معرفی و دانلود کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم

عکس جلد کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم
قیمت:
۵۴۰۰۰ ۲۷,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم

کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم مجلدی دیگر از مجموعه‌ی پرفروش حماسه ایژیا، اثر ماریا وی اسنایدر، است. در این مجموعه‌ی خواندنی که نامزد دریافت جایزه‌ی RITA نیز شده است، مخاطب ماجراهای خیال‌انگیز و غریبی خواهید بود که با محوریت شخصیتی به نام «یلنا» به وقوع می‌پیوندد؛ قهرمانی شجاع که در سرزمینی جادویی اسیر شده، و حال به فکر خلاصیِ خود و عزیزانش از مهلکه افتاده است...

درباره کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده‌دم

کتاب دانش سپیده‌دم (Dawn Study) سومین مجلد از مجموعه‌ی حماسه ایژیا - سه گانه یلنا به شمار می‌رود. در مجلدهای پیشین این مجموعه‌ی خواندنی، با شخصیت «یلنا» و ماجراهای غریب او آشنا شده‌اید. یلنا کار خود را از دربار پادشاه آغاز کرد. در دربار شغل او ساده اما آکنده از خطر بود: او مسئولیت داشت که غذای پادشاه را پیش از صرف شدن بچشد، و از مسموم نبودن آن آگاهی پیدا کند. در ادامه، کار یلنا به مرافعه با شخصیتی به نام «والک» کشیده شد. در این مرافعه‌ی طولانی، یلنا با اتکا به قدرت جادویی خود پیروزی‌های مهمی به دست آورد، اما در نهایت مجبور به ترک خانه و کاشانه شد. اینک، در کتاب دانش سپیده‌دم، واپسین چالش دشوار پیش روی یلنا قرار گرفته است.

حالا او و والک، که پس از مدت‌ها خصومتْ پیوندی ناگسستنی میان خود برپا کرده‌اند، ناچارند از خانواده‌شان در برابرِ جنگ‌افروزیِ مردان و زنانِ سرزمین مادری محافظت کنند. یلنا و والک، هر یک به قلمرویی دیگر تعلق دارند. دو قلمرویی که مدت‌ها در جنگ با هم بوده‌اند. آیا یلنا و والک می‌توانند در راستای خاموشی گرفتنِ آتشِ این جنگ کاری به انجام رسانند؟ باید منتظر ماند و تماشا کرد...

کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده‌دم توسط زهرا لاری به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر طلوع ققنوس در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

افتخارات مجموعه‌ی حماسه ایژیا

  • نامزد دریافت جایزه‌ی RITA
  • حضور در فهرست آثار منتخب نشریه‌ی Booksense
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
  • دریافت نقد ستاره‌دار از نشریه‌ی Publishers Weekly

نکوداشت‌های کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده‌دم

  • اثری خواندنی از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، ماریا وی اسنایدر. (آمازون)
  • یک مجموعه‌ی فانتزی جدید و جذاب. (کیندل ادیشن)

کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده‌دم مناسب چه کسانی است؟

کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده‌دم منحصراً برای نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآمده است. با این حال، مخاطبین بزرگسالی که به داستان‌ها و رمان‌های فانتزی علاقه دارند نیز، می‌توانند از مطالعه‌ی این اثر لذت ببرند.

با ماریا وی اسنایدر بیشتر آشنا شویم

ماریا وی اسنایدر (Maria V. Snyder) متولد سال 1973 و اهل کشور آمریکاست. تحصیلات او ابتدا در رشته‌ی هواشناسی پی گرفته شد. با این همه، او پس از کشف استعداد شگرفش در زمینه‌ی داستان‌نویسی، دانشگاه را رها کرد و خود را یکسره وقف نوشتن نمود. از ماریا وی اسنایدر تاکنون بیش از پنج مجموعه رمان و بیست داستان کوتاه به انتشار رسیده است. کتاب چندجلدی «حماسه ایژیا» مشهورترین اثر این نویسنده به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم می‌خوانیم

بعد از خارج‌شدن از مقر، والک به‌راحتی در بازار شلوغ حرکت کرد. تعدادی از اعضای انجمن فیسک را دید که در میان جمعیت کار می‌کردند و بین خریداران می‌چرخیدند. بازار درست در مرکز سیتادل قرار داشت. کارخانه‌ها و کسب‌وکارها آن را احاطه کرده بودند و حلقه‌ی رو به گسترشی تشکیل داده بودند و دو بخش مرکزی سیتادل را اشغال کرده بود. قلعه‌ی جادوگران در محله‌ی شمال شرقی و سالن شورای سیتیا و دیگر ساختمان‌های اداری در ضلع جنوب شرقی قرار داشتند. شهروندان سیتادل، در هزارتوی خانه‌ها در دو محله‌ی شمال غربی و جنوب غربی زندگی می‌کردند.

تعدادی از انبارها و کارخانه‌های متروکه به آپارتمان تبدیل شده بودند و به گفته‌ی فیسک، پشه در آخرین طبقه‌ی یکی از آن‌ها زندگی می‌کرد. معمولاً والک در شب حمله می‌کرد، اما پشه از این ترفند آگاه بود و خودش را آماده می‌کرد.

هنگام عبور از بازار والک متوجه شد که سه نفر به طور غیرطبیعی او را زیر نظر دارند و یک نفر دیگر را هم حس کرد، اما نتوانست نفر چهارم را پیدا کند - یک فرد حرفه‌ای. والک گزینه‌هایش را بررسی کرد. آن سه نفر را در یک تعقیب و گریز به یک بن‌بست نامناسب بکشاند، یا آن‌ها را گم کند؟

وقتی پشه را دید که در نزدیکی ورودی یک کوچه ایستاده است، سازماندهی را تشخیص داد. آن سه نفر استخدام پشه بودند. مانند یک دسته سگ گله، کار آن‌ها این بود که والک را به سمت آن کوچه ببرند که در آنجا، شکار به‌راحتی مانند طعمه‌ای روی قلاب آویزان می‌شود. بعد طعمه به سمت انتهای کوچه می‌رود و والک را به میان یک کمین می‌کشاند. یک روش قدیمی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم
نویسنده
مترجمزهرا لاری
ناشر چاپیانتشارات طلوع ققنوس
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات540
زبانفارسی
شابک978-622-5871-09-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۴۰۰۰ ۲۷,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم

ابوالفضل واعظی
۱۴۰۲/۵/۳
ماجراها و اتفاقات جدیدی رو میشد در این داستان دید. از توانایی نویسنده در خلق بعضی معماها خیلی خوشم اومد، اینکه گذاشت حمله کننده به یلنا رو همون اول لو نداد و علت از دست دادن جادوش رو تا آخر مبهم نگه داشته بود باعث میشد خواننده به خوندن ادامه داستان ترغیب بشه و داستان جذابیتش رو حفظ کنه
علیرضا رجبی
۱۴۰۳/۱/۱۱
عالی، بینظیر و سرگرم کننده. از خواندن آن لذت خواهید برد و از وقتی که برایش می‌گذارید ضرر نخواهید کرد. اصل نظریات خودم را در جلد اول که من آن را جلد ششم مینامم نوشتم. دوستان کتابخوانی که ژانر فانتزی را دوست دارن در خواندن این اثر هشت جلدی شک نکنن، مطمئن باشید که لذت خواهید برد.
پریناز امینی
۱۴۰۲/۴/۱
این مجموعه خیلی قشنگ بود ولی بیخودی طولانیش کردن و اینکه چرا اینقدر غلط املایی داره کلی جاهاشو باید حدس بزنی جای اسمها اشتباه نوشته شده. جلدهای اولش خیلی قشنگ بودن ولی این جلد آخر بزور خواندم با همه اینها ازتون ممنونم و خسته نباشید.
معصومه رحمانی
۱۴۰۲/۲/۲۴
سلام جالبه. دختر یلنا جادو را می‌بنده. وجادو را نمی‌گیره. منتظرم اگر فرمانده و جادو گران بفهمه. همچین کسی هست چکار می‌کنه. همانطور که فرمانده میگه جادو فساد می‌اوره.
Arezuo Es,haghi
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
چه قدر جالب بود این جلد، خوشحالم جادوی یلنا برگشت، امیدوارم جلدهای بعدی هم وجود داشته باشند، دلم تنگ میشه براشون
zare zare
۱۴۰۲/۴/۱۸
گاهی بعضی داستان‌ها به قدری مهیج هستند که خواننده برخلاف علایق یا دیدگاهش، جذبش میشه، و این سه جلد دقیقا همینطور بود
امیر حسنی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
متاسفانه سری حماسه ایژیا جلد به جلد ضعیف تر شد و بسیار بد تموم شد
ویدا امیدی
۱۴۰۲/۳/۱۹
خیلی عالی بود لذت بردم اشتباهات تایپی تو این جلد خیلی کمتر از جلد2بود
فریما وفا
۱۴۰۲/۲/۳۱
مجموعه این کتاب و به عنوان یک اثر بسیار قوی به همه پیشنهاد میکنم
Haniyeh Siavash
۱۴۰۲/۹/۲۳
تمام جلدهاشو خوندم واقعا جذاب وبود وکشش داشت.
Shaghayegh Mohseny
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
پیشنهادم خوندن تمام کتاب هایش هست
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم

برای دریافت کتاب حماسه ایژیا - سه گانه یلنا (جلد سوم): دانش سپیده دم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.