معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

حبیب الله سلمان‌نژاد و ابراهیم غلامی‌نژاد در کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک مهم‌‌ترین مطالب درس عربی 2 را به دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی و فیزیک آموزش می‌دهند.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی عربی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

عربی را یکی از سخت‌ترین دروس دبیرستان و کنکور می‌دانند. بسیاری از دانش‌آموزان در درک مطالب این کتاب دچار چالش می‌شوند و در اغلب اوقات، نمی‌توانند امتحانات نهایی را با موفقیت پشت‌سر بگذارند. بااین‌همه، به گواه بسیاری از صاحب‌نظران، اگر درس عربی به شکلی استاندارد آموزش داده شود، دانش‌آموزان می‌توانند به‌راحتی امتحانات آن را پشت‌سر بگذارند.

یکی از مؤثرترین راه‌حل‌ها برای آموزش استاندارد درس عربی، کمک گرفتن از کتاب‌های آموزشی است. کتابی که در دست دارید، یعنی آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی عربی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک یکی از بهترین منابع موجود در حوزه‌ی عربی دبیرستان است. شما با استفاده از این کتاب می‌توانید تمامی دروس عربی 2 را فرا بگیرید و دیگر نگران امتحانات پایان‌ترم نباشید.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی عربی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک را حبیب الله سلمان‌نژاد و ابراهیم غلامی‌نژاد تألیف کرده‌اند و انتشارات گل‌واژه آن را روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده

انتشارات گل‌واژه -ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی و کنکور- با انتشار مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی‌شده تلاش کرده تا به تثبیت و تعمیق یادگیری در دانش‌آموزان بپردازد. مؤلفان این سری، مراحل مختلف یادگیری را در نظر داشته‌اند و بر اساس آن‌ها قسمت‌های مختلف کتاب‌ها را تألیف کرده‌اند. گفتنی است کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده منتشر می‌شوند، جملگی هفت بخش دارند که ما در ادامه به توضیح‌شان پرداخته‌ایم:

- بخش اول، معرفی درس: برای آن‌که دانش‌آموز پیش از شروع هر مبحث آموزشی بداند که قرار است کدام موضوعات را یاد بگیرد، در شروع هر درس، بخشی قرار داده شده که تمامی زیرموضوعات مربوط به درس را در بر می‌گیرد. تألیف چنین قسمتی، فضای ذهنی دانش‌آموز را در راستای اهداف آموزشی درسی قرار می‌دهد و آن را برای یادگیری آماده می‌سازد.

- بخش دوم، درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده به انتشار رسیده‌اند، شامل درس‌نامه می‌شوند. اگر قصد دارید مطالب کتاب درسی را به‌ صورت جامع در دست داشته‌ باشید، می‌توانید از درس‌نامه‌های مجموعه‌ی نامبرده استفاده کنید.

- بخش سوم: تمرین امتحانی: در این قسمت انواع سؤالات، از جمله پاسخ‌کوتاه، جورکردنی، درست و نادرست، مسأله و تشریحی قرار دارند. دانش‌آموز با پاسخ دادن به این نمونه‌سؤالات می‌تواند میزان یادگیری خود را محک بزند. یکی از ویژگی‌هایی که این مجموعه را از سایر آثار مشابه متمایز می‌کند، تشریحی بودن پاسخ‌نامه‌ی آن است.

- بخش چهارم، نمونه‌سؤالات امتحانی پایان درس: این بخش به منظور ارزیابی دانش‌آموز نوشته شده است. در قسمت حاضر امتحانی با بارم‌بندی وجود دارد که دانش‌آموز می‌تواند با استفاده از آن فضای امتحان را برای خودش شبیه‌سازی کند.

- بخش پنجم: آزمون‌ غنی‌سازی: تعداد نمونه‌سؤال چهارگزینه‌ای با سطح دشوار در این قسمت آورده شده‌اند که دانش‌آموز با بهره گرفتن از این سؤالات خود را برای آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و کنکورهای آزمایشی آماده می‌کند.

- بخش ششم: آزمون‌هنای میان‌نوبت و پایان‌نوبت: این بخش امتحاناتی در قالب چند درس و مطابق با بودجه‌بندی امتحانات ترم مدارس را در بر گرفته که میزان تسلط دانش‌آموزان روی مباحث را افزایش می‌دهد. گفتنی است این آزمون‌ها دارای بارم‌بندی هستند.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی عربی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

حبیب الله سلمان‌نژاد و ابراهیم غلامی‌نژاد کتاب حاضر را برای دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم دو رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک که به دنبال کتابی کمک‌آموزشی برای درس عربی 2 هستند تألیف کرده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانعربی
شابک978-600-337-377-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.