معرفی و دانلود کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور

عکس جلد کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور
قیمت:
۱۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور

رضا محقق و بهنام محقق در کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور پیرامون اصول بازاریابی و فروش بیشتر یک محصول سخن می‌گویند. بازاریابی در دنیای امروزی یکی از مهم‌ترین اصول کسب‌وکار محسوب می‌شود. نویسندگان در کتاب حاضر از تجربیات خود در زمینه‌ی فروش محصولات استفاده کرده و به معرفی اصول اساسی در بازاریابی محصول می‌پردازند.

درباره‌ی کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور

دنیای مارکتینگ و فروش محصول به‌صورت گذشته نیست که تنها یک سری کالای اولیه و مورد نیاز مردم تولید شود و مستقیماً به دست خریداران برسد. در دنیای امروز، محصولات مشابه بسیاری برای یک جامعه‌ی هدف مشترک تولید می‌شود. در اینجا مهارت فروشندگان برای بازاریابی و فروش محصول خود اهمیت بالایی پیدا می‌کند. این مسئله (فروش و بازاریابی) به‌اندازه‌ای اهمیت دارد که تبدیل به یک رشته‌ی دانشگاهی شده و کتاب‌های بسیاری پیرامون آن تألیف می‌شود.

اصول بازاریابی و فروش محصول، موضوع اصلی کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور نوشته‌ی بهنام محقق و رضا محقق است. اصول بازاریابی، قواعدی هستند که شرکت‌ها برای یک استراتژی بازاریابی مؤثر از آن‌ها استفاده می‌کنند. این‌ ایده‌ها اصولی هستند که بر اساس آن‌ها استراتژی‌های ارتقای محصول را ایجاد می‌کنیم. درحقیقت، ما می‌توانیم از اصول بازاریابی برای تبلیغ مؤثر کالاها یا خدمات استفاده کنیم.

کتاب پیش رو همه‌ی جنبه‌های فروش یک محصول را مورد بررسی قرار می‌دهد. مثلاً هنگامی‌که یک فرد یا یک گروه اقدام به شروع کسب‌وکاری می‌کنند، قرار گرفتن در میان فروشندگان برتر که فروش بالایی دارند و محصول آن‌ها به سرعت خریداری می‌شود کار آسانی نیست. عموماً عرضه‌ی یک کالا بیشتر از تقاضای موجود است و خریداران هنگام خرید یک کالا یا دریافت خدمات، به نکاتی جزئی‌ توجه می‌کنند: برخورد فروشنده، کیفیت محصول، خدمات پس از فروش و قیمت محصول. همه‌ی این مسائل بر روی نحوه‌ی فعالیت یک فروشنده‌ی موفق تأثیر خواهد گذاشت. امروزه شرکت‌ها این پتانسیل را دارند که اطلاعات بیشتری نسبت به قبل در مورد مشتریان فعلی و بالقوه خود جمع‌آوری کنند. این جمع‌آوری اطلاعات می‌تواند پرهزینه باشد؛ اما از دیگر سو، احتمالاً در یک بازه‌ی زمانی بلندمدت، به سوددهی بیشتر منجر خواهد شد.

نویسندگان در کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور اشاره می‌کنند که لزوماً حضور در یک بازار شلوغ، به معنای فروش بیشتر نیست. در علم بازاریابی، اصطلاحی تحت‌عنوان اقیانوس آبی وجود دارد. اقیانوس آبی (Blue Ocean) اصطلاحی است که دبلیو چان کیم و رنه ای. مابورنی در کتاب خود بیان کرده‌اند. این اصطلاح درمعنای ایجاد، قرارگرفتن و تسخیر فضای بازار بدون رقابت به‌ کار می‌رود. این دیدگاه مبتنی بر این است که مرزهای بازار امری مشخص نیست؛ بلکه قراردادی است و رفتار فروشندگان و حتی خریداران بر روی تغییر شکل آن اثر می‌گذارد.

در کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور رضا محقق و بهنام محقق از تجربه‌های خود در زمینه‌ی فروش محصول سخن می‌گویند. در فصل‌های مختلف این اثر، از مسائل مختلفی که حول محور موفقیت یه کسب‌وکار وجود دارد، باعث افزایش فروش یک محصول می‌شود و شرکت را در میان رقبا به سوددهی می‌رساند صحبت به میان می‌آید. به طور مثال، پس از پیشگفتار از تفاوت میان بازایابی مدرن وبازاریابی سنتی بحث می‌شود. فصل دوم به تکنیک‌های بازاریابی و فروش در مذاکرات اختصاص دارد. کلام مؤثر یک بازاریاب و نحوه‌ی سخن گفتن او، زبان بدن او و حسی که از سمت او به خریدار منتقل می‌شود از سرفصل‌های این بخش است.

کتاب پیش رو توسط انتشارات جاودانه روانه‌ی بازار شد.

کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که قصد شروع یک کسب‌وکار را دارند و افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی بازاریابی و فروش محصول پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور بیشتر آشنا شویم

دکتر بهنام محقق، در سال 1363 متولد شد. وی دارای مدرک دکترای جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و مدیریت است. بنیاد کاتالیزوری رشد ایران که به‌عنوان یک مؤسسه‌ی آموزشی فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نمود، توسط بهنام محقق تأسیس شد. بهنام محقق و گروهش، با ارائه‌ی مفهومی نو در کوچینگ، تحت‌عنوان کاتالیزوری حرفه‌ای، با تکیه بر سه دانش جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و مدیریت فعالیت می‌کنند. وی مؤلف آثاری چون «مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در 60 روز»، «60 راهکار ساده، فوری و قطعی برای درمان تنبلی در 30 روز»، «راهکارهای فوری، ساده و قطعی رهایی از ترس‌های بزرگ»، «60 راز داشتن فرزندی نابغه و شاد» ا‌ست.

رضا محقق در سال 1370 به دنیا آمد. وی برادر کوچک‌تر بهنام محقق است. اثر پیش رو در حال حاضر تنها کتاب تألیف‌شده توسط رضا محقق محسوب می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور

  • اکنون، دوره‌ی فروشنده‌ها به پایان رسیده و پادشاهی مشاورها شروع شده.
  • فروشنده همیشه به مذاکره‌کننده می‌بازد. چون فروشنده می‌فروشد و مذاکره‌کننده، چالش ایجاد می‌کند.
  • اگر بتوانیم مشتریان خود را در موقعیتی احساسی بدهیم، به‌راحتی می‌توانیم مذاکره و فروش موفقی را با آن‌ها تجربه کنیم.

در بخشی از کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور می‌خوانیم

تقریباً بیست ساله شده بودم که اومدم تو صنف تبلیغات تو شرکت پیک برتر؛ با کلی تجربه‌ی شکست و انواع فروش، پرزنت محصولات دیگران، بساط پهن کردن و فروش در بازار تهران و با اصرار دوستم احسان، من وارد دنیای جدیدی از فروش شدم. پیک برتر، متفاوت‌تر از تمام کارهایی بود که تا اون زمان کرده بودم. اطلاعات گسترده‌ای می‌خواست. جنس محصولات کاملاً متفاوت بود و در جمعی حاضر شده بودم که من توش خیلی تازه‌وارد بودم و داشتم با دنیای جدیدی آشنا می‌شدم. با کمک دوستم احسان که تجربه‌ی بیشتری نسبت به من در فروشِ تبلیغات داشت، با یک سالن زیبایی در جردن قرارداد خوبی نوشتم. یک جان دوباره و امید تازه‌ای گرفتم و درآمد خیلی خوبی هم به دست آوردم.

یادمه تو ماه اول خیلی فروختیم، آن‌قدری که من در سه ماه اولِ کاری خودم، جزء برترین فروشندگان شدم و رکورد فروش شرکت رو زدم و کلی تقدیرنامه و جایزه گرفتم و داشتم هر روز بیشتر از قبل یاد می‌گرفتم.

بعد از گذشت ماه اول، همون سالن زیبایی که باهاش قرارداد یک‌ساله داشتیم و حداقل 10 میلیون از اون قرارداد پورسانت ما بود، تماس گرفت و خیلی جدی ازمون خواست که جلسه‌ای با هم داشته باشیم. من و احسان هم با یک دنیا استرس رفتیم تا جلسه رو برگزار کنیم. سلام و علیک کردیم و نشستیم؛ پر از استرس. آقایی که مرد جوانی هم بود، اومد نشست پیش مشتری ما و شروع کرد به نظر دادن راجع‌به کار ما و ایراد گرفتن از طراحی و شعار و... که چرا و با چه علمی این پیام رو طراحی و چاپ کردید؟! طوری‌ که من و احسان دوزاری‌مون افتاد که ایشون هم از طرف یه شرکت تبلیغاتی هست و اومده کار رو از دست ما در بیاره! منِ تازه‌وارد که با اصطلاحات و حقه‌های مذاکره هم آشنا نبودم همراه با احسان که اون هم تجربه‌ی خیلی کمی داشت، سعی‌مون رو کردیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: اصول فروش من
پیشگفتار
بازاریابی مدرن و بازاریابی سنتی
فروش احساسی
ارزش پیشنهادی
مهم و ضروری
باشگاه مشتریان
اعتراضات
خاطرات و درس‌های زندگی من
باید و نبایدهای فروش
فصل دوم: تکنیک‌های بازاریابی و فروش در مذاکرات
پیشگفتار
کلام مؤثر در مذاکرات برای فروش
زبان بدن مناسب و فراهم‌سازی فضا و مذاکرات برای فروش
اشانتیون کتاب
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات جاودانه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات50
زبانفارسی
شابک978-600-158-731-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور

برای دریافت کتاب تجربیات یک فروشنده، بدون سانسور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.