معرفی و دانلود کتاب جادوی سئو با Yoast: افزونه بهینه سازی سئو سایت‌های وردپرس

عکس جلد کتاب جادوی سئو با Yoast: افزونه بهینه سازی سئو سایت‌های وردپرس
قیمت:
۵۲۰۰۰ ۴۶,۸۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوی سئو با Yoast و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوی سئو با Yoast و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوی سئو با Yoast: افزونه بهینه سازی سئو سایت‌های وردپرس

کتاب جادوی سئو با Yoast اثری از مهدی کوهستانی و فائزه خانلرزاده در زمینه‌ی طراحی وب‌سایت است. این کتاب قرار است به مخاطبان آموزش دهد که چگونه با آگاهی یافتن از برنامه‌های نرم‌افزاریِ موجود و همچنین به کارگیری آموزه‌های این کتاب، تدابیری که نیاز است را در طراحی سایت اعمال کنند. در حال حاضر هر نوع فعالیتی نیازمند به یک وب‌سایت و طراحی دقیق است، برای همین لازم است با خواندن این کتاب مهارت‌های خود در این زمینه‌ را افزایش دهید.

درباره‌ی کتاب جادوی سئو با Yoast

کتاب جادوی سئو با Yoast نوشته‌ی مهدی کوهستانی و فائزه خانلرزاده به شما می‌گوید که برای یک طراحی دقیق به کمک ماشین جستجوی Yoast چگونه وب‌سایت خود را به سطح جدیدی برسانید. همان‌طور که دو نویسنده در بخش مقدمه به این موضوع پرداخته‌اند، در حال حاضر در عصری زندگی می‌کنیم که باید برای شغل و محیط کاری‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم، شیوه‌های به‌روز و دقیق معرفی آن به شکل مجازی را بدانیم. به همین روی، طراحی وب‌سایت یکی از حوزه‌هایی است که در سال‌های اخیر از اهمیت بالایی برخوردار شده است و مخاطبان به دنبال یادگیری مطالب مربوط به آن هستند.

در بخش ابتدایی کتاب مطالبی برای کسانی که در زمینه‌ی سئو از اطلاعات و تجربیات اندکی برخوردارند فراهم شده است. به همین روی، این کتاب به گونه‌ای طراحی شده که توأمان برای مبتدیان و کسانی که در این حیطه تجربه‌ی بیشتری دارند مفید واقع شود. در فصل پنجم، دو نویسنده‌ی کتاب به شما می‌گویند که باید چگونه با بهره‌ گرفتن از سئو و Yoast به تولید محتوا بپردازید و متن را به نگارش درآورید. مهدی کوهستانی و فائزه خانلرزاده در این بخش به شما گوشزد می‌کنند که چقدر اهمیت دادن به کلمات کلیدی اهمیت دارد و باید حتماً در تولید محتوای خود به آن‌ها توجه کنید.

در بخش بعدی کتاب با فصل ساختار سایت مواجه می‌شوید. اینکه سئو به شما در این بستر چه کمک‌هایی خواهد کرد و باید چگونه از آن بهره ببرید. زمانی که برای طراحی وب‌سایت خود از سئو با Yoast استفاده می‌کنید، می‌توانید از قابلیت‌ها و امتیازات گوناگونی در جهت بالا بردن کیفیت محیط‌تان بهره ببرید. به عنوان مثال، قابلیت خزیدن که دو نویسنده به طور کامل به آن پرداخته‌اند و توضحات لازم را شرح داده‌اند. از دیگر ابعاد جالب توجه می‌توان به جعبه‌ی متا اشاره کرد که به واسطه‌ی آن راه‌کارهای گوناگونی را در برابر خود می‌یابید. یکی از ویژگی‌های ممتاز سئو با Yoast شیوه‌هایی است که قادر خواهید بود متون و محتواهای خود را به خوبی ویرایش کنید و در کتاب به شما تمام این راه‌کارها به طور جامع توضیح داده شده است. از دیگر سرفصل‌هایی که در کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد می‌توان به هدایت موتورهای جستجو، تغییر مسیرها، طبقه‌بندی‌ها و بایگانی‌ها و CANONICALS اشاره کرد.

کتاب جادوی سئو با Yoast که مطالب آن به همت مهدی کوهستانی و فائزه خانلرزاده گردآوری شده، توسط مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب جادوی سئو با Yoast برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند به طراحی وب‌سایت تخصصی خود بپردازند مفید باشد.

در بخشی از کتاب جادوی سئو با Yoast: افزونه بهینه سازی سئو سایت‌های وردپرس می‌خوانیم

یک تغییر مسیر موقت است و اغلب برای ایجاد یک تغییر مسیر موقت از آن استفاده می‌شود. این کد به این معنی است که محتوای درخواست شده یافت می‌شود، ولی در یک جای دیگر. اگر می‌خواهید هنگام بازدید از این صفحۀ خاص، بازدیدکنندگان به یک صفحۀ جایگزین دسترسی پیدا کنند و می‌خواهید در آینده URL را مجدد به کار ببرید، می‌توانید از تغییرمسیر 302 استفاده کنید. این تغییر مسیر معمولاً موقتی است. فرض کنیم که شما یک فروشگاه اینترنتی با محصولی دارید که فعلاً فروش ندارد، زیرا فصلی است. در این حالت ممکن است بخواهید از یک تغییر مسیر 302 برای فرستادن کاربر به صفحۀ طبقه‌بندی محصولات استفاده کنید، بنابراین کاربران می‌توانند موارد مشابه را مشاهده کنند. شما با تغییر مسیر ،302 به ربات‌های موتور جستوجو می‌گویید که محتوای شما فقط به طور موقت آفلاین است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: سئو برای مبتدیان
فصل دوم: سئوی جامع
فصل سوم: افزونه یواست سئو
فصل چهارم: تمرکز بر کلمات کلیدی
فصل پنجم: نوشتن محتوا
فصل ششم: ساختار سایت
فصل هفتم: قابلیت خزیدن
فصل هشتم: نتایج غنی
فصل نهم: جعبه متا
فصل دهم: لینک‌های داخلی جعبه متا
فصل یازدهم: ویرایش بخش‌های مختلف
فصل دوازدهم: عوامل تحلیل محتوا
فصل سیزدهم: تنظیمات عمومی: داشبورد
فصل چهاردهم: ویژگی‌های عمومی
فصل پانزدهم: ابزارهای وب مستر
فصل شانزدهم: تنظیمات عمومی: نمایش جست‌وجو
فصل هفدهم: نمایش جست‌وجو: انواع محتوا و رسانه
فصل هجدهم: نمایش جست‌وجو: طبقه‌بندی‌ها و بایگانی‌ها
فصل نوزدهم: نمایش جست‌وجو: BREADCRUMBS & RSS
فصل بیستم: تنظیمات شبکه‌های اجتماعی
فصل بیست و یکم: ابزارها
فصل بیست و دوم: تغییر مسیرها
فصل بیست وسوم: CANONICALS
فصل بیست و چهارم: نقشه‌های XML
فصل بیست و پنجم: هدایت موتورهای جستوجو
فصل بیست و ششم: داده‌های ساخت‌یافته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوی سئو با Yoast: افزونه بهینه سازی سئو سایت‌های وردپرس
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات199
زبانفارسی
شابک978-622-218-303-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک
۵۲۰۰۰ ۴۶,۸۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی سئو با Yoast

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جادوی سئو با Yoast

برای دریافت کتاب جادوی سئو با Yoast و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.