معرفی و دانلود کتاب اجرای آموزش تکلیف محور

عکس جلد کتاب اجرای آموزش تکلیف محور
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اجرای آموزش تکلیف محور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اجرای آموزش تکلیف محور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اجرای آموزش تکلیف محور

کتاب اجرای آموزش تکلیف محور نوشته‌ی دیو ویلیس و جین ویلیس، برای مدرسان زبانی نوشته شده که خواستار درک بیشتری از نحوه اجرای آموزش تکلیف محور یا TBT هستند و یکی از مراجع درسی رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان در مقطع کارشناسی ارشد شناخته شده است.

کتاب اجرای آموزش تکلیف محور (Doing task-based teaching) با هدف اعتماد دادن به آموزگاران تازه‌کار برای شروع بهره‌گیری از روش‌های تکلیف‌دادن به زبان آموزان و کمک به آموزگاران با تجربه در توسعه گنجینه تکلیف‌ها و زنجیره‌های تکلیفی‌شان نوشته شده است.

کتاب حاضر علاوه بر در برداشتن تجربیات دیو ویلیس (Dave Willis) و جین ویلیس (Jane Willis) نویسندگان این اثر، تجربیات 30 مدرّس در 12 کشور گوناگون را ترسیم می‌کند. در این کتاب، واقعیات کلاس آموزش زبان را با نظر به شیوه‌های ترکیب یک رویکرد تکلیف‌محور با کتاب‌های آموزشیِ موجود مد نظر قرار داده شده است.

فعالیت‌هایی برای شما در فواصل مختلف در طول کتاب گنجانده شده‌ است و فعالیت‌های تقویتی و منابعی برای مطالعه‌ی بیشتر در پایان اکثر فصل‌ها دیده می‌شوند. هدف این فعالیت‌ها کمک به شما می‌باشد برای تأمل در آنچه پیشتر بیان شده یا آمادگی برای آنچه که در بخش بعدی می‌آید.

در بخشی از کتاب اجرای آموزش تکلیف محور می‌خوانیم:

طرفداران «آموزش تکلیف‌محور» اعتقاد دارند که کارآمدترین راه برای آموزش یک زبان، درگیر کردن زبان‌آموزان در «کاربرد واقعی زبان» در کلاس است. این مهم نیز به وسیله‌ی طراحی تکالیف انجام میشود؛ تکالیفی مانند بحث و گفتگو، بازی‌ها، مسأله‌ها و... که زبان‌آموزان را ملزم به استفاده از زبان می‌کنند. اما باید توجه داشت که «آموزش تکلیف‌محور» در تمام دنیا مشابه و یکسان نیست. مدرّسانی که با این ذهنیت آغاز می‌کنند که تکالیف باید نقش مرکزی در تدریس داشته باشند، باز هم به اصلاح و بهبود رویکردی که با کلاس‌هایشان و زبان‌آموزان خودشان تناسب داشته باشد، ادامه می‌دهند (ر. ک. ادواردز و ویلیس، 2005). پیش از ادامه‌ی بحث در زمینه‌ی جزئیات «آموزش تکلیف‌محور»، ضرورت دارد که در برخی مسائل مهم در رویکرد تکلیف‌محور دقت کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مبنای یک رویکرد تکلیف محور
فصل دوم: زنجیره‌های تکلیف‌ محور در کلاس
فصل سوم: تکالیف مبتنی بر متون کتبی و شفاهی
فصل چهارم: از موضوع به تکالیف: فهرست، دسته‌بندی و طبقه‌بندی
فصل پنجم: از موضوع به تکالیف: تطبیق دادن، مقایسه کردن، حل مسأله، پروژه‌ها و داستان‌گویی
فصل ششم: تمرکز بر زبان و تمرکز بر صورت
فصل هفتم: کلاس تکلیف‌ محور و دنیای واقعی
فصل هشتم: متناسب‌سازی و اصلاح تکالیف: هفت شاخص
فصل نهم: طراحی یک برنامه‌ی درسی تکلیف‌محور
فصل دهم: چگونگی تلفیق «آموزش تکلیف‌ محور» با کتاب‌های درسی، و دیگر پرسش‌های متداول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اجرای آموزش تکلیف محور
نویسنده،
مترجمسید اکبر جلیلی
ناشر چاپیانتشارات نویسه پارسی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات411
زبانفارسی
شابک978-600-7030-37-0
موضوع کتابکتاب‌های زبان شناسی، کتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اجرای آموزش تکلیف محور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اجرای آموزش تکلیف محور

برای دریافت کتاب اجرای آموزش تکلیف محور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.