معرفی و دانلود کتاب ایده آل های برابری

عکس جلد کتاب ایده آل های برابری
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایده آل های برابری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایده آل های برابری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایده آل های برابری

برابری نظریه پیچیده‌ای است و به بسیاری تفاوت‌ها نیاز است به منظور مشخص کردن بحث‌ها، فرض شود که در طبیعت ارزش فرم‌های مختلف برابر هستند. مجموعه مقاله‌ها که در کنفرانس سوم سالانه راسیو در دانشگاه ریدینگ در آوریل 1996 آمده، تفاوت‌های لازم را می‌سازد و کمک به بحث‌های موجود مختلف در رابطه با ارزش فرم‌های مختلف برابری می‌کند. چند مؤلف (خصوصاً دیویدمیلر- ریچارد نورمن و هلیل اشتاینر) به برابری نوع اساسی نظرافکنده و آن‌را لازمه عدالت دانسته و می‌گویند می‌تواند بطور مشروع از سوی دولت اقدام شود. معهذا، ژان نروسون اخطار می‌کند که برای چنین نوعی، لازمه عدالت است و اصرار دارد که آن‌را می‌توان بعنوان بهترین انتخاب کرد و اشخاص آن‌را در زندگی فردی‌شان دنبال کنند، و دیگری دیویدمیلر بحث می‌کند که ایده‌آل برابری اجتماعی می‌تواند توسط دولت بطور مشروع ارتقاع یابد اگرچه لازمه عدالت نیست.

در بخش آغازین، درک پارفیت تفاوت بین برابری‌های اخلاقی و نهائی در ترم‌های چرا آن‌ها به نابرابری اعتراض می‌کنند می‌آید. طبق برابری‌های نهایی، که نابرابری قابل اعراض است چنین می‌شود زیرا که مربوط به امورات بد است، طبق برابری‌های اخلاقی که نابرابری قابل اعتراض است زیرا که با بی‌عدالتی و اشتباهات درگیر می‌شود. پارفیت معتقد است که طبیعت برابری نهایی و اخلاقی آنست که دامنه هر کدام گرایش دارند متفاوت باشند: برابری نهایی دامنه وسیع دارد نابرابری را بد می‌داند، نابرابری شایسته، علیرغم اینکه بین آن‌ها بدست می‌آید و اتفاق می‌افتد، در تباین برابری اخلاقی (خصوصاً در شکل متضاد، زمانی‌که بر پایه ایده است که منافع همکاری اجتماعی بایستی برابرانه در نیاب ادعاهای مخصوص پخش شود) به‌نظر می‌آید که دامنه باریک با توجه به نابرابری درون همان جامعه بعنوان اشتباه یا بی‌عدالتی وجود داشته باشد زمانی‌که عملاً حاصل شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
برابری و الویت
درک پارفیت
برابری و عدالت
دیوید میلر
پایه اجتماعی برابری
ریچارد نورمن
مورد برابری‌خواهی اجتماعی
پایین آوردن سطح
برابری فرصت
ژانت ردکلیف ریچارد
1- مسئله
1-1 چگونه تشریحی بیابیم
2-1 هبوط نمونه
2- اولین لغزش: تقسیم حقوق مثبت
1-2 توجیه اولین مرحله
2-2 توجیه مرحله دوم
3-2 توجیه دو مرحله در یکبار
4-2 تفاوتها و خطرات
3- دومین برگ: ارائه برای داشتن
4- برگ سوم: فینفس‌های گمراه کننده
1-4 میانگین و انتظارات
2-4 آزمایش‌های فکری
3-4 کاربردها
برابری‌خواهی: جزئی، ضد مولد و بی‌پایه
ژان نروسون
مقدمه
لیبرالیسم
خوبی مشترک هدف سیاست است
برابری‌خواهی و طرفداری
بحثهای برابری خواهی
غیرمولد
نتیجه
انتخاب و شرایط
هلیل اشتانیر
1- استحقاق
2- مسئولیت
نتیجه
چکیده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایده آل های برابری
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات127
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ایده آل های برابری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ایده آل های برابری

برای دریافت کتاب ایده آل های برابری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.