معرفی و دانلود کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی)

عکس جلد کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی)
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی)

کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی) نوشته‌‌ی حامد علیجان‌‌نژاد، منبعی جامع برای یادگیری تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاریِ تلفن همراه است. برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل، کتاب حاضر همه‌ی چیزی‌ست که به آن نیاز دارید!

درباره‌ی کتاب تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی)

کتابی که پیش روی شماست، با نام تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی) نوشته‌ی حامد علیجان‌نژاد در هفت فصل نگارش شده است که شامل آموزش صحیح تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلفن همراه می‌باشد. این کتاب حاصل شانزده سال تحقیق، تعمیر و تدریس تعمیرات تلفن همراه در آموزشگاه‌های سراسر ایران می‌باشد.

در نگارش این کتاب از مطالب فروم‌های پرسش و پاسخ مشتریان و متخصصان این زمینه استفاده شده است تا پاسخگوی اصلی‌ترین نیازهای مخاطب باشد. در زمینه‌ی نکات تعمیراتی از اطلاعات سایت‌های تولیدکنندگان تجهیزات تعمیرات تلفن همراه نیز مطالبی استفاده شده است. در تمامی قسمت‌ها سعی بر آن بوده تا از جدیدترین و کم‌هزینه‌ترین ابزارآلات تعمیرات تلفن همراه استفاده گردد. در بخش نرم‌افزار نیز تمامی عملیات نرم‌افزاری بدون استفاده از باکس‌ها و دانگل‌های تعمیراتی توضیح داده و از برنامه‌های استاندارد که خود شرکت‌های سازنده در برندهای مختلف ارائه نموده‌اند استفاده شده است. حامد علیجان‌نژاد کوشیده است تا در کتاب تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی)، مجموعه‌ی کاملی از نرم‌افزارها، فایل‌های باز و بست و نقشه‌های شماتیک تلفن همراه خود قرار دهد و کتابچه‌ی راهنمای مناسبی را برای خوانندگان و کارآموزان این حوزه تهیه و تنظیم کند.

این کتاب با سایر کتاب‌هایی که در زمینه‌ی تعمیرات تلفن همراه در ایران به چاپ رسیده‌اند، تفاوت‌های بارز و قابل‌توجهی دارد. از جمله‌ این‌که در این کتاب مباحث جدیدی چون مدار NFC و نرم‌افزار برند شیائومی برای اولین بار مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین در این کتاب، تلفن‌ همراه به شش بخش تقسیم شده و مورد بررسی قرار گرفته است؛ زیرا در سایر کتب تعمیرات سخت‌افزاری در ایران، تلفن‌ همراه را همیشه از سه بخش به‌هم‌پیوسته متشکل می‌دانسته‌اند.

همچنین برای جلوگیری از قلم‌فرسایی متعدد و تکرار مکررات، در این کتاب دو قانون طلایی 4S و 3R در بخش جداگانه به‌‌عنوان قوانین طلایی ارائه شده است و در باقی مباحث کتاب تنها با نام بردن از این دو قانون به بررسی کار تعمیر پرداخته شده است. قانون 4S بیشتر نمای کلی تعمیرات را شامل می‌گردد که در چارت‌های تعمیراتی بسیاری از بخش‌های کتاب استفاده گردیده است.

حامد علیجان‌نژاد با تدوین و نگارش این کتاب به‌خوبی به مخاطب خود یادآور می‌شود که برای تبدیل شدن به تعمیرکار موبایل، به دانش، ابزار و تمرین نیاز است و کتاب تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی) در بخش دانش به کمک خواننده آمده و او را از این موضوع غنی می‌سازد.

مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر و به چاپ رسانیده است. نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب هم‌اکنون از طریق کتابراه در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

کتاب تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی) به تمام کسانی که قصد یادگیری اصول حوزه‌ی تعمیر تلفن همراه را دارند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی) می‌خوانیم

برای تست جریان کشی می‌بایست ولتاژ منبع را بر روی عدد 4 تنظیم نماییم که این کار را می‌توان توسط دو عدد ولوم‌گرد زیر صفحه نمایش مربوط به ولتاژ انجام داد و آمپر دستگاه را بر روی 2 آمپر تنظیم می‌نماییم. برای تنظیم آمپر دستگاه پراب‌ها (سیم‌های ارتباطی منبع) را روی ولتاژ حدود 2 ولت به هم اتصال می‌دهیم و می‌توان آمپر خروجی را بر روی صفحه نمایش مربوط به آمپر مشاهده نمود و جهت تنظیم آمپراژ از کلیدهای ولوم مربوط به آمپر که در زیر صفحه نمایش مربوط به آمپر هستند می‌توان استفاده نمود. معمولاً دکمه سمت راست مقادیر را به‌صورت زیاد کم یا زیاد می‌کند و دکمه سمت چپ جهت تنظیم دقیق (Fine) به‌کار می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1. ابزارآلات سخت‌افزاری
فصل 2. الکترونیک
فصل 3. موبایل
فصل 4. نقشه و راه‌حل‌های تعمیراتی
فصل 5. تهیه فایل پشتیبان (Make Back Up File)
فصل 6. نرم‌افزار (فلش بدون باکس، دانگل و اصلاحات نرم‌افزار)
فصل 7. روت اندوید و جیلبرینگ آیفون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات269
زبانفارسی
شابک978-622-218-496-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سخت افزار
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی)

شاهین ریاحی پور
۱۴۰۲/۸/۲۷
مفید و کاربردی لطفا در مورد هارد نیز مطلب تولید شود
مهدی
۱۴۰۳/۱/۱۹
کتاب خیلی خیلی بد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی)

برای دریافت کتاب تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه استاد (مقدماتی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.