معرفی و دانلود کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران

عکس جلد کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران
قیمت:
۴۵۵۰۰ ۴۰,۹۵۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران

حسابداری یکی از پرکاربردترین رشته‌ها و حرفه‌ها در دنیای امروز است. کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران، نوشته‌ی عصمت زنگنه بر اساس موضوعاتی همچون حسابداری بهای تمام‌شده، استانداردهای حسابداری و استانداردهای حسابرسی تالیف شده و به بررسی ریز و جزئیات حسابداری کلان مطابق با قوانین و نمونه‌ی حسابرسی‌های مالی می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران

حسابداری از پرکاربردترین فعالیت‌هایی است که در هر کسب‌وکاری، چه کوچک باشد و چه بزرگ، اهمیت دارد. بسیاری از افراد و صاحبان کسب‌وکارها برای حساب و کتاب کارهای مالی خود ناگزیر به استفاده از شیوه‌های حسابداری و حسابرسی هستند.

عصمت زنگنه در کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران به بیان بخش مهمی از فعالیت‌های حسابرسی و حسابداری می‌پردازد و در این راستا برخی از اصطلاحات و شیوه‌های حسابداری را معرفی می‌کند. کتاب حاضر در شش فصل طراحی و تالیف شده است و نویسنده در فصل ابتدایی به معرفی کامل اصطلاح «بهای تمام‌شده» می‌پردازد. تعریف این مفهوم، معرفی کار حسابداران مالی و بازرگانی، چیستی حسابداری صنعتی و اصطلاحات مهم در این حرفه، تفاوت حسابداری و حسابرسی و ... از دیگر مواردی هستند در این فصل به آن‌ها پرداخته می‌شود.

نویسنده در فصل دوم کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران به معرفی سیستم حقوق و دستمزد، حسابداری هزینه حقوق و دستمزد، مخارج خرید و تبدیل و ... مشغول شده و در فصل بعدی هزینه‌ها، انواع آن و شیوه‌های هزینه‌یابی را ررسی می‌کند. دارایی‌های ثابت و اطلاعات مالی به ترتیب موضوع فصل چهارم و پنجم هستند و در دو فصل پایانی موضوع فروش و همچنین تفاوت استانداردهای ملی حسابداری با بین‌المللی مطرح می‌شود.

عصمت زنگنه در کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران به طور کامل موضوع حسابداری صنعتی را طبق استانداردهای ایران توضیح توضیح می‌دهد و مخاطبان را از خواندن دیگر منابع در این حوزه بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است این کتاب توسط موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران عرضه شده است.

کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به همه‌ی حسابداران و حسابرسان به‌ویژه حسابداران مالی و صنعتی توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران می‌خوانیم

حسابداری مالی یکی از شاخه‌های حسابداری است که اطلاعات مالی را در قالب ترازنامه‌ها و صورت‌های سود و زیان برای استفاده داخلی سازمان‌ها و کارکنان شرکت‌ها، همچنین برای گزارش‌دهی به سهام‌داران سازمان‌های دولتی و ناظران جمع‌آوری، تحلیل و ارائه می‌کنند. به طور جامع می‌توان بیان کرد واحد اقتصادی دارای هر نوع چارت مالی باشد، باید زیر مجموعه حسابدار صنعتی فعالیت کند؛ در غیر این صورت واحد مالی و واحد حسابدار صنعتی دچار بحران و مشکل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: بهای تمام‌شده
فصل دوم: مثلث بهای تمام‌شده
فصل سوم: هزینه‌ها
فصل چهارم: دارایی‌های ثابت
فصل پنجم: اطلاعات مالی
فصل ششم: فروش
فصل هفتم: تفاوت استاندارهای ملی (حسابداری) با بین‌الملل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات191
زبانفارسی
شابک978-622-218-429-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش حسابداری
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۵۰۰ ۴۰,۹۵۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران

برای دریافت کتاب حسابداری صنعتی مطابق با استاندارد حسابداری و حسابرسی ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.