معرفی و دانلود کتاب برند باشخصیت

عکس جلد کتاب برند باشخصیت
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برند باشخصیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برند باشخصیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برند باشخصیت

احسان مهدی نژاد و محمد متانت جهرمی در کتاب برند باشخصیت به آموزش برندسازی می‌پردازند. کتاب حاضر شامل مثال‌هایی است که طی مسیر را برای مخاطبان آسان خواهند کرد. گفتنی‌ست که این کتاب شیوه‌ی روایتی داستانی دارد.

درباره کتاب برند باشخصیت

آیا تا به حال به ایجاد کسب‌وکار خود و یا برندی به نام خود اندیشیده‌اید؟ آیا کسب‌وکاری دارید که در فکر توسعه‌ی آن هستید؟ چه چیزی مانع شروع کار شما می‌شود؟ اگر به دنبال یک راهنما برای پیمودن مسیر موفقیت هستید، پس با احسان مهدی نژاد و محمد متانت جهرمی در کتاب برند باشخصیت همراه شوید.

نویسندگان کتاب حاضر تجربیات چندین‌وچندساله‌ی خود در بازار ایران را با مفاهیم و علوم برندسازی نوین درهم آمیخته‌اند و دستورالعمل‌ها و راهکار‌های بسیار مؤثری را در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند.

در این کتاب نمونه‌هایی بسیار عالی از افرادی ارائه می‌شود که به دلایل مختلف یا در کسب‌وکار خود شکست خورده‌اند یا در پی بهبود آن هستند و یا به فکر ایجاد کاری متناسب با علایق و استعدادهای خود می‌باشند. با مطالعه‌ی سرگذشت این افراد، گام به گام با مفهوم و فرآیند برندسازی آشنا خواهید شد. اگر حتی تا به حال فکر ایجاد برند شخصی‌ به ذهنتان خطور نکرده است، با مطالعه‌ی کتاب حاضر، در این مسیر قرار خواهید گرفت.

در این کتاب راهنمایی به نام فرشید وجود دارد که با وجود سن نه‌چندان زیادی که دارد در کار و شغل خود بسیار موفق است. فرشید راهنمای فردی به نام آرش می‌شود که از شرایط کاری خود به‌شدت ناراضی است. فرشید او را با مفهوم برند شخصی آشنا می‌سازد و آرش را وادار می‌کند که در این زمینه به تحقیق و تفحص بپردازد. با توجه به مطالب ارائه‌شده در این کتاب، رسیدن به برند شخصی تنها در هشت هفته میسر است.

یکی از نکاتی که در مسیر ایجاد برند شخصی باید به آن توجه کنید این است که می‌بایست استعدادهای خود را کشف و شکوفا کنید؛ به این معنی که برند شخصی شما باید بر اساس توانمندی‌های فیزیکی، ساختاری، ژنتیکی و اشتیاق و ذوق شما باشد نه صرفاً از روی تقلید و اجبار. این و ده‌ها نکته‌ی دیگری که آگاهی از آن‌ها در مسیر برندسازی یاری‌گر شما خواهد بود، در این کتاب گردآوری شده‌اند.

کتاب برند باشخصیت برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان به کسب‌وکار و به‌ویژه برندسازی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب برند باشخصیت می‌خوانیم

«در خیلی از کشورهای پیشرفتۀ دنیا از ایالات‌متحده و ژاپن گرفته تا کشورهای اروپایی، کسب وکارهایی چندصدساله داریم که هنوز هم خانوادگی اداره می‌شن و حتی در همین دوران هم اسم شخصی صاحبان اولیه و کنونی رو یدک می‌کشن! از شرکت خودروسازی فورد آمریکایی گرفته تا تویوتای ژاپن همه کسب‌وکارهای خانوادگی و میراثی بودن که رشد کردن و جهانی شدن. در همین ایران هم داریم برندهایی که ده‌ها ساله همچنان به‌صورت خانوادگی اداره می‌شن مثل کبریت توکلی و زعفران سحرخیز که بیش از 100 ساله پایدار و برقرار بوده و هستند. پس نباید این رو دست کم بگیری! حالا می‌خوام یه سؤال ازت بپرسم: آیا در همین صنف خودتون آدم‌های موفقی رو در همین شهر می‌شناسی؟ حداقل از نظر مالی؟»

«آره عمو، چند نفری تو همین منطقه خودمون هستن که حتی سابقه‌شون از بابای من کمتره و جالبه بهتون بگم حتی مغازۀ یکی دو نفرشون از مغازۀ ما کوچیک‌تره اما به نظر خیلی موفق می‌آن! واقعیتش من تو این چندساله همش دنبال تغییر شغل بودم و اصلاً علاقه‌ای به ادامۀ همین کار نداشتم، ولی برای خودم هم سؤال بود که چطور برخی از همکاران ما در همین شغل تونستن این‌قدر موفق باشن. خونه‌های خوب دارن، ماشین‌های خوب دارن، سفرهای خوب می‌رن و حرص‌آورتر از همه اینکه می‌دونم از ما تجربه و سابقۀ خیلی کمتری دارن!»

«خب، پس بیا همین الآن یک تصمیم مهم بگیریم. با توجه به تیپ شخصیتی تو، نتیجۀ تست هوش گاردنر، لیست ارزش‌ها، نقاط قدرت و اشتیاق، به نظر من، تو می‌تونی توی همین کسب‌وکارت موفق بشی؛ اما نکته اینه که باید متفاوت‌تر از وضعیت کنونی خودت عمل کنی.»

آرش پیش‌تر هم می‌دانست که مشکل اصلی آن‌ها نوع شغل نیست بلکه نحوۀ ادارۀ آن است. اکنون او با گوش‌های بازتر به سخنان فرشید گوش می‌داد.

فهرست مطالب کتاب

آغاز داستان. آرش
هفتۀ اول. فرشید
هفتۀ دوم. باید غیرقابل جایگزین باشی
هفتۀ سوم. کشف استعدادهای خودت
هفتۀ چهارم. باید دستورالعمل داشته باشی
هفتۀ پنجم. ایده ناب و جایگاه‌سازی
هفتۀ ششم. هویت کلامی و تصویری برند
هزینه‌های مالی برندسازی
هفتۀ هفتم. ارتباطات، اعتبار، شبکه‌سازی
ارتباطات
مراحل پیش از خرید یعنی چی؟
مراحل هنگام خرید یعنی چه؟
مراحل پس از خرید یعنی چه؟
اعتبار
شبکه‌سازی
هفتۀ هشتم. نقشه موفقیت برند شخصی
هفتۀ نهم. اما بشنوید از یک سال بعد
مخلص کلام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برند باشخصیت
نویسنده،
ناشر چاپینشر بید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات122
زبانفارسی
شابک978-622-309-161-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برند باشخصیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برند باشخصیت

برای دریافت کتاب برند باشخصیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.