکانات فوقالعاده‌اش از یک جامعه کاربری خیلی فعال برخوردار می‌باشد، که به‌صورت مستمر کتابخانه‌های استایل‌دهی زیادی را تهیه و توسعه می‌دهند که می‌توانیم توسط آن‌ها استایل‌های خود را در برنامه ایجاد کنیم. یکی از این کتابخانه‌ها Radium است. اکثر این کتابخانه‌ها بر اساس چرخه‌های کاری که توسعه‌دهندگان ری‌اکت تعریف کرده‌اند، کار می‌کنند. Radium به شما اجازه می‌دهد تا استایل‌های خودتان را بیرون از کامپوننت‌های ری‌اکت تعریف کنید. همچنین قابلیت‌های دیگری؛ مانند پیشوندهای اختصاصی، پشتیبانی از شبه‌عناصر و شبه کلاس‌ها، مدیاکوئری‌ها، استایل‌دهی درونی و... را دارا می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
تقدیم
مقدمه و پیشگفتار
فصل اول: نسل جدید جاوا اسکریپت
فصل دوم: نصب و راه‌اندازی
فصل سوم: مفاهیم پایه
فصل چهارم: مفاهیم پیشرفته
فصل پنجم: آزمایش کردن
فصل ششم: مطالبی که بهتر است بیاموزید
منابع اینترنتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش راهبردی REACT JS v17
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات153
زبانفارسی
شابک978-622-218-480-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17

علی حامی
۱۴۰۳/۱/۸
دوستان دقت کنند ورژن کتاب قدیمیه. اگه دنبال آموزش ریکت هستید این کتاب به دردتون نمیخوره چون هم از کلاس کامپوننت‌ها استفاده کرده و هم اینکه نسخه ۱۷ هست. پس نخرید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17

برای دریافت کتاب آموزش راهبردی REACT JS v17 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.