معرفی و دانلود کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی

عکس جلد کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی

کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی نوشته‌ی مصطفی نجفی با هدف ارائه‌ی خلاصه‌ای جامع از مباحث کتاب زیست‌شناسی نگاشته شده است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا منبع کارآمدی را برای مرور و جمع‌بندی این درس در ایام امتحان به دانش‌آموزان ارائه کند.

درباره‌ی کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی

کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی، تألیف مصطفی نجفی یکی از مجلدهای مجموعه‌کتاب امتحانت به‌شمار می‌رود که به کوشش انتشارات مهر و ماه انتشار یافته است. کتاب حاضر ازجمله جامع‌ترین منابع مرور و جمع‌بندی برای آزمون‌ها، به‌ویژه امتحانات نوبت اول و دوم است و به شیوه‌ای متناسب با استانداردها و بودجه‌بندی کتاب زیست‌شناسی 3 طراحی و نوشته شده.

محتوای عمده‌ی این کتاب را در مرحله‌ی نخست خلاصه‌ای از مطالب کتاب زیست‌شناسی 3 در برمی‌گیرد. این خلاصه‌نگاری برای مرور مباحث آموخته‌شده بسیار مناسب هستند. سپس، نویسنده 4 دوره سوال امتحانی نیمسال اول و 8 دوره از سوالات امتحان نیمسال دوم را همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی در این کتاب ارائه کرده است.

مصطفی نجفی ذیل عنوان مشاوره‌ی امتحانی، شیوه‌های ممکن بهره‌گیری از کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی را نیز به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد. سپس شیوه‌ای کلی را برای مطالعه‌ی درس زیست‌شناسی به آنان پیشنهاد داده و مطالب پر اهمیت هر فصل کتاب را برای خواننده فهرست کرده. علاوه بر این، بارم‌بندی درس زیست‌شناسی را نیز در آزمون‌های نوبت اول و دوم در این ذکر کرده است. در پایان کتاب نیز، خلاصه‌ای از نکات کلیدی کتاب زیست‌شناسی در یک صفحه و برای مرور سریع قرار گرفته است.

نشر مهر و ماه نو ذیل این مجموعه، ویدیوهای آموزشی مرتبط با دروس را نیز برای دانش‌آموزان تهیه کرده است. این ویدیوهای آموزشی، مطالب بخش خلاصه‌ی درس را به طور کامل توضیح می‌دهند و در پایان یک دوره از سوالات امتحانی نوبت دوم را تحلیل می‌کنند. برای تماشای این ویدیوها، باید رمزینه یا کیوآرکد موجود در کتاب را اسکن کنید.

کتاب حاضر را انتشارات مهر و ماه نو چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب امتحانت مهر و ماه نو

نشر مهر و ماه نو با چاپ و انتشار مجموعه‌ی امتحانت، منابعی را برای مخاطبان طراحی و تنظیم کرده که بتوانند از آن جهت مطالعه و مرور درس‌های مختلف برای موفقیت در امتحانات، به‌ویژه آزمون‌های نوبت اول و دوم، استفاده کنند. این مجموعه برای مرور و جمع‌بندی دروس همه‌ی رشته‌های تحصیلی کاربردی است

ساختار کتاب‌های امتحانت نشر مهر و ماه به چند بخش اصلی مشاوره، خلاصه‌ی درس، آزمون‌ها، برگ آخر و فیلم‌های آموزشی تقسیم می‌شود.

کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای دانش‌آموزان سال دوازدهم که در رشته‌ی تجربی تحصیل می‌کنند، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-317-644-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی

برای دریافت کتاب امتحانت زیست شناسی 3 دوازدهم - رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.