معرفی و دانلود کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه

عکس جلد کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه

کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه نوشته‌ی ناتالی شاو از مجموعه کتاب‌های کودک معیار اندیشه، همراه با تصاویری رنگی و جذاب بخشی از انیمیشن معروف و هیجان‌‌انگیز بچه رئیس را در قالب داستانی دوست داشتنی به تصویر می‌کشد.

موضوع کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه چیست؟

شما در این کتاب با یک خانواده‌ی 3 نفره آشنا می‌شوید که به تازگی نوزادی جدید وارد زندگی‌شان شده است. او سر و صدا می‌کند، به همه دستور می‌دهد، درست زمانیکه پدر و مادرش با تلفن حرف می‌زنند عصبانی می‌شود و جیغ می‌زند، حتی تا دیر وقت بیدار است و مادر و پدرش هم باید بیدار بمانند! این خانواده در این شرایط بحرانی چه کاری از دستشان برمی‌آید تا بتوانند با نوزادشان اوقات بهتری را سپری کنند؟؟ با خواندن کتاب جذاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه (Meet Your New Bos) می‌توانید پاسخ این سوال را بیابید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های کودک معیار اندیشه:

داستان‌های این مجموعه، آثاری سرشار از رنگ‌های زیبا و درخشان، تصویرهای سرگرم‌کننده و متنی ساده و مناسب برای پردازش فکری کودک شماست. کودک با خواندن این کتاب‌ها متوجه می‌شود که برای رسیدن به خواسته‌هایش باید تلاش کند.

کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه برای چه کسانی مناسب است؟

ناتالی شاو (Natalie Shaw) این داستان مشهور را برای تمام کودکان پیش دبستانی و دبستانی که خواهر و برادر کوچک‌تر از خود دارند و نمی‌دانند با آن‌ها چگونه رفتار کنند به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه می‌خوانیم:

همیشه هرچه می‌خواهد باید فورا به او داده شود. اما با اینکه هر کاری می‌کند که همه در خدمت او باشند، باز هم یادتان باشد که شما بزرگترید و لازم نیست مثل او وسط روز چرتی بزنید.

شما می‌توانید از چیزهایی که گفته شد به نفع خودتان استفاده کنید اما بهتر است که با بچه کنار بیایید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه
نویسنده
مترجمداود سالک
ناشر چاپیانتشارات معیار اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-724701-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه

بهیه بهمنی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
واقعا چرت و پرت. من تعجب میکنم که این کتاب تو گروه سنی ۶ تا ۸ سال اومده. واقعا این کتاب در حد یک بچه ۸ ساله است؟
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه

برای دریافت کتاب بچه رئیس، رئیس جدید خانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.