معرفی و دانلود کتاب آموزش کامل استوری لاین 3

عکس جلد کتاب آموزش کامل استوری لاین 3
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کامل استوری لاین 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کامل استوری لاین 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کامل استوری لاین 3

کتاب آموزش کامل استوری لاین 3 تألیف شبنم وداد تقوی، شما را با روش‌های به کار بردن یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی ساخت محتوای آموزش‌های تعاملی و تولید محتوای الکترونیکی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب آموزش کامل استوری لاین 3

هدف اصلی کتاب آموزش کامل استوری لاین 3 پاسخ به نیاز علاقه‌مندانِ تولید محتوای الکترونیکی و تولید محتوا در حوزه‌ی آموزش تعاملی است. این کتاب با آموزش این نرم‌افزار کاربردی طرح نمونه‌های عملی، کمک می‌کند تا همه‌ی مطالب مورد نیاز برای یادگیری دقیق مخاطب در این حوزه، در ذهن او تثبیت شود.

در بخش نخست کتاب، پس از بیان یک مقدمه، نویسنده سعی کرده مقدمات مورد نیاز برای ورود به نرم‌افزار را ذیل عنوان «آنچه باید بدانید» بیان کند. علاوه بر آن در این بخش با قابلیت‌های نرم‌افزار Story line آشنا خواهید شد.

از آن‌جایی که استوری لاین 3 ظرفیت‌های کاربردی فراوانی دارد، شبنم وداد تقوی در همین آغاز آشنایی مخاطب با برنامه، به چیستی و کاربردهای این برنامه پرداخته و در کنار آن مفاهیم پایه‌ای آموزش الکترونیکی را بیان کرده است. در همین راستا، شما وارد جهانی مرتبط با مفهوم آموزش الکترونیکی می‌شوید، با باز کردن یک پروژه‌ی جدید، تنظیمات کلی برنامه را آغاز می‌کنید و با قرار دادن پنجره‌ها در محل پیش‌فرض و عدم نمایش ریبون‌ها، کار را پیش می‌برید.

فصل سوم کتاب شامل مباحث مرتبط با ساخت یک ارائه و آشنایی با سین‌ها و اسلایدهاست. در این بخش نویسنده از شروع کار با یک پروژه‌ی جدید تا ذخیره‌سازی پروژه با شما همراه خواهد بود و مواردی در مورد ایجاد یک پروژه‌ی جدید از فایل پاورپوینت، ایجاد سین‌ها و اسلایدها، طرز اضافه کردن اسلاید، جابه‌جایی اسلایدها و ... را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شبنم وداد تقوی در چهارمین فصل این کتاب از طرز اضافه کردن اشیا و متن سخن می‌گوید. مخاطب بر این اساس می‌تواند طرز وارود به اسلاید مورد نظر، اضافه کردن و ویرایش تصاویر، کاراکتر، marker، پنل پیمایش و نشانگر موس را در کنار موارد دیگر بیاموزد.

اشیای پیشرفته در استوری لاین و کاربرد عملی آن‌ها عنوان فصل پنجم کتاب آموزش کامل استوری لاین 3 است که در آن سخن از اضافه کردن گذار بین اسلایدها، متحرک‌سازی اشیا، طرز کار با timeline و... به میان آمده. نویسنده برای تکمیل این آموزش در چهار فصل بعدی به تنظیمات ظاهری 100 در استوری لاین 3، طرز کار با رسانه، ساخت آزمون در استوری لاین و انتشار نهایی پروژه می‌پردازد.

در بخش نتیجه‌گیری روش کار جمع‌بندی می‌شود و در فصل پایانی، علاوه بر این‌که با اجرای یک پروژه‌ی عملی آشنا می‌شوید توضیحات کلی را در مورد نرم‌افزار سیستم موردنیاز، راهنمای نصب و مراحل کرک کردن نرم‌افزار دریافت می‌کنید.

کتاب آموزش کامل استوری لاین 3 به‌همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب آموزش کامل استوری لاین 3 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

نرم‌افزار استوری لاین 3 یکی از ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوای دوره‌های آموزش آنلاین و یادگیری تعاملی است؛ بنابراین مدرسان و مربیان نه‌تنها برای ارائه‌ی آموزش‌ها محیط کلاس آنلاین بلکه در محیط کلاس حضوری نیز از محتوای کتاب بهره خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه
فصل 2: شروع کار با استوری لاین 3
فصل 3: ساخت یک ارائه و آشنایی با سین‌ها و اسلاید‌ها
فصل 4: استفاده از دارایی‌ها و عناصر در استوری لاین 3
فصل 5: اشیاء پیشرفته در استوری لاین و کاربرد عملی آن‌ها
فصل 6: تنظیمات ظاهری 100 در استوری لاین 3
فصل 7: طرز کار با رسانه
فصل 8: ارزیابی در آموزش الکترونیکی
فصل 9: انتشار نهایی پروژه
فصل 10: نتیجه‌گیری
فصل 11: اجرای عملی یک پروژه
فصل 12: توضیحات کلی نرم‌افزار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کامل استوری لاین 3
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-622-2183-22-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کامل استوری لاین 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کامل استوری لاین 3

برای دریافت کتاب آموزش کامل استوری لاین 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.