معرفی و دانلود کتاب اژدها هم سرما می‌خورد!

عکس جلد کتاب اژدها هم سرما می‌خورد!
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اژدها هم سرما می‌خورد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اژدها هم سرما می‌خورد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اژدها هم سرما می‌خورد!

اگر یک روز صاحب یک اژدهای بامزه شوید که سرما خورده و اصلاً حال‌وروز خوبی ندارد، آیا دلتان برایش نمی‌سوزد و قبول نمی‌کنید درمانش کنید؟ ربکا رون در کتاب اژدها هم سرما می‌خورد! به شما راه‌های درمان یک اژدهای بیمار را به طور کامل آموزش داده تا بدون نگرانی و دغدغه بتوانید به دوست عزیزتان کمک کنید.

درباره‌ی کتاب اژدها هم سرما می‌خورد!

خیلی تعجب نکنید اگر یک روز از خواب بیدار شدید و دیدید یک اژدها دارید؛ البته نه از آن معمولی‌هایش؛ بلکه اژدهایی که سرما خورده است! در حقیقت کتاب اژدها هم سرما می‌خورد! (Dragons get colds too)، نوشته‌ی ربکا رون (Rebecca Roan) یک راهنمای ساده و بی‌دردسر برای مراقبت از اژدهای عزیز، دوست‌داشتنی و البته پردردسر شماست.

خب اگر دلتان می‌خواهد با یک اژدها دوست شوید، به شما تبریک می‌گوییم، چون آرزوی جالب و شجاعانه‌ای‌ست؛ اما نگهداری از یک اژدها، علاوه بر خطراتی که می‌تواند داشته باشد، مسئولیتی‌ دشوار است که به عنوان یک دوست دلسوز باید بر عهده بگیرید. قطعاً شما دلتان نمی‌خواهد دوست بامزه و ترسناکتان که بدجوری سرماخورده و آتش از دهانش بیرون می‌ریزد، روزبه‌روز پژمرده‌تر شود. اما اصلاً نگران نباشید، چون قرار است در این کتاب همه‌ی مراحل نگهداری از یک اژدهای سرماخورده به شما آموزش داده شود.

آموزش‌های این کتاب و تصاویر کمیک و طنزآمیز آن به‌قدری هیجان‌انگیز هستند که نمی‌توانید کتاب را کنار بگذارید؛ اما پیش از خواندن داستان بهتر است خودتان را برای انواع ماجراجویی‌ها و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده در کنار دوست عجیب‌و‌غریبتان آماده کنید.

در این کتاب علاوه‌بر این‌که با روش درمان خانگی اژدهای بیمار و درست کردن غذاهای مناسب برای او آشنا می‌شوید، به شما توصیه شده داروهای مورد نیازتان را هم از داروخانه‌ی اژدهایی بخرید. راستی، غذاهای مورد علاقه‌ی اژدها را فراموش کنید. چراکه او عاشق ماهی پخته‌ی خیلی تند و کوفته‌برنجی فلفلی است.

در نهایت این کتاب به شما کودکان می‌آموزد در روزهای سخت بتوانید به خودتان و دیگران کمک کنید و از انجام کارهای دشوار نترسید. فراموش نکنید هر مشکلی راه حل خاص خودش را دارد و شما با کمی تلاش و راهنمایی گرفتن از دیگران می‌توانید از پس خیلی کارها بربیایید.

کتاب اژدها هم سرما می‌خورد! ترجمه‌ی سمیه حیدری است و از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب اژدها هم سرما می‌خورد!

  • کتاب اژدها هم سرما می‌خورد! اثری طنزآمیز است که مطمئناً خوانندگان به شباهت‌هایی که میان اتفاقات این اثر و موقعیت‌های واقعی وجود دارد پی خواهند برد. (بررسی‌های Kirkus)

  • این اثر یک راهنمای امیدوارکننده و جذاب است! (BCCB)

  • کتاب اژدها هم سرما می‌خورد! یک داستان دیوانه‌وار و خوش‌خوان است. (Booklist Online)

کتاب اژدها هم سرما می‌خورد مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 6 ساله می‌توانند این داستان تصویری جذاب را به همراه والدین یا مربیان خود بخوانند و از دیدن تصاویر هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ی آن لذت ببرند.

در بخشی از کتاب اژدها هم سرما می‌خورد! می‌خوانیم

اژدها خیلی اهل پوشیدن لباس آستین‌دار نیست، پس آستین شما حسابی به کارش می‌آید! به‌خاطر مسائل بهداشتی، آستین تیشرت‌های اضافه را نگه دارید. آب بینی اژدها کمی چسبناک است.

آفرین که اژدها را مثل یک دکتر راست‌راستکی معاینه کردید، واقعیت این است: شما یک اژدهای سرماخورده دارید؛ حالا وقت درمان است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اژدها هم سرما می‌خورد!
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-743710-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اژدها هم سرما می‌خورد!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اژدها هم سرما می‌خورد!

برای دریافت کتاب اژدها هم سرما می‌خورد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.