معرفی و دانلود کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر: به همراه آموزش اسمبل کردن سخت افزار

عکس جلد کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر: به همراه آموزش اسمبل کردن سخت افزار
قیمت:
۳۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر: به همراه آموزش اسمبل کردن سخت افزار

کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر تألیف مهسا شعبانی اشکاء اثری در زمینه‌ی کتاب‌های آموزشی کامپیوتر و اینترنت است. این کتاب قرار است به شما در باب ویژگی‌های سخت‌‌افزار و نرم‌افزار در کامپیوتر آموزش‌های علمی ارائه دهد. با خواندن این کتاب با ساختار بیرونی و درونی کامپیوترها آشنایی پیدا می‌کنید.

درباره‌ی کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر

می‌توان گفت در عصر حاضر کسی وجود ندارد که با کامپیوتر کار نکند. کامپیوترها از ساختار و شماتیک پیچیده‌ای برخوردار هستند و می‌توان ادعا کرد کمتر کسی می‌داند چگونه باید با سخت‌افزارهای آن کار کند. کتاب پیش رو که توسط انتشارات نبض دانش منتشر شده قرار است به شما اطلاعات گسترده و مفیدی در زمینه‌ی ساختمانِ درونی و بیرونی یک کامپیوتر ارائه دهد. فصل اول کتاب با مطالبی بر محوریت مادربورد آغاز می‌شود. نویسنده‌ی کتاب به خوبی و با نثری شفاف به شما داده‌هایی در راستای ساز و کار مادربوردها و همچنین ویژگی‌های ساختاری آن‌ها می‌دهد. در واقع می‌توان اظهار کرد که مادربوردها یکی از بخش‌های اصلی یک کامپیوتر هستند که باقی قطعات سخت‌افزار یک دستگاه را سازمان‌دهی می‌کنند. این مادربوردِ یک دستگاه است که مشخص می‌کند یک کامپیوتر می‌تواند چه عملکردهایی داشته باشد. پس مهسا شعبانی اشکاء مطالب کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر را با نوشتن در باب چنین قطعه‌ای شروع می‌کند.

یکی از قطعات و ویژگی‌های اصلی هر کامپیوتر کارت گرافیک آن است. پس از توضیحات جامع در مورد مادربورد، مهسا شعبانی اشکاء به داده‌های علمی و کاربردی که باید در مورد کارت گرافیک بدانید می‌پردازد. در واقع اگر بگوییم مادر بوردها پایه‌های یک دستگاه هستند، کارت گرافیک را می‌توان قلب یک کامپیوتر دانست. به همین جهت فرا گرفتن اطلاعات پایه در مورد آن می‌تواند به شما کمک کند که آگاهی بیشتری نسبت به این سخت‌‌افزار داشته باشید.

مهسا شعبانی اشکاء در کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر با بهره بردن از نثر روان و همچنین تصاویر مکمل به شما هرآنچه را نیاز دارید در این زمینه (رایانه) بدانید آموزش می‌دهد. مطالب و سرفصل‌هایی که نویسنده برای کتاب انتخاب کرده هم مباحث کلی را شامل می‌شود و هم به موارد تخصصی‌تر می‌پردازد. یکی از مباحث کتاب در باب ورودی‌ها و خروجی‌های کامپیوتر است که با استفاده از تصاویر، مطالبی که برای‌تان در این زمینه مبهم است، شفاف‌سازی خواهد شد. در کتاب موارد دیگری نیز خواهید خواند که می‌توان به درآوردن درایو از CD/DVD از داخل کیس، خارج کردن منبع تغذیه از کیس، ابزارهای قابل حمل جهت ذخیره‌سازی و انواع پورت اشاره کرد. در آخر نویسنده به شما شیوه‌هایی را که می‌توانید ویندوز 10 را بر روی دستگاه خود نصب کنید، آموزش می‌دهد.

کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که به دنبال کتاب‌های آموزشی کامپیوتر هستند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر: به همراه آموزش اسمبل کردن سخت افزار می‌خوانیم

تغییر نوع حساب کاربری

حساب‌های کاربری در ویندوز 10 بر دو نوع هستند: حساب استاندارد با دسترسی محدود و حساب مدیر با دسترسی کامل. جهت احتیاط ممکن است مایل باشید که برای وب‌گردی و دیگر فعالیت‌های آنلاین از حساب استاندارد استفاده کنید و هنگامی که نیازمند مدیریت یا بهینه‌سازی سیستم‌تان هستید از حساب مدیر استفاده کنید. معمولاً چند حساب کاربری در هر رایانه وجود دارد که حداقل یکی از آن‌ها دسترسی مدیر دارد. اگر شما با حساب کاربری استاندارد وارد ویندوز شده‌اید، می‌توانید نوع حساب کاربری خود را به مدیر تغییر دهید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر: به همراه آموزش اسمبل کردن سخت افزار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-600-231-037-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر

علیرضا صادفی
۱۴۰۳/۱/۱۲
اطلاعات مفیدی داره و دقیق توضیح میده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر

برای دریافت کتاب آموزش گام به گام و تصویری کامپیوتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.